Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoksuvat pyykinpesuaineet HYI HELVETTI

Vierailija
27.10.2020 |

Siis ihan kauhea löyhkä jää vatteisiin ja kulkeutuu joka paikkaan. Miksi te käytätte hajustettuja pesuaineta? Jää se vaatteiden haju huoneeseen leijuman tuntikausiksi.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinne.

Vierailija
2/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuoksuu hyvältä. Käytän jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä kamalia. Huuhteluaineet jo ajatuksena puistattaa, huuhdella nyt pyykit vedellä jossa on seassa jotain hajustelitkua, hyi.

Vierailija
4/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli kieltää yhdeltä lapsen kaverilta meille pääsy. Huomaa heti oven avatessa, että "Maikki" on kylässä 🤢

Vierailija
5/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pesuaineet tuoksuvat miedosti verrattuna muihin maihin.

Vierailija
6/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyllä kamalia. Huuhteluaineet jo ajatuksena puistattaa, huuhdella nyt pyykit vedellä jossa on seassa jotain hajustelitkua, hyi.

Ei kai kukaan enää käytä mitään huuhteluaineita?

Vierailija
7/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt 15 vuotta avohuollon lastensuojelun parissa ja 9 perhettä kymmenestä käyttää voimakkaan hajuisia pesuaineita.

Omassa ystäväpiirissä ei kukaan käytä.

Vierailija
8/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuoksuu hyvältä. Käytän jatkossakin.

Sama juttu. Käytän niitä kuitenkin sopivasti, joten pyykki on ihanan tuoksuista.

Vierailija
9/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt 15 vuotta avohuollon lastensuojelun parissa ja 9 perhettä kymmenestä käyttää voimakkaan hajuisia pesuaineita.

Hahaa, on siinäkin oikein kyylä! :D Vai omassa ystäväpiirissäsi kukaan ei käytä.. joo, sinäpä sen tiedät.

Vierailija
10/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on omolla uutuuspesuaine. Tuoksu että ole lainkaan voimakas. Sopiva.

Vierailija
11/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ällöttävää.

Vierailija
12/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, on siinäkin oikein kyylä! :D Vai omassa ystäväpiirissäsi kukaan ei käytä.. joo, sinäpä sen tiedät.

Eipä siinä kyllä tarvitse olla, kun nenä on päässä.

Vierailija
13/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että alempi sosiaaliluokka käyttää näitä pääasiassa.

Tupakoivat ihmiset eivät edes haista kuten monet muut.

Vierailija
14/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha aine tuo huuhteluaine, tuhoaa elastaania ja sitä on nykyään lähes kaikissa vaatteissa, sitten jos käyttää pyyhkeisiin ei ne ime kunnolla vettä. Lakanoissa sitten pyörii niissä 8h imien itseensä ihon kautta ne kemikaalit joita ei huuhdota pois koska huuhteluaine on siinä viimeissä vedessä. Ehkä hyödyllinen polyesteri vaatteiden sähkösyudenpoistoon, mutta miksi ei käytä etikkaa ja kuka nyt 100% polyesteria käyttää muussa kuin vedrnpitävässä ulkotakissa?

Vierailija
15/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Ehkä typerin ja säälittävin kommentti, jonka olen ikinä tällä palstalla lukenut. :D Ei juma. No mutta sinä ja ystäväsi sentään kuulutte siihen 10% hienostojengiin.

Vierailija
16/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ketju teillä

Vierailija
17/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ehkä typerin ja säälittävin kommentti, jonka olen ikinä tällä palstalla lukenut. :D Ei juma. No mutta sinä ja ystäväsi sentään kuulutte siihen 10% hienostojengiin.

Ei kuuluta vaan olemme tavallisia ihmisiä joilla ei ongelmia elämänhallinnan kanssa.

Vierailija
18/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha aine tuo huuhteluaine, tuhoaa elastaania ja sitä on nykyään lähes kaikissa vaatteissa, sitten jos käyttää pyyhkeisiin ei ne ime kunnolla vettä. Lakanoissa sitten pyörii niissä 8h imien itseensä ihon kautta ne kemikaalit joita ei huuhdota pois koska huuhteluaine on siinä viimeissä vedessä. Ehkä hyödyllinen polyesteri vaatteiden sähkösyudenpoistoon, mutta miksi ei käytä etikkaa ja kuka nyt 100% polyesteria käyttää muussa kuin vedrnpitävässä ulkotakissa?

Ei 8h välttämättä riitä vaan huuhteluainetta käyttävät laittavat usein sitä melkein kaikkeen pyykkiin, myös vaatteisiin. Siinä tulee äkkiä marinoitua itseään huuhteluaineessa 24/7.

Vierailija
19/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tieteellinen selitys tälle yhteydelle? Ongelmaperheet ja hajustetun pyykinpesuaineen käyttö, mikä selittää tämän?

Vierailija
20/126 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuuluta vaan olemme tavallisia ihmisiä joilla ei ongelmia elämänhallinnan kanssa.

Mä käytän Sertoa, tuota hajustettua ainetta helvetin syövereistä! :O Ja ei ole ongelmia elämänhallinnan kanssa.