Millainen kihla- ja vihkisormus sinulla on?
Kommentit (37)
Kihlasormus on valkokultainen rinkula. Vihkisormus tämä
http://www.kultajousi.fi/fi/invisibile-0-30ct-diamanti-collection/C18414/dp?openGroup=601
Kihlasormusta ei ole. Vihkisormus on ihan tavallinen hopeasormus.
Mä luulin, että mulla on hienot sormukset, mutta toi on tosi upea! Joku yksinkertainen sileä tai rivitimanttisormus. Ehkä. Suosittelen menee kokeilemaan isoihin liikkeisiin, niin löytyy se sopiva. Mitä sä pulitit tuosta kadehdittavan ihanasta sormuksesta?
Kihlasormukseni on keltakultaa oleva rivisormus. TImantteja ja sinisafiiria. Karaateja en muista. Ei mitään pientä hiekanjyvää kuitenkaan.
Vihkisormukseni on keltakultaa myös ja rivisirmus timanteilla. 5 timanttia yht 0.75 ct.
Miehet siellä saisi olla onnellisia että Suomessa kihlasormus-kulttuuri on niin vaatimatonta :)
Täällä Jenkeissä mun $9000 arvoinen platinasormus 1.3 karaatin keski-timantilla (sivuilla myös pieniä timantteja joten yht 1.7ct koko sormus) on vielä ihan taviskamaa.. Mun mielestä kyllä täydellinen enkä haluaisi yhtään isompaa <3
Toisaalta Suomessa timantit on myös paljon kalliimpia kuin täällä ja Timanttiset yms myy aika surkealaatuisia.
Mulla molemmat valkokultaa, vihkisormuksessa 0,50ct timantti. 1 v.-hääpäivänä sain valkokultaisen rivisormuksen.
Titaaninen vihkisormus. Ei taatusti hajoa. Kihloissa en ole koskaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:11"]
Titaaninen vihkisormus. Ei taatusti hajoa. Kihloissa en ole koskaan ollut.
[/quote]
Kaikkihan ovat kihloissa olleet, jos ovat naimisiin asti päätyneet ;) Kihlaus kun tarkoittaa lupaista naimisiin menosta ja esteiden tutkinta pitää suorittaa vähintään 7vrk ennen vihkitilaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:53"]
Minun kihlani on rivitimanttisormus, jossa timantit 7 x 0,04ct. Vihkisormus on yksikivinen, siinä timantti on kokoa 0,63ct. Kummatkin sormukset ovat kapeita, n. 2mm kumpanenkin.
[/quote]
Tässä kuva vielä sormuksista. Kolmas sormus on mieheni sormus.
http://www.kultajousi.fi/fi/hopeinen-kihlasormus-3mm/D29197/dp?openGroup=607
Tuommoisia 2 eli vihki- ja kihlasormus. Halusin kaikista halvimmat että sitten kun hajoaa/häviää/tulee ero niin ei tarvitse itkeä kalliin sormuksen perään. Mentiin maistraatissa salaa naimisiinkin :)
Kultainen. Omasta kullasta teetetty. Niin, kesäisin matkaamme lappiin kultaa kaivamaan.
Kihlassa 0,25 ct timantti, vihkisormuksessa keskellä 0,50 ct ja sen molemmin puolin 0,33 ct timantit, smaragdihionnalla kaikki. Keltakultaa, koska haluan sormusten kestävän aikaa. Vihkisormus teetetty, ei siis löydy muilta.
Kihlassa 0,25 ct timantti, vihkisormuksessa keskellä 0,50 ct ja sen molemmin puolin 0,33 ct timantit, smaragdihionnalla kaikki. Keltakultaa, koska haluan sormusten kestävän aikaa. Vihkisormus teetetty, ei siis löydy muilta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:53"]
Minun kihlani on rivitimanttisormus, jossa timantit 7 x 0,04ct. Vihkisormus on yksikivinen, siinä timantti on kokoa 0,63ct. Kummatkin sormukset ovat kapeita, n. 2mm kumpanenkin.
[/quote]
Tässä kuva vielä sormuksista. Kolmas sormus on mieheni sormus.
[/quote]
iiiiiiihanat <3
Lapin kultainen, kelon pintaa jäljittelevä kuvio ja kultahippu "timanttina". Hankittu Sodankylän Tankavaaran kultakylästä. Uniikki, toista samanlaista ei ole, eikä tule.
Naimisissa olen, mutta en omista sormusta. En käytä koruja (korjavoruja lukuunottamatta), joten sellaista en tahtonut. Miehelläkään ei ole.