Voi apua!! Apuva!!!! Mulla on tuttavan lapsi hoidossa ja lapsi valittaa migreeniä. Annoin jo salmiakkia hänelle sillä se auttaa minulla jos silmiäni hieman jomottaa
Tai päätäni hieman jomottaa. Ei kuulemma auta!
Lapsi pyysi särkylääkettä mutta en oikein arvaa antaa kyseessä 6v siis.
Mulla on kyllä burana 400mg kaapissa, mutta itsekkään syö noita miltein ikinä ettei vain tule riippuvuutta!!
Hei hjelppiä!!
Kommentit (26)
Huokaus. Surkea provo. 400 mg:n Buranasta ei riippuvuutta tule.
Sä varmaan kysyt sen vanhemmilta asiaa. Eikä sille mitään 400mg anneta. 200mg maksimi ja se tartteis panadolin rinnalle, joten kylmä kääre otsalle ja pimeeseen lepäämään.
Äitiä sillä on ikävä. Anna herkkuja
Viestillä kysyt vanhemmilta mitä särkylääkettä voi antaa. Suolaista ruokaa, vettä ja lepoa heti.
Sä saat itse uskoa mihin potaskaa haluat, mutta anna nyt helvetti sille se särkylääke.
Toiseks se on ihan eriasia migreeni, kuin lievä silmien jomotus
Kysy tuttavaltasi, voiko hänen lapselleen antaa särkylääkettä.
Ja, kun ei tiedä jos puhkeaa, vaikka lääkeaine allergia.
Annoin lapselle vielä kolme salmiakkia lisää.
Jos nuo eivät auta tunnissa niin sitten voin antaa 100mg eli 1.4 osa tabletin.
T.ap
Soitat vaan reippasti 112, kysyt neuvoa.
Lapsi-parka. Migreeni ja naapurin hysteerinen "Omg, särkylääkkeestä voi tulla riippuvaiseksi!!!!" tätsy hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja, kun ei tiedä jos puhkeaa, vaikka lääkeaine allergia.
Annoin lapselle vielä kolme salmiakkia lisää.
Jos nuo eivät auta tunnissa niin sitten voin antaa 100mg eli 1.4 osa tabletin.
T.ap
Hei idiootti, mikään h**vetin salmiakki ei auta migreeniin
Jos lapsella on oikeasti migreeni, hän olisi saanut lääkkeet mukaan kohtauksen varalta.
Tavallinen jomotus ei ole migreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Soitat vaan reippasti 112, kysyt neuvoa.
Ei todellakaan hätänumeroon soiteta tuollaisesta.
Älä lääkitse kysymättä vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsella on oikeasti migreeni, hän olisi saanut lääkkeet mukaan kohtauksen varalta.
Tavallinen jomotus ei ole migreeniä.
Kyseessä silti voi olla migreenikohtaus. Joskus se ensimmäisenkin kohtaus tulee.
Mistä tiedät ap, että kyseessä on juuri migreenikohtaus? Millausua oireita lapsella on?
Taivas tätä riippuvuushysteriaa...
Ei salmiakkia. Ei tule riippuvuutta lapselle tuosta. Pakkauksessa on ohjeet. Ilman lääkettä ei voi olla. Hänen vanhempiensa pitäisi hankkia migreeniin täsmälääke lapselle. Apteekista voi myös kysyä ohjeita, päivystävä apteekki. Lääkkeen otossa vaan kiire, koska kipuun se ei myöhemmin tehoa yhtä hyvin kuin heti otettu.
Mulla on kyllä avattu supersalmiakki pussi yöpöydän laatikossa joten voisin antaa vielä yhden. Jos se auttaisi