Nainen 35-55 vuotias, minkä ikäisistä miehistä olet kiinnostunut?
Kommentit (72)
Olen 36v. ja ikähaarukka kumppanille 30-55v. Eli aika lavea.
Noin ikäisiäni yritän. Oikeasti kiinnostaisi nuoremmat (25+), mutta en uskokaan, että heidän kanssaan olisi mahdollisuuksia vakavaan suhteeseen. Ja kun vakavien suhteiden nainen olen, en heitä katsele.
N43
28-43. Valitettavasti yli nelikymppiset alkaa olemaan monesti jo "vanhentuneita" eikä seksiäkään jakseta. Onnekseni perässä pyörii lähinnä itseä nuoremmat.
N37
Vierailija kirjoitti:
Alle 30 v. Miksi kukaan ottaisi vanhan käävän?
Koska sinä itse olet sellainen vanha käävä. Kuka sinua tahtoisi?
Olen 35 - vuotias nainen ja olen 100 - vuotiaan miehen kanssa naimisissa. Meillä on yhteinen puoli vuotias lapsi.
Ei ikinä mitään yli 35-vuotiasta! En ymmärrä miten kun kukaan voi kokea ketään itseään vanhempaa viehättävänä. Kuolema vaan lähenee kun valitsee vanhemman partnerin. T:nainen 36 v.
Olen 36v ja mieheni 41v. Juuri sopiva. Alle 40-vuotiasta en huolisi, mutta en varsin etsisi yli 50-vuotiastakaan.
Mutta sitähän ei oikein voi valita, keneen rakastuu, että sinänsä sillä iällä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Nyt ihan kiimassa lasten kaverin isään, ikää 53v. Harmi kun varattu. Itse olen 35v ja oma mies 37v.
No älä. Ei se pysty.
Olen 50+ ja mies saisi olla itseäni nuorempi. Vanhemmissa miehissä ei ole muuta vikaa, kuin se että ovat liian kaavoihin kangistuneita eli harrastuksina työssä käynti ja kotona uutisten katselu.
Kaikki käy kunhan nainen ei ole sekopää.
M
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Nyt ihan kiimassa lasten kaverin isään, ikää 53v. Harmi kun varattu. Itse olen 35v ja oma mies 37v.
Miksi alapeukkuja? Kun ihastuu niin ihastuu. Ei ole mikään tahdon asia, "no niin, nyt ihastun tuohon pappaan !"
Se ikä missä mies on täysjärkinen aikuinen.
Olen 36v ja mieshaarukka on 35-50.
25-35. Yksi poikkeus 45v on, mutta ainoa tuon ikäluokan mies joka on kiinnostanut. Hän onkin ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen ja oloinen.
N40