Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?

Vierailija
27.10.2020 |

Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?

Kommentit (265)

Vierailija
41/265 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan. Ei aiheuta ongelmia. Hän ei saa enää, mutta minäpä saan.

Vierailija
42/265 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on saanut isompaa, ja minua se kiihottaa.

Sama homma. Tiedän että vaimoa on pantu ihan todella isolla vaikkei ole sitä myöntänyt. Kun kysyin asia sanoi ettei muista ja meni ihan punaiseksi. Tiedän yhden äijän joka on vaimoani pannut. Tunnettu häntäheikki ja tunnettu isosta kalustaan. Mies kertoi panneensa vaimoani pari kertaa ennen meidän tapaamistamme.

Minua ainakin jäisi harmittamaan tuo valehtelu. Mistä kaikesta muusta valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/265 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kuulemma tarjolla Holmesin kokoluokkaa omaavalta kuorma-autoilijalta, mutta ei ollut muka muuta kuin hieman runkkaillut.

Miehenä en jaksa uskoa, että ei olisi kokeillut.

Luultavasti kaikilla hänen exillään on ollut suurempi kuin mulla. Siitä huolimatta aviossa kohta 30 vuotta.

Oma puolisoni on myös aikoinaan saanut naimisissa olevalta itäsuomalaiselta rekkakuskilta niin paksua että kuulemma ei sormet yltäneet lähellekään ympäri.. Ajatus kiihottaa ja ehdotin että saa kokeilla luvan kanssa uudestaankin muttei lämmennyt ajatukselle

Vierailija
44/265 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Tiedän että vaimoa on pantu ihan todella isolla vaikkei ole sitä myöntänyt. Kun kysyin asia sanoi ettei muista ja meni ihan punaiseksi. Tiedän yhden äijän joka on vaimoani pannut. Tunnettu häntäheikki ja tunnettu isosta kalustaan. Mies kertoi panneensa vaimoani pari kertaa ennen meidän tapaamistamme.

Minua ainakin jäisi harmittamaan tuo valehtelu. Mistä kaikesta muusta valehtelee.

No nyt jos mikä on ns valkoinem valhe jos edes valhe lainkaan. Ihmeellisiä analyysejä te teette.

Vierailija
45/265 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt jos mikä on ns valkoinem valhe jos edes valhe lainkaan. Ihmeellisiä analyysejä te teette.

Aika heikko valhe jos heti ite punastuu. Mitä hyötyä on valkoisesta valkoisesta valheesta, josta jää saman tien kiinni. Tulee kyllä selväksi ettei sen vertaa toista kunnioiteta että totuutta kertoisi vaikka toinen suoraan kysyy.

Vierailija
46/265 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta olemme siitä keskustelleet että hän saisi kokeilla jos sopiva osuu kohdalle. Ns. Kolmas pyörä. Mutta siis pitäisi olla silloin oikeasti iso ja pysyä kovana myös kumilla päällystettynä. Paljas ei käy.

Vierailija
47/265 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehelleni oli huomattavasti isompi kuin nykyisellä miesystävälläni. Mutta miksi ihmeessä kertoisin tämän hänelle?

Miesystäväni entinen nainen oli kehunut kuinka entisillä oli isompia. Uskomattoman moukka nainen :(

Niin, on miehiä joita vaan innostaa kuulla tuo. Varmaan tuo mies ystäväsi ex yritti loukata, tai saada miehen kiihottumaan. Jos hänellä on ollut vaikka noista jutuista kiihottuva mies, niin helposti olettaa että ehkä muutkin...

Vierailija
48/265 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vilpittömän iloinen vaimoni puolesta. Olisi edes joskus saanut kunnon patukkaa. 

Vierailija
49/265 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista on saanut joskus isompaa kuin nykyisellä, jos miestä ei valitse kalun perusteella. On lähestulkoon tilastollinen mahdottomuus että naisella, jolla on ollut vaikkapa 10-15 kumppania, uudella kumppanilla olisi aina edellistä suurempi. Siis jos ei valitse miehiä tällä perusteella.

Ja ehkäpä naiset olisivat edelleen niiden jättikullien kanssa, jos se olisi kaikkein tärkeintä? Jos olisin mies niin keskittyisin johonkin ihan muuhun kuin murehtimaan vehkeiden kokoa. Mutta eihän miehet tätä usko.

N1984

Tiedän että vaimoni on saanut ennen minua Kulli-Jarin jättikalua. Tiedän sen olevan iso ja paksu koska tytöt ovat kertoneet että joutuvat käsin panemaan vastaan kun kulli-Jarin elin työntyy sisään. Olen tätä vaimoltakin kysynyt mutta saanut vain hymähdyksiä vastaukseksi. Toisaalta minusta on hyvin kiihottavaa että vaimoni on kiimoissaan saanut isoa parrua pesäänsä. Ajattelen vaimoani pannessai usein Kulli-Jarin jättimoloa ja että vaimoni on tuhma ja likainen narttu.

Vierailija
50/265 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia tykkään vaimostani. Hän ei ole pihdannut pilluaan. Seksikumppaneita on kymmeniä. Häntä on pantu joka reikään yksin ja porukalla. Muutama kulli on käynyt tutkimusretkeillään myös avioliittomme aikana. Tykkään että vaimoni tuhma ja kiimainen narttu.

Vierailija
51/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari 123 kirjoitti:

Ei ole mutta olemme siitä keskustelleet että hän saisi kokeilla jos sopiva osuu kohdalle. Ns. Kolmas pyörä. Mutta siis pitäisi olla silloin oikeasti iso ja pysyä kovana myös kumilla päällystettynä. Paljas ei käy.

Saatko sinäkin kokeilla tiukempaa jos sopiva kohdalle osuu? On meinaan koloissakin isoja eroja.

Vierailija
52/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on saanut isompaa, kuin mitä minulla on. Mutta viimeiset 18 vuotta hän on ollut tyytyväinen minun keskimittaiseen ja edelleenkin hän sitä haluaa pari kolme kertaa viikossa. Tiedän, ettei minulla ole iso, mutta ihan sama, eipä muutenkaan vaimon entiset kumppanit kiinnosta.

Vierailija
53/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todella surkeaa, jos ei olisi saanut :D

Vierailija
54/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan tuo ollakkin, ei se kyllä haittaa. Pahempi on jos esim. edellisessä olisi ollut säännöllisesti suuseksiä ja ei sitten minun kanssani suostuisi. Suuseksin voit vaihtaa omaan mieltymykseesi. Tai edellisten kanssa kokeillut kaikenlaista ja nyt ei enää mitään suostu kun "en tykkää". Lähinnä tapauksissa joissa toisella on huomattavasti enemmän kokemusta tulisi tällaista.

Vierailija
55/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai nyt viimeksi lauantaiaamuna. Katselin ja kiihotti. 

Vierailija
56/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIesten korvien välissä noi kullien koot. Pankaa vaimojanne tyytyväisinä ja lopettakaa kullien vertailut. Sinuthan se nainen on valinnut, ei sitä jolla on kenties isompi. Sinussa on ominaisuuksia joita jossain toisessa kenties isomman vehkeen omaavalla ei ole.

Vierailija
57/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai nyt viimeksi lauantaiaamuna. Katselin ja kiihotti. 

Saatko sinäkin vierasta naista välillä, ja naisesi katselee teitä kiihottuneena?

Vierailija
58/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika jykevä kalu. Sanotaanko, että vaikka traktorin vetäisi suosta. Mutta olin vaimon eksän kanssa saunassa ja oli siinä halko. Niillä oli sellainen iso kiuas mihin laitetaan suoraan puolimetrisiä halkoja niin valehtelematta tämän kaverin työväline oli pidempi ja paksumpi kuin nämä halot. Ilmankos vaimolla ei ollut mitään ongelmaa kun esikoisemme syntyi vaikka olikin iso poika (7.5kg/70cm). Niin ja olen Pohjanmaalta.

Vierailija
59/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että on elämän aikana tullut nähtyä ja koettua ties minkä kokoisia kikkeleitä. Isoimmat on olleet surkeimpia! Kaikki pyörii sen ympärillä. Jos miehet vielä vuonna 2020 luulee, että mitä suurempi sen parempi niin ovat surullisen väärässä. Seksi on niin paljon muutakin kuin sinun värkkisi koko.

Mitä isompi värkki sen parempi (aina 30cm asti)!

Mitä parempi tekniikka, sen parempi (lantionnopeus!)

Mitä parempi seksikunto, sen parempi (> 3h seksisessiot)

Vierailija
60/265 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aika jykevä kalu. Sanotaanko, että vaikka traktorin vetäisi suosta. Mutta olin vaimon eksän kanssa saunassa ja oli siinä halko. Niillä oli sellainen iso kiuas mihin laitetaan suoraan puolimetrisiä halkoja niin valehtelematta tämän kaverin työväline oli pidempi ja paksumpi kuin nämä halot. Ilmankos vaimolla ei ollut mitään ongelmaa kun esikoisemme syntyi vaikka olikin iso poika (7.5kg/70cm). Niin ja olen Pohjanmaalta.

Meillä työnnellääänkin tukkipuulla niin täytyy pitää muijaan muutaman metrin etäisyyttä  ja karvoja on kuin oksia niin rassaa samalla paikat!  Synnytyksessä pitää lasta pidellä sisällä, ettei putoa liian aikaisin. Me syädään pohjalaisia iltapalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi