Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?
Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?
Kommentit (265)
Tiedän että on saanut isompaa, ja minua se kiihottaa.
Ex-miehelleni oli huomattavasti isompi kuin nykyisellä miesystävälläni. Mutta miksi ihmeessä kertoisin tämän hänelle?
Miesystäväni entinen nainen oli kehunut kuinka entisillä oli isompia. Uskomattoman moukka nainen :(
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on, minua ei asia vaivaa, olen erittäin tyytyväinen omaan kaluuni. On myös saanut rikkaampaa, eikä sekään vaivaa minua. Meillä on upea seksielämä ja vaimoni osaa oma-aloitteisesti kertoa mitä haluaa ja ottaa myös minut haluissani huomioon. Ei vaihtaisi minua toiseen, enkä minä häntä. Se kertonee tarpeeksi.
Näin juuri!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että on saanut isompaa, ja minua se kiihottaa.
Sama homma. Tiedän että vaimoa on pantu ihan todella isolla vaikkei ole sitä myöntänyt. Kun kysyin asia sanoi ettei muista ja meni ihan punaiseksi. Tiedän yhden äijän joka on vaimoani pannut. Tunnettu häntäheikki ja tunnettu isosta kalustaan. Mies kertoi panneensa vaimoani pari kertaa ennen meidän tapaamistamme.
Tiedän ettei ole saanut aitoa isoa kalua ( ei myöskään muun kokoistakaan ), koska olin hänen ensimmäinen ja myös nykyinen. Yhdessä oltu yli 35v.
Huomattavasti suurempaa dildoa on kyllä saanut / käytetty ja käytetään.
Vaimoa ei ole, mutta 99% naisista on saanut isompaa kuin mulla.
Mitenkö suhtaudun? No, ei se hyvältä tunnu. Tietenkään en koolleni mitään voi, mutta onhan tää nyt perseestä.
Ei ole minun ongelmani. Itse saan oikein hyvän orgasmin omalla penikselläni, ja se riittää.
Mitä väliä onko saanut? Ei ole tarvetta tietää. En minäkään kertoile naiselleni, jos olen ennen häntä saanut tiukempaa ja parempi kroppaisempaa tai kauniimpaa kuin hän. Kunnioitamme toisiamme ja meillä on hyvää seksiä, ja olemme onnellisia. Noi aloitukset jättikulleista ovat idioottimaisia, joissa kai yritetään kaivaa esiin miehiä, jotka koko ajan miettivät oman ja toisten kullien kokoa. Voiko huonoitsetuntoisempia ihmisiä olla kuin sellaiset.
Tiedän, että on saanut, koska oli viitisen vuotta ystäväni kanssa yhdessä, ja olen tämän ystävän kanssa saunonut monta kertaa. Hänellä on valtava kulli ihan lepotilassakin. Itsellä keskikokoinen. Asia ei häiritse.
Olisi ollut kuulemma tarjolla Holmesin kokoluokkaa omaavalta kuorma-autoilijalta, mutta ei ollut muka muuta kuin hieman runkkaillut.
Miehenä en jaksa uskoa, että ei olisi kokeillut.
Luultavasti kaikilla hänen exillään on ollut suurempi kuin mulla. Siitä huolimatta aviossa kohta 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kuulemma tarjolla Holmesin kokoluokkaa omaavalta kuorma-autoilijalta, mutta ei ollut muka muuta kuin hieman runkkaillut.
Luultavasti kaikilla hänen exillään on ollut suurempi kuin mulla. Siitä huolimatta aviossa kohta 30 vuotta.
Uuuh saisko tän kuorma-autoilijan yhteystiedot ;) Ne on niin seksikkäitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa asusteli. En ole miestä nähnyt moneen vuoteen ja käsittääkseni hänen aviovaimonsa saa nyt nautti tästä jättikullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa asusteli. En ole miestä nähnyt moneen vuoteen ja käsittääkseni hänen aviovaimonsa saa nyt nautti tästä jättikullista.
Äääähhh en ikinä tuu saamaan rekkakuskirakastajaa :(
Valtaosa naisista on saanut joskus isompaa kuin nykyisellä, jos miestä ei valitse kalun perusteella. On lähestulkoon tilastollinen mahdottomuus että naisella, jolla on ollut vaikkapa 10-15 kumppania, uudella kumppanilla olisi aina edellistä suurempi. Siis jos ei valitse miehiä tällä perusteella.
Ja ehkäpä naiset olisivat edelleen niiden jättikullien kanssa, jos se olisi kaikkein tärkeintä? Jos olisin mies niin keskittyisin johonkin ihan muuhun kuin murehtimaan vehkeiden kokoa. Mutta eihän miehet tätä usko.
N1984
Onko tämä jokin macho kulttuurin jäännös, kuten luin myös tuosta varakkuudesta. Heh.
Todennäköisesti on, kun itsellä ei ole kovinkaan kookas. En ajattele asiaa. Vaimo on nyt mun kanssa.
Tiedän että oma vaimoni on nuorena saanut mua isompaa, asia ei minua haittaa - kiva avaan kun on nauttinut
Tunnen vaimoni exän. Olen saunonut hänen kanssaan useamman kerran ja tiedän että ainakin lepotilassa vehkeet on todella mittavat. Mulla on sellainen peruskalu, ehkä hivenen keskimääräistä isompi (16-17cm / 13-13.5 cm ympärys). Ja välillä kyllä pistää miettimään että mitenköhän on, haikaileekohan vaimoni exänsä jättiläisen perään.
Tiedän että vaimoni pitää ja on aina pitänyt isoista. Itseäni asia kalvaa, harmittaa ja kiihottaa.
On saanut isompaa ja pienempää, kunnon kyytejä ja minuuttimunia. Ei vaikuta minuun mitenkään