Onko sinun vaikea myöntää itsellesi, että nykyinen puolisosi ei ole elämäsi paras seksikumppani?
Juttelin tuossa ystävättäreni kanssa seksiasioista ja yllätyin, kuinka mutkattomasti hän totesi, että "no todellakin olen saanut monelta mieheltä parempaa seksiä kuin XXXX:lta, mutta enhän mä nyt hänen kanssaan vain seksin takia ole". Samalla tiedän, että heillä on todella hyvä ja rakastava avioliitto, jota olen aina ihaillut. Jotenkin vain tämä kommentti yllätti ja samalla sai ajattelemaan omaakin suhdetta. Itselle kyllä olisi hankala paikka, jos oma puoliso ei tarjoamaan niin hyvää seksiä kuin joku aiempi. Itsellä toki onkin vain 3 kumppania ollut.
Mutta miten muut: onko teille kaverini tapaan ihan ok, jos oma kumppani ei ole elämän paras seksikumppani vai onko tuo kenties sellainen asia, jonka toivoisitte olevan toisin?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoisin että seksin pitää olla riittävän hyvää, sittenhän sitä voi kehittää paremmaksi kumppanin kanssa. Jokaisella on oma tyyli sängyssä, mutta kaikki ovat kuuntelutaitoisia, pitää vaan kertoa mitä haluaa. Itse en valitsisi koko elämän puolisoa seksitaitoja priorisoimalla. Muut asiat ovat tärkeämpiä, luottamus, uskollisuus, perhekeskeisyys, jne. Kokemusta on että ”parhaimmat” seksitaidot ovat kenties niillä, joilla on kokemusta naisista eniten. Ja usein he eivät ole niitä uskollisimpia tapauksia.
Mulla on erilainen kokemus, n. 50 miestä kokeilleena. Ne ovat olleet huonoimpia jotka on eniten naisia kaataneet. Parhaimpia ovat olleet sellaiset kiinnostuneet, uteliaat ja avoimet, vähän ujohkot miehet, jotka eivät ole päällepäsmäreinä missään. Nykyistä parempi oli yksi tapailemani mies ennen tätä nykyistäni, mutta se pirre joka teki hänestä parhaan sängyssä, teki hänet huonoksi parisuhdeta ajatellen. En myöskään olisi halunnut sitä samaa varmaankaan vuosikymmeniä hautaan asti. Mutta on mukavaa kun on ollut niin paljon erilaisia miehiä, niin voi heitä muistella silloin tällöin :)
Eli mistä piirteestä siis puhut?
Ei tosiaankaan. Meillä homma ratkesi vieraan miehen mukaanotolla. Molemmat meistä nauttivat tavallaan ja se on ihan ok. Oma mies on ihana, mutta sängyssä ei niin kiehtova - itse tarvitsen enemmän ja hän hyväksyy sen.
Puolisoni on ulkoisesti erittäin seksikäs, miellyttää siis minun silmääni. Mutta täytyy ikävä kyllä sanoa, että on samalla kaikkein huonoin seksikumppanini koskaan. Kaikki konstini olen käyttänyt ja opetellut uusia juttuja, mutta turhaan. Enää en viitsi asiaan edes panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin myöntäisin, olisi se itsepetosta. Nykyinen kumppanini on vaimoni ja elämäni paras seksikumppani. Seksuaalisuuteen liittyvältä palstalta hänet löysinkin. Enemmän oli ihmetystä että samalla löytyi se oma sielunkumppani.
Mikä palsta?
Pahoittelut, unohtui vastata. Mutta Baari.
Ei ole vaikea myöntää itselleni. Miehelleni en pysty sitä sanomaan. Avioseksi on suoritus. Kärsin asiasta. Jos haluan saada orgasmin avioseksissä ajattelen työkaveriani jonka kanssa olen miestäni usein työpaikalla pettänyt (''ylitöissä'' hänen kanssaan seksi on hyvää) ja autan sormella itselleni orgasmin. Yleensä en saa orgasmia enkä kiihotu mieheni kanssa. Mies ei ymmärrä vain nylkyttävänsä ja rynkyttävänsä kassinsa tyhjäksi minuun. Luulee rakasteluksi. En rakasta miestäni. Meillä on kolme lasta ja asuntolaina.
Mikä palsta?