Onko miehesi Habitalla töissä? Ne Pärnun pikkujoulut...
Miehesi jäi kiinni rysän päältä, mutta asiaan liittyy enemmänkin...
Kommentit (34)
Jaa... Tälläkö kylvetään epäluuloa ja epäilystä kaikkien kys. firman miesten vaimojen ja tyttöystävien keskuuteen. Aika katkeraa.
Oli kyllä sikamakeet bileet. Millähän nuo satiaiset saa häviämään?
Mitä helv...? Ukko on ollut ihan omituinen pikkujoulujen hälkeen? Mitä on tapahtunut!!???? Kertokoon se, joka tietää! Ja heti!!!!!!
Tais mennä vähän liian pitkälle....
Täällä taas omiin ketjuihinsa vastaileva näköjään.
Olit kuulemma paska pano.
T, Työtoveri
No olisit nyt vähän enemmän vaivaa nähnyt tuon aloituksen eteen. Haloo, yks epämääräinen virke. Mitä järkeä tällaisia vasemalla kädellä sutaistuja provoja on tehdä???
Ei kannata näpsäköiden naisten kirjoitella tähän ketjuun. Kyse on jostain ihan muusta.
ap
Ap jaksaa yksinään jatkaa kun kukaan muu ei innostu..
Miehesi nimittäin yllätettiin hotellihuoneesta. Arvatkaa, kenen kanssa?
ap
Minä se olin, joten lopetetaan tähän. Ap:n ukko oli pieni kikkelinen ja se ei saanut SITÄ seisoon. Joten paljon huohotusta, ei mitään aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 11:53"]
Minä se olin, joten lopetetaan tähän. Ap:n ukko oli pieni kikkelinen ja se ei saanut SITÄ seisoon. Joten paljon huohotusta, ei mitään aikaiseksi.
[/quote]
Kyllä seisoi. Itse asiassa molemmilla.
ap
Ei se oo vaimon pettämistä jos miehet toisiaan panee
Mitäs se on, jos ei pettämistä? Molemmilla vielä kaiken lisäksi lapsia.
ap
Eipähän tule laskua 9kk myöhemmin.
Hö ! Kai sitä ny välillä voi hangata meisseleitä vastakkain.
se toinen setä
Se toinen setä alias ap, oikeastiko meinaat jatkaa tätä niin kauan kun kohdevaimo löytyy?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 15:43"]
Meillä ainakin on selvät sävelet. Mies saa käydä vieraissa miehissä, mutta ei naisissa. Ja vieraissa käyminen tarkoittaa piipahtamista ei suhdetta. Joten pikkujoulujuhlinta on rajojen sisäpuolella. Saanpahan taas jotain kivaa hemmottelua itselleni miehen taholta.
[/quote]Toi on oikea asenne!