Raskain palstahullu?
Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).
Kommentit (941)
Puppahullu, xtra-hullu, gynehullu.
Kouluaikoihin jämähtänyt nössykkäincel.
Mua on s*ahdisteltu hullu. Jolla ei ole mitään todellista kerrottavaa
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin vuoropäällikkö-hullu.
Ei taida olla hullu, vaan palvelukulttuuriin pesiytyneen jes-sanan vihaaja.
Se tyyppi, joka ilmestyy melkein joka ketjuun väittämään, että aloitus on keksitty ja tunnistaa ko. aloittajan tyylistä (että tämä suoltaa jatkuvasti keksittyjä aloituksia). On tullut myös mun aloittamaani ketjuun.
Vierailija kirjoittaa aika tiukkaa ja paksua sontaa!
Oikein kirjoitus taidoton spämmääjä hullu.
Vierailija kirjoitti:
Se tyyppi, joka ilmestyy melkein joka ketjuun väittämään, että aloitus on keksitty ja tunnistaa ko. aloittajan tyylistä (että tämä suoltaa jatkuvasti keksittyjä aloituksia). On tullut myös mun aloittamaani ketjuun.
Täällä on keksittyjä aloituksia vaikka millä mitalla. Yksi tyyppi kirjoittaa hyvin tunnistettavia aiheita aina samalla uhriutumisteemalla. Ne on syytäkin liputtaa ja ilmiantaa.
Kiva kun joku nosti tämän keskustelun. Saadaan poistoon tämäkin.
Kaikki vanhatkin lähtee mitkä nostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulostenäytehullu
Vein sen näytteen ainakin postilaatikkoon. Iham ilman isompaa dramatiikaa.
Vierailija kirjoitti:
Puppahullu, xtra-hullu, gynehullu.
On yksi ja samahlö
Feministi miesvihaaja hullu (useita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on keksittyjä aloituksia vaikka millä mitalla. Yksi tyyppi kirjoittaa hyvin tunnistettavia aiheita aina samalla uhriutumisteemalla. Ne on syytäkin liputtaa ja ilmiantaa.
Aha. Ootko sinä se hullu? Jokseenkin noin kommentoitiin mun oikeaa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Ootko sinä se hullu? Jokseenkin noin kommentoitiin mun oikeaa aloitusta.
Mulla sama kokemus. Ilmeisesti sama tyyppi ilmiantaa ihan mielenkiintoisia aloituksia jotka mofe sitten poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin vuoropäällikkö-hullu.
Ei taida olla hullu, vaan palvelukulttuuriin pesiytyneen jes-sanan vihaaja.
Jes...on ihan hyvä sana.
Yyhhoo- hullu. Aina pilkkaamassa yksinhuoltajia ja käyttää aina termiä yyhhoo yh:n sijaan