Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet pariskunnista, jotka kirjoittelevat koko ajan toisilleen netissä?

Vierailija
05.02.2014 |

Jatkuvasti siis kommentteja, tykkäyksiä, sydämiä esim. Facebookissa ja Twitterissä.

Itse ajattelen, että on vielä jokin tarve näyttää muille sitä rakkauttaan. Tämä siksi, koska olin itse suhteen alussa aika samanlainen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 03:06"]Ihme someriippuvaisia koko ketju täynnä, hankkikaa vaikka se kuuluisa ELÄMÄ (livessä)

[/quote]

Itse roikut palstalla :P. Ja kyllä, roikun minäkin.

[/quote]

1. kommentti, et silleen =)

[/quote]

Niin? Samoin mulla. Palstalla roikkumista silti, kun palstalla on. Kirjoitti sitten yksi tai sata kommenttia.

Vierailija
62/63 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eräänlaista reviirin merkkaamista, kun suhde on jostakin syystä epävarma/-vakaa. Yksikin nolo ämmä pommittaa yhtä tapailemaansa miestä ja vastailee miehen kaverien kysymyksiin miehen puolesta, vaikka mies ei halua sitoutua, siellä se vaan tykkäilee ja kehuu muiden naisten kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, mitä ajattelen näistäkin tällä sivulla suurimmasta osasta mammoja, niin riippuvaisia haahkoja