Kerro 158cm lapsestasi!
Minkäikäinen on?
Sukupuoli?
Mitä harrastaa, mistä tykkää jne!
Kommentit (9)
Tyttö 11v, harrastaa partiota ja tykkää lukemisesta ja kännykän näpräilystä. On kyllä jo ainakin 160cm, mut ei kai sen väliä
Tyttö 11., harrastaa musiikkia, voimisteua ja ratsastusta. Tykkää myös lukemisesta.
Poika, kohta 12v. Esimurrosiässä (välillä äksyilee tosissaan ihan pikkujutuista, toisinaan haluaa olla vielä äidin pikkunen), kaverit tosi tärkeitä, puhelin yrittää kasvaa kiinni käteen, ratsastaa, harrastaa kuvataiteita.
Tyttö 11 v ja 2 kk. Harrastaa taitoluistelua.
Tyttö 8 vuotta (kohta 9), harrastaa partiota ja voimistelua, leikkii barbeilla ja käy toista luokkaa.
Pitkä ollut aina ikäisekseen.Vaikeaa löytää vaatteita, jotka eivät olisi liian "teinipimumaisia." Välillä kiukkuilee kuin varhaisteini, mutta on silti vielä pikkuinen.
Tyttö melkein 16v. Erittäin sosiaalinen, paljon kavereita. Harrastaa cosplayta, ompelee itse vaatteensa.
Tyttö 12v, kengän koko 39. Iloinen, reipas,välillä ovet paukkuu,välillä taas itkeskellään.Harrastaa aktiivisesti keppihevosia ( tekee itse) ja ratsastamista.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:56"]
Tyttö melkein 16v. Erittäin sosiaalinen, paljon kavereita. Harrastaa sexiä, ompelee itse vaatteensa.
[/quote]
Korjasin.
Tyttö,13v,harrastaa valokuvausta,liikuntaa ja videoiden tekoa,vähän pelaamista.