Nainen 35-55 vuotias, minkä ikäisistä miehistä olet kiinnostunut?
Kommentit (72)
Ehkä noin 45-55. Olen 49. Ikä ei ole kaikkein oleellisin asia, puoleen tai toiseen.
Olen itse 43, ja ikähaitarini on n. 35-45 vuotta.
Parisuhteeseen +60 varakas höynäytettävä. Ilotteluun +18 v hyvin varusteltu höynäytettävä. Eli aikas samat kun miehillä.
Riippuu ihmisestä. Nyt ihan kiimassa lasten kaverin isään, ikää 53v. Harmi kun varattu. Itse olen 35v ja oma mies 37v.
Olen 41-vuotias. Sopivan ikäisiä miehiä minulle ovat 35-47 vuoden ikäiset. Olen avoliitossa 39-vuotiaan kanssa, toista vuotta yhdessä.
Olen 38 ja miehet missä silmät lepää on suunnilleen 43-57
Olen Nainen 47v, huoliteltu ja urheilullinen olemus. Ikävä kyllä Ikäiseni ja vanhemmat Miehet ovat 95% kaljamahaisia papparaisia. Varmaan alle nelikymppinen on se jonka kanssa voisin treffeille lähteä.
Iällä ei ole minulle väliä, mutta kaikki miehet, joista olen ollut kiinnostunut, ovat olleet joko ikäisiäni tai vanhempia.
Alle 30 v. Miksi kukaan ottaisi vanhan käävän?
Olen 55 ja nuoremmat ovat makuuni. Mutta persoona ratkaisee, elämänkokemus ja mitä on oppinut. Tosi harvat kiinnostavat ylipäänsä. Nyt eräs 39-vuotias saa sydämen sykkimään ja sukat pyörimään. Joku toinen samanikäinen taas ei yhtään.
Olen 40v ja mies täytti just 30v.
Olen 42, mutta oikeastaan kaikki työkaverit ja harrastuskaverit ovat jostain syystä kymmenisen vuotta nuorempia. Periaatteessa kumppanikin voisi olla vastaavaa ikäluokkaa, niin hän sopisi ehkä helpoiten sosiaalisiin ympyröihini. Mutta tässä ongelmaksi tulee, että läheisessä suhteessa kaipaisin kuitenkin mieheltä sellaista jämäkkyyttä, jota tulee useimmille vain iän myötä. Siis oman ikäinen olisi paras vaihtoehto, kunhan on sellainen.. "nuorekas" nelikymppinen, eli seuraa aikaansa eikä ole jämähtänyt suorittamaan samaa kaavaa. Toisaalta jo kolmekymppisistäkin moni on jämähtänyt.
Eli ei ole helppoa kohdallani tämä ikähaarukointi. Tyydyn deittailemaan vähän kaiken ikäisiä, niin eiköhän sieltä joku sopiva yksilö löydy ennemmin tai myöhemmin. (Tinderissä ikähaarukkana 34-50).
En yleisesti kaikista minkäänikäisistä, mutta joistain sanoisinko 28-42-vuotiaista miehistä.
N35 (mieheni on 35, tavattiin 22-vuotiaina, olen seurustellut lyhyesti myös 2 vuotta nuorempien-melkein 2 vuotta vanhempien kanssa.)
42 v on maksimi että voin edes harkita.
Olen 38 v.
Näin naisena on onneksi valinnanvaraa, kun nelikymppinen on haluttu joka miesikäryhmässä noin 20 v alkaen ilman yläikärajaa.
Kaikenikäisistä kunhan on rikas.