Mitä tapahtuu jos...
Jos olisin vittumainen ihminen ja haluaisin kostaa jollekin, niin voisinko hankkia huumeita, käydä vihaamani ihmisen luona kylässä, piilottaa huumeet ja sitten soittaa poliisille? Joutuisiko vihaamani ihminen putkaan ja ehkä tutkintovankeuteen? Onko poliisilla oikeus tehdä kotietsintä vinkin perusteella?
Kommentit (11)
Kokeile. Mut varo sormenjälkiä jne. Todennäkösesti kaverillesi ei tapahtuisi mitään, koska poliisit eivät voi todistaa, että aineet kuuluvat hänelle.
Kotietsinnän mahdollisesta luvasta ei tietoa, mutta muuten ajattelen, että olet harvinaisen kurja ihminen... kosto on aina sairasta, etenkin jos se on noin paha.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:32"]
Jos olisin vittumainen ihminen ja haluaisin kostaa jollekin, niin voisinko hankkia huumeita, käydä vihaamani ihmisen luona kylässä, piilottaa huumeet ja sitten soittaa poliisille? Joutuisiko vihaamani ihminen putkaan ja ehkä tutkintovankeuteen? Onko poliisilla oikeus tehdä kotietsintä vinkin perusteella?
[/quote]
Riippuu huumeesta. Mistä meinasit hankkia?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:54"]
Kotietsinnän mahdollisesta luvasta ei tietoa, mutta muuten ajattelen, että olet harvinaisen kurja ihminen... kosto on aina sairasta, etenkin jos se on noin paha.
[/quote]
Suomessa ei tarvitse kotietsintälupaa. Olet katsonut liikaa fiktiota. Nimetön ilmianto riittää.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:48"]
Veikkaan että jäät itse kiinni.
[/quote]
Miten muka?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:48"]
[/quote]
Miten muka?
[/quote]
Koska ilmoitit asiasta niin sinusta tulee epäilty
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:48"]
[/quote]
Miten muka?
[/quote]
Koska ilmoitit asiasta niin sinusta tulee epäilty
[/quote]
Voin tehdä jossain nettikahvilassa nimettömän ilmoituksen poliisin nettisivujen kautta. Ei minua ikinä saada kiinni. Ja sitä paitsi vaikka poliisi tietäisikin kuka ilmoituksen teki, niin ei tarkoita, että hän olisi järkynnyt huumeet sinne.
Kuinka paljon, ja mitä ainetta ajattelit kätkeä? Joudut maksamaan niistä rutkasti, jos kunnon tuomion haluat.
Tuo jo riittää parin vuoden kakkuun. Riittääköhän sinun rahat, saatika kontaktit.
Eiks kukaan osaa sanoa tähän mitään?