Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maa, ilma, vesi, tuli – mikä on eniten sinun elementtisi?

Vierailija
27.10.2020 |

Mikä on vähiten?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vesi.

Rakastan uimista niin kesällä kuin talvella avannossa, sekä myös suppailua, melontaa, surffausta ja soutelua. Ennen koronaa olin menossa laitesukelluskurssille. Tunsin sukelluskokeiluilla suurta läsnäolon ja tyyneyden tunnetta ollessani syvällä veden alla: minulla on aina vedessä ollessani vahva tunne siitä, että vesi kantaa.

Rentoudun luonnonveden äärellä.

Vesi on myös astrologinen elementtini, sillä olen skorpioni. Elementti tuntuu sopivalta myös siellä puolella, sillä tunne-elämääni kuuluu se, että pinnan alla saattaa myrskytä ja kuohua isojakin tunteita, vaikka päälle päin näyttää tyyneltä. Joskus saattaa nousta myös myrskyjä vesilasissa.

Minulle on tyypillistä vajota ajoittain syviin mietteisiin ja fiiliksiin, aivan kuin sukeltaisin välillä oman mieleni syövereihin. Viihdyn omissa ajatuksissani. Haluaisin aina selvittää asiat pintaa syvemmältä. Tämäkin ilmeisesti on tyypillistä vesielementtien mielenliikkeille.

Vierailija
42/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys. En ole ikinä osannut lokeroida itseäni.

Maa: rakastan möyriä puutarhassa, kaivaa maata, maan ja mullan tuoksua sekä sateella että kuumana kuivana päivänä, tuntea vahva kallio jalkojen alla jne.

Vesi: veden solina rauhoittaa, rentouttaa, auttaa pysähtymään. Tyyni vesi ja siihen heijastuva kuva saa ajatukset tyhjiksi. Rakastan myös myrskyävän meren pauhua, vesiroiskeita, sadetta(sekä rajuja kuuroja että hienoista pisarointia) ja ukkosmyrskyjä. Kesäinen sade ♡ Suihkussa valuvan veden alla, kylvyssä upota veteen on ihanaa. Veneily ja vesillä melonta on kiva harrastus. Tosin pelkään uida luonnonvesissä.

Tuli: rakastan nuotion rätinää, tulen voimaa, kipinöitä. Voisin tuijottaa ikuisuuden hiljaisuudessa ja seurata tulen liikettä. Tykkään myös polttaa isoja nuotioita :) toisaalta näen silloin tällöin tulipalopainajaisia, jotka jää hyvin mieleen. Tuli väärässä paikassa kauhistuttaa.

Ilma: keveä henkäys kesällä, lämmin leyhähdys kevättalvella, talvinen viima ja syksyinen myrskytuuli joka paukuttaa kattoja; vaikea valita parasta! Keveyden tunne, voi hengittää paremmin.

Pidän itseäni luontoihmisenä, kuulun luontoon ja olen onnellisimmillani kun samoilen yksin metsässä jossa näkyy vettä, puroja, kuuluu linnun laulua, tuulen suhinaa puissa...

Mutta eniten maa, vähiten tuli, jos lyhyesti pitää vastata 🤣

Kirjoitat todella ihanasti ja sen kyllä huomaa, että olet todellinen luontoihminen.❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elementtini on metsä, eli sanoisin että maa ja ilma. Sitten tunteet riepottelee mua hyvin helposti, eli sikäli mun elementti olisi oleellisesti myös vesi.

Vierailija
44/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain maan ja veden väliltä.

Jos jotain pokemonia haet niin kai sitten olisin Quagsire.

(Tuli on mielestäni epämiellyttävä elementti)

Vierailija
45/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtèrí

Vierailija
46/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimies horoskoopiltani, vesimiehen elementti on nimestä huolimatta ilma. Elementeikseni koen eniten ilman ja veden. Pidän ilmavista keskusteluista, joissa ajatukset saavat virrata, enemmän kuin tulisista väittelyistä. Liian kuumassa on vaikea hengittää. Raikas tuulenvire on miellyttävämpi kuin seisova helteinen ilma, en ole helteen ystävä. Olen ainakin ajatuksissani usein jalat irti maasta, tarvitsen paljon henkistä tilaa. Rakastan järviä, jokia ja myös merta, rakastan varsinkin luonnonvesissä uimista ja veneilyä. Veden katsominen rentouttaa, voin katsoa vesistöjä vaikka kuinka kauan.

Vierailija
47/52 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kykene tekemään mitään eroa noiden välillä. Kaikki on mun.

Vierailija
48/52 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vesimies horoskoopiltani, vesimiehen elementti on nimestä huolimatta ilma. Elementeikseni koen eniten ilman ja veden. Pidän ilmavista keskusteluista, joissa ajatukset saavat virrata, enemmän kuin tulisista väittelyistä. Liian kuumassa on vaikea hengittää. Raikas tuulenvire on miellyttävämpi kuin seisova helteinen ilma, en ole helteen ystävä. Olen ainakin ajatuksissani usein jalat irti maasta, tarvitsen paljon henkistä tilaa. Rakastan järviä, jokia ja myös merta, rakastan varsinkin luonnonvesissä uimista ja veneilyä. Veden katsominen rentouttaa, voin katsoa vesistöjä vaikka kuinka kauan.

Tässä ehkä haetaan muuta kuin horoskooppia.

Vierailija
49/52 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. Horoskooppinikin kuuluu ryhmään, mutta ei se silti liity siihen. Tulen värit, elävyys ja lämpö on jotain ainutlaatuista. Nuotion tekeminen itse on jotenkin vaan aina yhtä sykähdyttävää. Myös tulen nopea sammuminen sopii nopealiikkeiseen luonteeseeni.

Vierailija
50/52 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi eniten, maa vähiten. "Sillä aion unelmoida läpi elämän."

Vierailija
51/52 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuli. Olen vaan kaikin puolin tulinen persoona. Vähiten vesi, siinä on sellaista tyyneyttä ja passiivisuutta joka on hyvin vierasta luonteelleni. Tuli ja maa on minun elementit.

Vierailija
52/52 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki! Ei ole toista ilman toista, on vain ja ainoastaan kierto, ja kokemus jää vajavaiseksi ilman kaikkia!