Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä leivonnaisia ostaisit koulun myyjäisistä?

Vierailija
05.02.2014 |

Suolaista tai makeaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Paitsi ehkä itse leipomiani.

Vierailija
22/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:15"]

Samana päivänä leivottuja munkkeja ja karjalanpiirakoita

[/quote]

Tämän olin tulossa kertomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan arpoja joissa tavara palkintoja

Vierailija
24/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain joka ei ole munaTON, maidoTON, voiTON, laktoosiTON, MAU-TON!

Eli että leivotaan valtavirran mukaan sellaista, josta suurin osa ihmisistä tykkää eikä vain se pieni prosentti jolla on joku ruokavamma.

Vierailija
25/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sämpylöitä, leipää tai peruspullaa.

Vierailija
26/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakoita, porkkanakakkua ja mokkapaloja. Vaikka ite tykkäänkin leipoa ja teen kyllä hyviä, mutta vierasvaraksi pakkaseen kelpaisi hyvin. :)

Vierailija
27/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteet reikämunkit, aivan mahtavia!!!!

Vierailija
28/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:00"]

En mitään. Paitsi ehkä itse leipomiani.

[/quote]olemme kranttuja

Vierailija
29/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapseni koulun myyjäisissä ala-asteella muutaman kerran kun kerättiin rahaa leirikoulua varten. En tykännyt yhtään mutta pääsivät sinne minne halusivat.Toki piti vielä rahana maksaa kuukausittain pieni summa. Mieluummin oisin maksanut kuukausittain vaikka 20 eu että ei olisi tarvinnut järjestää myyjäisiä'

Vierailija
30/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sanoa, mutta en tiedä haluaisinko ostaa mitään kun en tietäisi millaisissa oloissa on leivottu. Meinaan siis, että kun en voisi olla varma hygieniasta... Mutta ihan ensimmäisenä tuli mieleen porkkanakakku. Tai joku missä olis päällä jotain houkuttelevan näköistä kuorrutetta :D

Vierailija
31/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi makeista pienet rahkapullat/-viinerit ja suolaisista juustokierteet (saavat olla valmistaikinastakin tehtyjä)

Yksineläjänä minulle tärkeää on myös se, että saa ostaa vain muutaman kappaleen tai vaihtoehtoisesti se, että tuote ei pilaannu nopeasti.

Vierailija
32/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:15"]Samana päivänä leivottuja munkkeja ja karjalanpiirakoita

[/quote]

Juuri nämä samat oli minullakin mielessä! Ovat vielä edullisia tehdäkin, verrattuna juustokakkuihin ja muffineihin, joihin saa uppoamaan kalliita aineksia. Tuoreet munkit, nam.

Vierailija
33/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkikahvit, kahvin tuoksu houkuttelee ostamaan. Tietty teetäkin voisi olla tarjolla ja mehua.

MUONIO/HELSINKI. Kahvilayrittäjä Sanna Alatalokaataa kahvia pojantyttärensäJonnan kanssa Muonion pohjoispuolella sijaitsevassa Sonkamuotkassa.

Kilpisjärvelle johtavan valtatien varressa seisoo kyltti: kahvi ja munkki 50 senttiä.

"Kahvi on taatusti tuoretta. Mikään ei ole huonompaa mainosta kuin kitkerä kahvi", Alatalo sanoo.

Suomen tiettävästi huokeimman kahvin ja munkin selittää sijainti. Hirsirakennus on yrittäjän oma. Lisäksi hyvä kahvihetki herkistää avaamaan kukkaron nyörit myös Lapin matkamuistoille.

"Ilman kahvitarjousta ihmiset ajaisivat lujaa ohi", Alatalo sanoo.

Tarjoilija Leena Talpila tuo kahvin ja munkin pöytään Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevassa kahvilassa. Ovessa lukee Scandinavian Bistro Salutorget. Ikkunasta avautuu näkymä Esplanadille.

Tunnelma on rauhallinen. Viereisestä pöydästä kantautuu englanninkielistä puheensorinaa.

"Se tekee sitten 5,90, josta kahvin osuus on kolme euroa", Talpila sanoo.

"Meidän hinta ei ole edes Helsingin kallein. Pitäähän jotain jäädä palkkoihin ja vuokraan", Bistron omistajan Royal Ravintolat Oy:n toimitusjohtaja Kasperi Saari sanoo.

"Kahvikupin hintaan sisältyy paljon muutakin kuin itse kahvi. Tunnelma, ympäristö ja palvelu, jotka luovat siitä nautinnollisen hetken. Helsingissä hintatasoa nostavat palkka- ja vuokrakustannukset", Mara ry:n elinkeinopoliittinen johtaja Veli-Matti Aittoniemi sanoo.

Mara on matkailu-, hotelli- ja ravintola-alan edunvalvontajärjestö.

Vierailija
34/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:15"]Samana päivänä leivottuja munkkeja ja karjalanpiirakoita

[/quote]

Juuri nämä samat oli minullakin mielessä! Ovat vielä edullisia tehdäkin, verrattuna juustokakkuihin ja muffineihin, joihin saa uppoamaan kalliita aineksia. Tuoreet munkit, nam.

[/quote]

Karjalanpiirakat on tosi työläitä leipoa, siksi reikämunkki olisi minun valinta. Halpaa ja nopeaa, mutta tosi herkullista, eikä moni viitsi alkaa kotona paisteleen.

Niitä tekee helposti reilun annoksen..

Vierailija
35/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 g tummaa suklaata Lisää ostoslistalle 175 g leivontamargariinia Lisää ostoslistalle 2 dl sokeria Lisää ostoslistalle 3 kananmunaa Lisää ostoslistalle 2,5 dl vehnäjauhoja Lisää ostoslistalle 1 rkl leivinjauhetta Lisää ostoslistalle 100 g hasselpähkinärouhetta Lisää ostoslistalle tomusokeria

eli kunnon brownies. Myin niitä viimeksi 5 pellillistä ja osa osti heti lisää tai mukaan!

Vierailija
36/37 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyjä karjalanpiirakoita ostaisin varmasti. Myös mokkapalat ja kivasti koristellut kuppikakut maistuisivat. Iso plussa on, jos tuoteessa on tuoteseloste eli lista valmistusaineista (meillä yksi lapsi on allerginen, joten tuoteseloste kertoo sopiiko tuote hänelle. Ilman tuoteselostetta olevaa ei voi antaa).

Vierailija
37/37 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ostaisin jotain pientä kätevästi kuljetettavaa.

Ja ei hirmu ylihinnoiteltua.