Provojen aloittajat
Miksi teet täysin keksittyjä aloituksia?
Asioita tapahtuu ihan oikeassakin elämässä, niin miksi ihmeessä pitää keksiä provoja ja odottaa millainen keskustelu alkaa. Vedätte mattoa alta niiltä oikeilta jutuilta, joita sitten provoiksi haukutaan ja oikea asia voi oikeasti olla sellainen, josta aloittaja haluaisi keskustella.
Samoja huomion hakuisia on ne ketkä väittää että heidät on raiskattu, siepattu jne. Samaa porukkaa kenties? Ilmankin teitä selvittäisi ihan hyvin.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:06"]
Miksi teet täysin keksittyjä aloituksia?
[/quote]
Se on hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:11"]Jokuhan täällä taannoin kehui saavansa palkaka provojen kirjoittelusta palstalle. On se kyllä siltä tuntunutkin, että jäljet johtavat sylttytehtaalle, eli palstan omistajiin ja työntekijöihin. Tietyn tyyppiset provosoivat jutut saavat loistaa, niihin tulee moninkertaisia peukutuksia ihan käsittämättömästä syystä ja ja jos alkaa kinaamaan vastaan, ketju poistetaan tai kyseenalaistaja bannataan.
[/quote]
Voi ei :D Sä muistat, se olin minä, ammattiprovo.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:11"]
Jokuhan täällä taannoin kehui saavansa palkaka provojen kirjoittelusta palstalle.
[/quote]
Häh, ei kai sentään :O
[/quote]
Se on huomiohuora.
[/quote]
En mä usein tee provoja mutta ajatus ammattiprovosta kuulosti niin hyvälle että oli pakko päästä kokeileen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:11"]
Jokuhan täällä taannoin kehui saavansa palkaka provojen kirjoittelusta palstalle.
[/quote]
Häh, ei kai sentään :O
[/quote]
Se on huomiohuora.