Kuvaile ihminen, jota arvostat tässä maailmassa kaikkein eniten
Mikä saa sinut arvostamaan juuri tätä henkilöä yli muiden?
Kommentit (15)
Ajatteleva, rohkea, älykäs, hauska.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:20"]
[/quote]
my bad...
miksi arvostan yli muiden? Luulenpa jo kertoneeni asian. Ajatteleva, rohkea, älykäs ja hauska.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:20"]
[/quote]
Millä tavoin kyseisen henkilön rohkeus tulee arjessa ilmi? Entä minkäläistä hänen älykkyytensä on? Asiantuntevuutta vai kykyä keksiä toimivia ratkaisuja spontaanisti?
4
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:18"]
Jyväskyläläinen sosiologi, tutkija ja bloggaaja.
Älykäs ja rohkea mies, joka uskaltaa oman maineensa kustannuksella puolustaa syrjittyjä vuodesta toiseen.
[/quote]
Uskallatko linkata blogin? Ei siis mollausmielessä, vain kuulostaa mahtavalta tyypiltä!
AP
Erittäin viisas ihminen, joka arvostaa älykkyyttä. Osaa puhua suoraan, mutta ei käytä suoruutta tekosyynä muiden loukkaamiseen. Tietää arvonsa. On kaikkia kohtaan asiallinen, mutta tiettyjä kohtaan erittäin lämmin, epäitsekäs ja välittävä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:50"]
Älykäs ja rohkea mies, joka uskaltaa oman maineensa kustannuksella puolustaa syrjittyjä vuodesta toiseen.
[/quote]
Uskallatko linkata blogin? Ei siis mollausmielessä, vain kuulostaa mahtavalta tyypiltä!
AP
[/quote]
No se on Laasanen! :D
Äiti.
Rohkea ja rakastava, arvostaa älykkyyttä, sekä on älykäs.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 02:02"]
Äiti.
Rohkea ja rakastava, arvostaa älykkyyttä, sekä on älykäs.
[/quote]
Voitko antaa esimerkin, missä äitisi rohkeus on ilmennyt? Millä tavoin hän on älykäs? Miten se ilmenee jokapäiväisessä elämässä?
Tarkoitukseni ei siis ole kyseenalaistaa, vaan oppia paremmaksi ihmiseksi! :-)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:50"]
[/quote]
AP
[/quote]
No se on Laasanen! :D
[/quote]
Voi ei mulla on tää Laasanen-juttu mennyt jotenkin ohi! Tää oli siis läppä? :P
JOO, näitä some-riippuvaisia korppeja täällä :D
Ja ketut
Henry Laasanen. Hän uskaltaa uhrata nimensä meidän hyljeksittyjen miesten puolesta. Todellinen pyyteetön uhrautuja. Kiitos, Henry, että puolustat meitä, joita kukaan muu ei puolusta, vaikka itse saatkin siitä hyvästä paskaa niskaasi. Me emme unohda, jos joskus vaikka vielä esimerkiksi poliittista uraa harkitset.
Iso-Henry <3 Me rakastetaan sua, ja meitä on paljon. Mitä ikinä sä teet, Henkka, me tuetaan sua, voit luottaa siihen!!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:14"]Mikä saa sinut arvostamaan juuri tätä henkilöä yli muiden?
[/quote]
Minä.
Mikäkö? No koska olen minä!
Jämäkkä mutta rakastava mies, uskaltaa olla kiltti menettämättä miehekkyyttään. Osoitta rakkautensa ja arvostuksensa joka päivä niin minua, lapsia (uusperhe) kuin muitakin kohtaan pienillä eleillä ja jopa sanoo sen ääneen. Vaikka olisi kuinka vaikea tilanne jaksaa kääntää sen positiiviseksi ja luottaa ikuisesti siihen että aina selvitään. Unelmoija joka toteuttaa meidän unelmat:) Hyvä käsistään, suunnitellaan juuri 3. oman talon rakentamista.
Työssään motivoitunut ja lojaali, hämmästyn aina hänen kykyään omaksua asiat yhdellä lukemalla! Työssään joskus asemastaan huolimatta liian kiltti, paikkaa alaisten lusmuiluja turhaan.