Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata hienotunteisesti tuttavalle, että hänen netti-ihastuksensa on huijari?

Vierailija
27.10.2020 |

Suhteeni tähän henkilöön on sen tyyppinen, että minun ei kannata sanoa hänelle suoraan, mitä ajattelen tästä asiasta. En haluaisi kuitenkaan, että häntä huijataan, ja olen aivan varma että siitä on kyse.
Miten saada asia menemään jakeluun hienotunteisesti? Ideoita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tietosi hänelle.

Minulle kävi takavuosina niin, että tutustuin nettitreffeillä muka vapaaseen mieheen. En tajunnut, että hän olikin vankasti naimisissa. Olisipa ollut joku, joka olisi tajunnut asian ja kertonut minullekin. 

Huijarit eivät ansaitse mitään silkkihansikkain käsittelyä. Heidän menoltaan kannattaa katkaista siivet aina kun mahdollista.

Vierailija
22/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa ainakin, että kenellekään, jota ei ole tavannut henkilökohtaisesti, ei ikinä tule lähettää rahaa. Tämähän on aivan yleistä tietoa, niin varoittamisen voi verhota tuohon toteamukseen. Jos siis tällainen huijaus on kyseessä. 

Jos taas tiedät, että ihastus on varattu, niin näyttäisin todisteet enkä sen kummemmin kaunistelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jäi kiinnostamaan millälailla huijari ? Ameriiccalainen kenraali, vai Afrikkalainen prinssi kö ?

Zinc

Vai perussuomalainen auervaara? 

Vierailija
24/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vihjata hienotunteisesti? Sano vaikka että ”toivon että ymmärrät etten missään nimessä tahdo loukata sinua, mutta pelkään että tuo mies saattaa huijata sinua. Ajattelen näin koska...” jos kaveri suuttuu tästä tiedosta, se ei varsinaisesti ole sinun ongelmasi jos olet kerran varma huijarista. Silloin voit sanoa, että olet pahoillasi, mutta sinusta hän ansaitsee tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä