Raskain palstahullu?
Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).
Kommentit (941)
Xtra jankkaaja. Aina onko xtra se ja se hyvää siihen ja siihen koska muuhun ei yh äipällä oo varaa leikkausten jälkeen, ja sitten se vastaa heti ekassa vastauksessa aina "Ihan hyvää on" itsellensä.
Hyvän mielen - ketju- hullu, joissa aina haukutaan läskejä, ja joissa aina on
Hyh hyh
Höh höh
Tms -kommentteja
Hopeakettua ikävä. Missä on se ikikuuma hopis?
Aasialaisnaiset- hullu. Haukkuu suomalaiset naiset mätisäkeiksi yms, ja kehuu miten ihana hänen aasialainen vaimonsa on. Yleensä japanilainen. Oikeasti ei ole minkäänlaista vaimoa.
sarja jankuttaja.jankuttaa kuin hyvin menee kun on toimeentulotuella ja vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettua ikävä. Missä on se ikikuuma hopis?
Onneksi ei ole. Ei jaksa. Toivottavasti on höperöitynyt ja joutunut hoivakotiin.
Mun ex on hullu joka pyörii tällä kokoajan. Aina jos kommentoin krapulaviikonloppuna johonkin exä-lankaan omista kokemuksistani (ilman tunnisteita tietenkin) niin exäni ilmiantaa sen ketjun.
Sori siitä... Ihan asiallisia ketjuja hävinnyt sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Onkos tää ripulitautinen paskalle menijä Spessu vai joku toinen peräsuoliorienroitunut pipipää? Ainakin ilmoittele suolensa toiminnasta ketjuissa joissa Spessukin häärää?
No elä nyt. Kakka on tärkeä asia. Tiesitko, että jos aivastaa tai niiistää kesken toimituksen, niin homma sujuu aika rivakasti?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun joku nosti tämän keskustelun. Saadaan poistoon tämäkin.
Kaikki vanhatkin lähtee mitkä nostetaan.
Ei se nyt niin vaan toimi, että maailma pyörisi sinun maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Se yksi kuumakalle joka aina välillä kilahtaa totaalisesti ja haukkuu naiset lim.avituiksi ja mäti.säkeiksi. En haluaisi tuntea tuollaista ihmistä livenä. Todella pelottavan aggressiivinen.
Hän on poikalapsihullu. Sillä on taktiikka: saada naiset vaikuttamaan hulluilta lastentappajilta, jotta voi itse jatkaa naisten mustamaalaamista. Todennäköisesti hän on sama, joka uhkailee vauvan hukuttamisella. Tyypistä on tehty useita nettivinkkejä, yksi kertoi tehneensä rikosilmoituksenkin.
Persuhullu, joka näkee persuja kaikkialla ja tunkee niitä joka ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin vuoropäällikkö-hullu.
Ei taida olla hullu, vaan palvelukulttuuriin pesiytyneen jes-sanan vihaaja.
No on hullu, kun jankuttaa samaa. Ja kenellä tervepäisellä on tallennettuna sama teksti jossain omissa tiedostoissa, jotta voi postata sitä joka ketjuun aiheesta riippumatta?
Oon täällä mökillä hullu, taitaa edelleen sitä miestään sinne odotella......
Näyttäisi vahvasti siltä, että hulluus on kääntynyt täällä täysin päälaelleen, eli nämä hulluiksi määrittelijät ovat sitä itse. Muutenkin koko elämä pelkkää palstailua.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kirjoitus taidoton spämmääjä hullu.
Oikea muoto on oikeinkirjoitustaidoton.
terv. hullu
Tämä viestiketju tehtiin vuonna 2020. Ja minä löysin vauva keskustelut noin yli vuosi sitten, ja ensimmäisissä viesteissä kerrotaan siitä kilttimiehestä, joten on aika säälittävää, että se on jankanut tota samaa skeidaa ainakin 4 vuotta.
Tää valtiolle pakottava parittaja on kaikista raskain. Seuraavaksi raskain on tämä Itä-Helsinkiin muuttamaan pakottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 53v.
Alias hopeakettu - onko sama?
Ei ole.
Venäjähullu, joka joka päivä spämmää niitä ah Venäjä ketjuja.