Tuoksuvat pyykinpesuaineet HYI HELVETTI
Siis ihan kauhea löyhkä jää vatteisiin ja kulkeutuu joka paikkaan. Miksi te käytätte hajustettuja pesuaineta? Jää se vaatteiden haju huoneeseen leijuman tuntikausiksi.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työskennellyt 15 vuotta avohuollon lastensuojelun parissa ja 9 perhettä kymmenestä käyttää voimakkaan hajuisia pesuaineita.
Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.:D Ehkä typerin ja säälittävin kommentti, jonka olen ikinä tällä palstalla lukenut. :D Ei juma. No mutta sinä ja ystäväsi sentään kuulutte siihen 10% hienostojengiin.
Ei kuuluta vaan olemme tavallisia ihmisiä joilla ei ongelmia elämänhallinnan kanssa.
Mä käytän Sertoa, tuota hajustettua ainetta helvetin syövereistä! :O Ja ei ole ongelmia elämänhallinnan kanssa.
Suurin osa sossun asiakkasta on samaa mieltä kanssasi ettei ole heillä itsellään ongelmia vaan joku muu syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työskennellyt 15 vuotta avohuollon lastensuojelun parissa ja 9 perhettä kymmenestä käyttää voimakkaan hajuisia pesuaineita.
Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.:D Ehkä typerin ja säälittävin kommentti, jonka olen ikinä tällä palstalla lukenut. :D Ei juma. No mutta sinä ja ystäväsi sentään kuulutte siihen 10% hienostojengiin.
Ei kuuluta vaan olemme tavallisia ihmisiä joilla ei ongelmia elämänhallinnan kanssa.
No mutta niinhän sä sanoit, 9/10 on avohuollon ja lastensuojelun parissa olevia, vailla elänhallintaa olevia, hajustettuja pyykinpesuaineita käyttäviä perheitä. Itse kuulut siihen 10% joukkoon, joka käyttää Erisania ja asuu kaiketi Hesingin keskustassa kattohuoneistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän Sertoa, tuota hajustettua ainetta helvetin syövereistä! :O Ja ei ole ongelmia elämänhallinnan kanssa.
Suurin osa sossun asiakkasta on samaa mieltä kanssasi ettei ole heillä itsellään ongelmia vaan joku muu syyllinen.
Se on se pyykinpesuaine. Suosittelen muuten lämpimästi, että käyt terapeutilla puhumassa aggressioistasi. Satuttiko pyykinpesuainen sinua, kun olit lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.Mikä on tieteellinen selitys tälle yhteydelle? Ongelmaperheet ja hajustetun pyykinpesuaineen käyttö, mikä selittää tämän?
Hajustetut ovat halvempia.
Olen pienituloinen mutta ostan silti hajustamattomia. En halua pyöriä missään keinotekoisissa pistävissä tuoksuissa.
En ymmärrä miksi joku haluaa että muut haistaa milloin hän on tullut paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.Mikä on tieteellinen selitys tälle yhteydelle? Ongelmaperheet ja hajustetun pyykinpesuaineen käyttö, mikä selittää tämän?
Elämänkolu?
Köyhissä perheissä ei ole varaa hyviin pesukoneisiin ja huonot pesukoneet alkavat haisemaan nopeasti, eli jättävät huonon hajun vaatteisiin.. Siksi käyttävät varmasti hajusteita, että se peittää huonon pyykinkoneen hajun alleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta niinhän sä sanoit, 9/10 on avohuollon ja lastensuojelun parissa olevia, vailla elänhallintaa olevia, hajustettuja pyykinpesuaineita käyttäviä perheitä. Itse kuulut siihen 10% joukkoon, joka käyttää Erisania ja asuu kaiketi Hesingin keskustassa kattohuoneistossa.
Etkö ymmärrä lukemaasi? 9/10 noista asiakkaista käyttää mainittuja puhdistusaineita. 9/10 ei suinkaan ole asiakkaita. Muiden ihmisten osuuteen tai tapoihin ei otettu mitään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi? 9/10 noista asiakkaista käyttää mainittuja puhdistusaineita. 9/10 ei suinkaan ole asiakkaita. Muiden ihmisten osuuteen tai tapoihin ei otettu mitään kantaa.
Etkö itse ymmärrä kirjoittamaasi? Kirjoitit:
Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.
Viittaat selvästi siihen, että työssäsi tapaamista perheistä 90% käyttää hajustettuja pyykinpesuaineita. Sitten vastasit uudestaan, että asiakkaista 9/10 käyttää, mutta 9/10 heistä ei suinkaan ole asiakkaita. Mitä hittoa se tarkoittaa?
Mutta se on selvä, että itse olet 10% eliittiä ja ET KÄYTÄ hajustettuja aineita. Olet muita parempi ja ET sosiaalihuollon asiakas.
Pahinta on, että se haju tarttuu pesutupien koneisiin ja sitä kautta haju tarttuu muidenkin pyykkeihin. Samoin käy, jos kuivaushuoneessa kuivattaa pyykkkiä ja joku tuo sinne omat hajustetut pyykit kuivumaan. Saa laittaa juuri pestyt pyykit samantien pesuun, kun ei niitä voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse ymmärrä kirjoittamaasi? Kirjoitit:
Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.Viittaat selvästi siihen, että työssäsi tapaamista perheistä 90% käyttää hajustettuja pyykinpesuaineita. Sitten vastasit uudestaan, että asiakkaista 9/10 käyttää, mutta 9/10 heistä ei suinkaan ole asiakkaita. Mitä hittoa se tarkoittaa?
Mutta se on selvä, että itse olet 10% eliittiä ja ET KÄYTÄ hajustettuja aineita. Olet muita parempi ja ET sosiaalihuollon asiakas.
Vesa ei tajuu
Vain Suomessa tämä hajusteyliherkkyys (ja siitä valitus).
Huuhteluaine tekee kankaista pehmeitä ja siistejä. Muuten vaatteet ovat aivan koppuroita ja nukkaantuvat.
Etikka jää haisemaan, vaikka kuinka väitetään että kuivana haju lähtee, edelleen haisee omaan nenään vaikka käyttäisi miten vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkolu?
Köyhissä perheissä ei ole varaa hyviin pesukoneisiin ja huonot pesukoneet alkavat haisemaan nopeasti, eli jättävät huonon hajun vaatteisiin.. Siksi käyttävät varmasti hajusteita, että se peittää huonon pyykinkoneen hajun alleensa.
Siis ei ole varaa pyörittää konetta välillä tyhjänä 90 asteessa?
Ok.
Vali vali. Sitä huuhteluainetta voi käyttää kohtuudellakin, jää hyvä tuoksu vaatteisiin muttei haise jokaisen nenään.
Käytän myös hajuvettä päivittäin. Kohtuudella. Vali vali siitäkin.
Ja ihan ylempään keskiluokkaan kuulun, kun siitäkin jo ehdittiin tuomita huuhteluaineen käytön perusteella.
Tämä on kyllä paras (ja huvittavin) keskustelu ikinä 😂
Vain av:lla yleistetään huuhteluaineen käyttäjät köyhiksi ja sosiaalihuollon asiakkaiksi!
Ette taida itsekään olla penaalin terävimpiä jutuista päätellen.. 😄
Vihreä Perlana, ihana tosi mieto tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli kieltää yhdeltä lapsen kaverilta meille pääsy. Huomaa heti oven avatessa, että "Maikki" on kylässä 🤢
Minä kielsin, kun yhden kaverin kyläily sai aikaan sen, että minun piti ottaa astmalääkettä. Päätösd oli helppo, kun valittavana oli oma sairastuminen tai lasten touhuaminen pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä paras (ja huvittavin) keskustelu ikinä 😂
Vain av:lla yleistetään huuhteluaineen käyttäjät köyhiksi ja sosiaalihuollon asiakkaiksi!
Ette taida itsekään olla penaalin terävimpiä jutuista päätellen.. 😄
Täytyy kyllä sanoa, että omasta lähipiiristä ei voi huuhteluaineen perusteella tulotasoa arvata. Sukupuolen niinkin voi; naiset käyttävät melkein aina, sinkkumiehet eivät juuri koskaan.
Jopa miljonääriystäväni on tällainen huuhteluaineella läträäjä.
Tiedänpä myös sellaisia, joiden vaatteet haisevat PESUaineelle kilometrin päähän. He tuskin käyttävät huuhteluainetta.
Huomannut, että nämä hajusteyliherkkien vaatteet monesti haisee ummehtuneelle. Ja sitten valitetaan kun toinen käyttää hajustettuja aineita... In real life
Elämänkolu?