Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun vaikea myöntää itsellesi, että nykyinen puolisosi ei ole elämäsi paras seksikumppani?

Vierailija
27.10.2020 |

Juttelin tuossa ystävättäreni kanssa seksiasioista ja yllätyin, kuinka mutkattomasti hän totesi, että "no todellakin olen saanut monelta mieheltä parempaa seksiä kuin XXXX:lta, mutta enhän mä nyt hänen kanssaan vain seksin takia ole". Samalla tiedän, että heillä on todella hyvä ja rakastava avioliitto, jota olen aina ihaillut. Jotenkin vain tämä kommentti yllätti ja samalla sai ajattelemaan omaakin suhdetta. Itselle kyllä olisi hankala paikka, jos oma puoliso ei tarjoamaan niin hyvää seksiä kuin joku aiempi. Itsellä toki onkin vain 3 kumppania ollut.

Mutta miten muut: onko teille kaverini tapaan ihan ok, jos oma kumppani ei ole elämän paras seksikumppani vai onko tuo kenties sellainen asia, jonka toivoisitte olevan toisin?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeuksia, en ole hyvää seksiä koskaan toisen kanssa kokenutkaan. Kumppaneita on vain pari ja molemmat siinä mielessä hutilyöntejä. 

Vierailija
62/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen kumppanini kanssa seksi on hyvää ja monipuolista. En vain kiihotu hänestä juurikaan, koska hän ei näytä silmääni haluttavalta. Korvaa sitten puutteensa muilla avuilla.

M

Miten voi olla hyvää seksiä sellaisen ihmisen kanssa, josta et kiihotu?

Itsetyydytyskin voi olla hyvää, vaikka oma käsi ei olisi erityisen kiihottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jotkut miehet ovat kauhean kovakouraisia ja on vaikea kostua ja nauttia jos vaan kouritaan rajusti. Nykyiselle miehelle olen ihan opettanut minkälaisesta kosketuksesta nautin ja kuinka saan orgasmin. Sen takia parasta seksiä saan nykyisen kanssa. Olen joskus nuorempana saanut isompaa mutta silloin se mies ei paljoa piitannut minun toiveista, olin vaan objekti. Ei se ollut hyvää seksiä.

Vierailija
64/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen kumppanini kanssa seksi on hyvää ja monipuolista. En vain kiihotu hänestä juurikaan, koska hän ei näytä silmääni haluttavalta. Korvaa sitten puutteensa muilla avuilla.

M

Miten voi olla hyvää seksiä sellaisen ihmisen kanssa, josta et kiihotu?

Itsetyydytyskin voi olla hyvää, vaikka oma käsi ei olisi erityisen kiihottava.

Juu, se on masturbointia. Seksi on jotakin, mitä tapahtuu toisen kanssa.

Vierailija
65/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tulin leveilemään, että minulla on parasta seksiä ikinä nykyisen kanssa ja yhdessä on oltu jo pitkään. Tuntuu että välillä jopa paranee vaan . ☺

Vierailija
66/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilen asian kanssa päivittäin.

Vierailija
67/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille tuottaa vaikeuksia ja on suorastaan mahdotonta koskea yhtään naisen alapäätä sormillaan (saati sitten suullaan, mutta jos edes sormilla voisi). Nykyään ihmettelen, miksi olen tyytynyt joskus niin surkeaan seksiin.

Vierailija
68/86 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanpa nyt ihan todennäköisyyksistä: jos ajatellaan, että henkilö on harrastanut ennen avioliittoa keskimäärin varmaankin n. 10 ihmisen kanssa seksiä, on 10% todennäköisyys, että juuri hän on se paras seksikumppani. Tämän pohjalta kyllä väittäisin, että valtaosa suomalaisista voi todeta, että oma puoliso ei todellakaan ole se elämän paras seksikumppani. Joten tämän nyt ei varsinainen tabu olla.

Seksi ei todellakaan ole se elämän tärkein juttu, vaikka joskus kuumassa kiihkoisessa nuoruudessa niin ajattelisikin. 

Itsellä vähäisesti varsinaisia sänkykokemuksia muiden kuin nykyisen mieheni kanssa. Olin nuori kun aloimme seurustella ja mies oli ensimmäinen varsinainen seksikumppani. Välillä olimme erossa ja sinä aikana minulla oli pari muuta, mutta heidän kanssaan en edennyt edes sänkyyn asti, mutta tajusin, että he osasivat pidellä naista ihan erilailla kuin mieheni, joka oli/on yhdyntäkeskeinen.

Myöskin jutellessani ystävien kanssa joskus näistä asioista, tajusin, että heillä miehet jaksoivat pitää naistaan hyvänä pitkiäkin aikoja ennen yhdyntää.

No yhdessä ollaan oltu noin 40v ja tajuan kyllä, että jostain muualta olisin varmaan saanut parempaa seksiä, mutta näinkin on mennyt. 

Tietenkin on hienoa, jos mies on hyvä isä lapsille,  hellä ja rakastava kumppani jne ja vielä lisäksi paras mahdollinen sängyssä, mutta jos näistä täytyy valita, niin mielummin nuo ensin mainitut.

'

Vierailija
70/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille tuottaa vaikeuksia ja on suorastaan mahdotonta koskea yhtään naisen alapäätä sormillaan (saati sitten suullaan, mutta jos edes sormilla voisi). Nykyään ihmettelen, miksi olen tyytynyt joskus niin surkeaan seksiin.

Ai, onko nuo siis merkkejä siitä, että mies on hyvä sängyssä? 

Vierailija
71/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole paras,, ,  mutta sen parhaan kanssa ei ehkä parisuhde olisi toiminut. 

Vierailija
72/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeuksia myöntää ja olen sen hyväksynytkin. Seksi on hyvää mutta ei parasta mitä on ollut tai voisi olla, se seksin suhteessa paras suhde vaan ei toiminut aikanaan. Mutta kuten jo moni edellä kirjoitti niin elämässä on tärkeämpiäkin asioita, se koostuu niin monesta asiasta jossa seksielämä on vain osa sitä.

Vierailija
73/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanpa nyt ihan todennäköisyyksistä: jos ajatellaan, että henkilö on harrastanut ennen avioliittoa keskimäärin varmaankin n. 10 ihmisen kanssa seksiä, on 10% todennäköisyys, että juuri hän on se paras seksikumppani. Tämän pohjalta kyllä väittäisin, että valtaosa suomalaisista voi todeta, että oma puoliso ei todellakaan ole se elämän paras seksikumppani. Joten tämän nyt ei varsinainen tabu olla.

Seksi ei todellakaan ole se elämän tärkein juttu, vaikka joskus kuumassa kiihkoisessa nuoruudessa niin ajattelisikin. 

Itsellä vähäisesti varsinaisia sänkykokemuksia muiden kuin nykyisen mieheni kanssa. Olin nuori kun aloimme seurustella ja mies oli ensimmäinen varsinainen seksikumppani. Välillä olimme erossa ja sinä aikana minulla oli pari muuta, mutta heidän kanssaan en edennyt edes sänkyyn asti, mutta tajusin, että he osasivat pidellä naista ihan erilailla kuin mieheni, joka oli/on yhdyntäkeskeinen.

Myöskin jutellessani ystävien kanssa joskus näistä asioista, tajusin, että heillä miehet jaksoivat pitää naistaan hyvänä pitkiäkin aikoja ennen yhdyntää.

No yhdessä ollaan oltu noin 40v ja tajuan kyllä, että jostain muualta olisin varmaan saanut parempaa seksiä, mutta näinkin on mennyt. 

Tietenkin on hienoa, jos mies on hyvä isä lapsille,  hellä ja rakastava kumppani jne ja vielä lisäksi paras mahdollinen sängyssä, mutta jos näistä täytyy valita, niin mielummin nuo ensin mainitut.

'

Ei seksi varmaan elämän tärkein juttu ole, mutta kyllä se parisuhteessa on minusta tärkein osa-alue. Jos en tarvitsisi (hyvää) seksiä, en olisi parisuhteessa. Jos (hyvä) seksi loppuu, loppuu parisuhdekin.

Minun tarpeeni ovat niin yksinkertaiset, että on varaa priorisoida seksin laatua. Kun en halua lapsia, kumppanin äidillisyysominaisuuksilla ei ole mitään väliä, ja rakastavuus ja hellyys nyt ovat kumppanissa täysiä itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
74/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksen voi myös esittää muotoa; Onko sinun vaikea myöntää itsellesi, että et ole nykyisen puolisosi paras seksikumppani?

Tiedän, että olen. Olemme molemmat parhaita seksikumppaneita, joita toisella on ollut.

Vierailija
75/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin että seksin pitää olla riittävän hyvää, sittenhän sitä voi kehittää paremmaksi kumppanin kanssa. Jokaisella on oma tyyli sängyssä, mutta kaikki ovat kuuntelutaitoisia, pitää vaan kertoa mitä haluaa. Itse en valitsisi koko elämän puolisoa seksitaitoja priorisoimalla. Muut asiat ovat tärkeämpiä, luottamus, uskollisuus, perhekeskeisyys, jne. Kokemusta on että ”parhaimmat” seksitaidot ovat kenties niillä, joilla on kokemusta naisista eniten. Ja usein he eivät ole niitä uskollisimpia tapauksia.

Mulla on erilainen kokemus, n. 50 miestä kokeilleena. Ne ovat olleet huonoimpia jotka on eniten naisia kaataneet. Parhaimpia ovat olleet sellaiset  kiinnostuneet, uteliaat ja avoimet, vähän ujohkot miehet, jotka eivät ole päällepäsmäreinä missään. Nykyistä parempi oli yksi tapailemani mies ennen tätä nykyistäni, mutta se pirre joka teki hänestä parhaan sängyssä, teki hänet huonoksi parisuhdeta ajatellen. En myöskään olisi halunnut sitä samaa varmaankaan vuosikymmeniä hautaan asti. Mutta on mukavaa kun on ollut niin paljon erilaisia miehiä, niin voi heitä muistella silloin tällöin :) 

Vierailija
76/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin että seksin pitää olla riittävän hyvää, sittenhän sitä voi kehittää paremmaksi kumppanin kanssa. Jokaisella on oma tyyli sängyssä, mutta kaikki ovat kuuntelutaitoisia, pitää vaan kertoa mitä haluaa. Itse en valitsisi koko elämän puolisoa seksitaitoja priorisoimalla. Muut asiat ovat tärkeämpiä, luottamus, uskollisuus, perhekeskeisyys, jne. Kokemusta on että ”parhaimmat” seksitaidot ovat kenties niillä, joilla on kokemusta naisista eniten. Ja usein he eivät ole niitä uskollisimpia tapauksia.

Mulla on erilainen kokemus, n. 50 miestä kokeilleena. Ne ovat olleet huonoimpia jotka on eniten naisia kaataneet. Parhaimpia ovat olleet sellaiset  kiinnostuneet, uteliaat ja avoimet, vähän ujohkot miehet, jotka eivät ole päällepäsmäreinä missään. Nykyistä parempi oli yksi tapailemani mies ennen tätä nykyistäni, mutta se pirre joka teki hänestä parhaan sängyssä, teki hänet huonoksi parisuhdeta ajatellen. En myöskään olisi halunnut sitä samaa varmaankaan vuosikymmeniä hautaan asti. Mutta on mukavaa kun on ollut niin paljon erilaisia miehiä, niin voi heitä muistella silloin tällöin :) 

Se piti vielä lisäämäni, että olen mieheni mielestä paras. Hänellä on ollut 5 s-kumppania elämänsä aikana.

Vierailija
77/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa merkeistä. Jos mies ei voi koskea naisen alapäätä, hän on huono sängyssä ehdottomasti.

Vierailija
78/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa merkeistä. Jos mies ei voi koskea naisen alapäätä, hän on huono sängyssä ehdottomasti.

Tai nainen miehen pyllyä.

Vierailija
79/86 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin myöntäisin, olisi se itsepetosta. Nykyinen kumppanini on vaimoni ja elämäni paras seksikumppani. Seksuaalisuuteen liittyvältä palstalta hänet löysinkin. Enemmän oli ihmetystä että samalla löytyi se oma sielunkumppani.

Vierailija
80/86 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon myöntäny itselle ja vaimolle.np. vaimo sanoo että rakastat kun saat seksii. sanon että helpompihan rakkautta on silloin tunnustaa