Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen 35-55 vuotias, minkä ikäisistä miehistä olet kiinnostunut?

Vierailija
27.10.2020 |

Nuorempaa, omanikäistä vaiko vanhempaa?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erittäin hyvin säilynyt 41v ja kiinnostuisin jos olisin vapaa noin 30-43 vuotiaista. Ei yhtään vanhemmista.

Vierailija
42/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 ja ikähaitari miehissä noin 46 -56 vuotta. Olen nuorempana seurustellut itseäni 8- ja 12-vuotta vanhempien miesten kanssa, mutta näissä suhteissa ikäero on osoittautunut liian suureksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa, niin ihanne varmaan olisi n. 45-55 v, itse olen 51. Tosin kelpaisi nuorempikin ja jopa kuusikymppinen, jos olisi terve ja hyväkuntoinen ja myös valmis panostamaan ko. asioihin. Terveys ja hyvä kunto on ulkonäköä tärkeämpää. Ulkonäöllisesti tietenkin alta nelikymppiset on parhaita.

Vierailija
44/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt suunnilleen oman ikäisistä miehistä.

Vierailija
45/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47, miehen ikä voisi olla 45-65.

Vierailija
46/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erittäin hyvin säilynyt 41v ja kiinnostuisin jos olisin vapaa noin 30-43 vuotiaista. Ei yhtään vanhemmista.

Hyvin säilynyt.... Yök. Sama kuin nuorekas.

M30

Vierailija
47/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ihan sääliksi käy kun et usko, mutta totta se on, salilla käyn 6 kertaa viikossa, rypyttömät kasvot, terveet elämäntavat. Aina luullaan 10v nuoremmaksi. Pitäisikö seurustella vanhojen ukkojen kanssa, jotta kaikki olisivat tyytyväisiä? Ai niin, olen seurustellut 16 vuotta nuoremmankin kanssa. Miestä se ei haitannut. Nykyinen mieheni on kaksi vuotta vanhempi, elämäni rakkaus. Kaikkia vaan ei vanhemmat miehet ole koskaan kiinnostaneet, eikä tarvitsekaan kiinnostaa.

Vierailija
48/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+/- viisi vuotta, paitsi jos mies on pitänyt hyvää huolta itsestään, niin voi olla jopa 10 vuotta vanhempi. Yhtä paljon nuorempaa taas tuskin huolisin. Siinä suhteessa max 5v. N39

Vierailija
49/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ihan sääliksi käy kun et usko, mutta totta se on, salilla käyn 6 kertaa viikossa, rypyttömät kasvot, terveet elämäntavat. Aina luullaan 10v nuoremmaksi. Pitäisikö seurustella vanhojen ukkojen kanssa, jotta kaikki olisivat tyytyväisiä? Ai niin, olen seurustellut 16 vuotta nuoremmankin kanssa. Miestä se ei haitannut. Nykyinen mieheni on kaksi vuotta vanhempi, elämäni rakkaus. Kaikkia vaan ei vanhemmat miehet ole koskaan kiinnostaneet, eikä tarvitsekaan kiinnostaa.

Miksi sitten nykyinen miehesi on muumio papparainen?

Vierailija
50/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikä +/- viitisen vuotta. Deittipalstalla suorastaan ärsyttää parikymppisten kloppien seksintarjoamisyritykset. Kolmekymppinenkin on vähän liian nuori, koska pelkään että kärsisin kaiken aikaa ikäkriisistä.

N46, josta kukaan ei usko että näinkin paljon vuosia mittarissa

Vierailija
51/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin deittipalstoilla, olin 36-38-vuotias ja ikähaitari oli +-8 vuotta, mutta en minä oikeasti osannut kumpaakaan ääripäätä tosissaan ottaa. Nykyinen kumppanini löytyikin netistä, hän on minua 4 vuotta nuorempi.

Vierailija
52/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Miksi sitten nykyinen miehesi on muumio papparainen?

Kaksi vuotta vanhemman lasken kyllä samanikäiseksi, eihän tämä ole mikään ikäero.

Samanikäinen mies toimii oikein hyvin, kunhan kemia pelaa ja ei ole mieleltään kuin vanha ukko. Kun jalat lähtee alta kummallakin ne lähtee, kuten meillä kävi. En vain ole koskaan ollut ihastunut reilusti vanhempaan mieheen, meitä naisia on moneen junaan, toiset taas naureskelevat nuorempia miehiä tapaileville.

Vierailija
53/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40 v, etsisin 30-40 v jos olisin sinkku. Optimi varmaa 2-6 v nuorempi.

Vierailija
54/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikä 45v, eniten kiinnostunut omanikäisistä. Mutta vähän ihmisestä riippuen, nuorempi tai jonkin verran vanhempikin olis ihan ok.

Vierailija
55/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja sopivalta tuntuu 40-50 -vuotiaat. En oikein usko, että alle 40-vuotiaat olisivat kiinnostuneita ja yli viisikymppiset tuntuvat liian vanhalta.

Vierailija
56/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikäisistä suunnilleen, vaikka 37-45-v.

Vierailija
57/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole väliä silloin jos aidosti rakastuu ja arvostaa ja kunnioittaa toista.

Tällä hetkellä olen ihastunut itseäni n. 10-15 vuotta nuorempaan henkilöön.

N40

Vierailija
58/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ikä +/- viitisen vuotta. Deittipalstalla suorastaan ärsyttää parikymppisten kloppien seksintarjoamisyritykset. Kolmekymppinenkin on vähän liian nuori, koska pelkään että kärsisin kaiken aikaa ikäkriisistä.

N46, josta kukaan ei usko että näinkin paljon vuosia mittarissa

Kiitos Ikis nauruista.

Vierailija
59/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. ja miehistä jotka näyttävät samanikäiseltä kuin minä. Olen pieni ja siro ja hipahtava babyface joten näillä seteillä ei kovin paljon vanhempi.

Vierailija
60/72 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 39 v, semmosista 36-44 vuotiaista. Tärkeintähän se on että jöpöttaa kunnolla.