Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain palstahullu?

Vierailija
27.10.2020 |

Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).

Kommentit (941)

Vierailija
681/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersu, ylivoimaisesti, vuoro alkaa joko 9:00 tai 10:00 ja sit se onkin loputon vuodatus milloin väärän värisistä, köyhistä, työttömistä ja jos sanot jotain vastaan tarjolla on argumentointivirheitä ja satuja siitä mitä kaikkea vihervasemmisto touhuaa herran mielikuvituksessa.

Saa ihan kaikki oikeistolaiset vaikuttaan mielenvikaisilta, minä lakkasin henk koht äänestämästä kokonaan hänen takiaan, ennen olin vankkumaton kokoomuslainen kun on kuitenkin oma firmakin, meni maku kun hypättiin ilmiselvän rys sien/nassejen kanssa sänkyyn poliittisesti.

Vierailija
682/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen puolueaktiivit, jotka spämmää tänne p@s k@@ ideologiaansa päivästä toiseen ja muutama persupentu päälle.

Puoluejohdolle tiedoksi; nämä teidän trollit ei lisää puolueen kannatusta, päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iigoria hokeva mielenterveysongelmainen Ukrainan fanittaja.

Haista ihan itse! Ymmärrätkö sinä ukrainalaisten hädän ja kärsimykset? 

Vierailija
684/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten puoluetoimiston trollitehdas on raskain. Viiden palstahullun ja VPN:n avulla saa luotua paljon paskaa palstalle.

Tämä!

Ennen täällä oli mukavaa keskustella, mutta nyt tuo porukka smämmää kaikki ketjut täyteen vihaa ja rasismia.

Vierailija
685/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestiketju tehtiin vuonna 2020. Ja minä löysin vauva keskustelut noin yli vuosi sitten, ja ensimmäisissä viesteissä kerrotaan siitä kilttimiehestä, joten on aika säälittävää, että se on jankanut tota samaa skeidaa ainakin 4 vuotta.

Ja te sitten kiusaatte häntä. Antakaa olla!

Vierailija
686/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iigoria hokeva mielenterveysongelmainen Ukrainan fanittaja.

Tehän sekaannutte joka keskusteluun ja aloitatte ketjuja aiheesta kuin aiheesta, missä vaan saadaan ihmiset hyökkäämään toisiaan vastaan. 

Vierailija
687/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaaja sekä inceleista jankuttava nainen

Vierailija
688/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestiketju tehtiin vuonna 2020. Ja minä löysin vauva keskustelut noin yli vuosi sitten, ja ensimmäisissä viesteissä kerrotaan siitä kilttimiehestä, joten on aika säälittävää, että se on jankanut tota samaa skeidaa ainakin 4 vuotta.

Ja te sitten kiusaatte häntä. Antakaa olla!

Aika noloa puhua itsestään kolmannessa persoonassa, on sua yritetty auttaakin mutta kun ei mikään kelpaa niin jäljelle jää se että sut kiusataan sosiaalisista jutuista ulos kun et yhtään osallistu itse.

Vierailija
689/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi-Merja.

Vierailija
690/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka kadehtii työttömiä

Vierailija
691/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusi-Merja.

Mesi-Kurja

Vierailija
692/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiflashmob: Kymmenet naiset riisuivat yläosansa ja juoksivat veteen | Iltalehti

Vierailija
693/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että tää persu joka valehtelee ja perseilee täälä on raskain, koska olen itse persu alkuajoilta asti.

Urpo Leppänen pyörii haudassaan kun persut toteuttaa nyt vain narsistista pycca politiikkaa, hävettää ja oksettaa.

Ehkä mä olen vain vanhanaikainen mutta perkele vain pycca hylkää omansa!

Valtion ainoa velvollisuus on huolehtia KAIKISTA omistaan eikä vain niistä joilla on jo eniten!

Jos persut oikeasti operois noin eikä lässyttäis vaan niin minäkin oisin persu, älä sinä häpeä, sinä olet säilyttänyt miehuutesi.

Vierailija
694/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siider*valaat laihtumaan sekä treenaamaan persettä siitä

Vierailija
695/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu tuli spämmään kiellettyjä juttuja että saatais kaikki erimieltä olevat hiljennettyä, taas.

Ihan oikeasti ttu mikä luuseri, onneks tommonen ei voi saada naista ja lisääntyä.

Vierailija
696/941 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu tuli spämmään kiellettyjä juttuja että saatais kaikki erimieltä olevat hiljennettyä, taas.

Ihan oikeasti ttu mikä luuseri, onneks tommonen ei voi saada naista ja lisääntyä.

Sitä melkein toivois et ylläpidolle pystyis viestiin näistä härskeimmistä manipulaatioista, taas katoaa monta vuotta suomalaista historiaa ja kulttuuria kun tääkin ketju tarvii poistattaa narsistin kulissien vuoksi.

Vierailija
697/941 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassaa kyylävä keski-ikäinen ukko!  Tosi rasittava! 

Vierailija
698/941 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassaa kyylävä keski-ikäinen ukko!  Tosi rasittava! 

Anteeksi, minä vain tykkään siitä nuoresta neidistä ja uskon että meillä on molemminpuolista kiinnostusta toisiamme kohtaan.

Vierailija
699/941 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki politiikkajankkaus on äärimmäisen raskasta ja tylsää sekä ärsyttävää, tosin näitä taitaa tehtailla aika monikin. Eli siis nämä jotka vetää joka asiaan mukaan sen persu sitä ja tätä jne. Voi luoja että osaa olla rasittavaa p*skaa.

Vierailija
700/941 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki politiikkajankkaus on äärimmäisen raskasta ja tylsää sekä ärsyttävää, tosin näitä taitaa tehtailla aika monikin. Eli siis nämä jotka vetää joka asiaan mukaan sen persu sitä ja tätä jne. Voi luoja että osaa olla rasittavaa p*skaa.

Täällä taitaa olla yksittäinen persuhullu, jonka mielestä kaikki hänen arvomaailmaansa vastaan toimivat ovat persuja. Aivan sama mistä aiheesta keskustellaan, persuhaukut vedetään mukaan.