Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä pahansuopa nainen, kerro miksi rakkaudelliset hippinaiset herättävät sinussa niin paljon vihaa?

Vierailija
27.10.2020 |

Miksi vastaat rakkaudellisuuteen vihalla?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATEUS.

Vierailija
2/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele 'rakkaudellisuus'. Oman kokemukseni mukaan moni 'rakkaudellinen' ihminen ei varsinaisesti toteuta sitä tunnetta, jonka itse miellän rakkaudeksi. Ei rakkaus ole turhanpäiväistä lätinää, vaan tekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisivat itse olla yhtä rohkeita, mutta peilistä katsoo kouvolatukka ja harmaa villasukka.

Vierailija
4/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten tämä viha näkyy? Olen itse pahansuopa, mutta en kuitenkaa vihaa ketään enempää kuin muitakaan, ainakaan ilman syytä. Typeryys ei mielestäni ole vielä riittävä syy vihata ketään.

Vierailija
5/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipit haisee pahalle.

Vierailija
6/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en usko siihen että kaikkia voisi rakastaa.

Vierailija
7/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele 'rakkaudellisuus'. Oman kokemukseni mukaan moni 'rakkaudellinen' ihminen ei varsinaisesti toteuta sitä tunnetta, jonka itse miellän rakkaudeksi. Ei rakkaus ole turhanpäiväistä lätinää, vaan tekoja.

Niinpä. Jos nämä rakkaudelliset ihmiset eivät itse jankkaisi omaa rakkaudellisuuttaa, kukaan ei pitäisi heitä rakkaudellisina hetkeäkään. Toisaalta aika harva erikoislääkäri tai sosiaalityöntekijä, jotka todellisuudessa usein pelastavat elämiä ja tukevat heiveröisiä hyvyyden silmuja, postailee kukkakuvia ja kivitaidetta someen väittäen meidän kaikkien olevan yhtä. Heillä vissiin on rakkaudellisempaakin tekemistä.

Vierailija
8/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako joku itsensä pahansuovaksi? Vai selitättekö itsellenne parhain päin esim. myrkyllisyyden palstalla?

Vierailija
9/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitat hippinaisella?

En yleisesti vihaa mitään ryhmää, mutta tietämissäni hippiyhteisöissä on samat ärsyttävät piirteet kuin kaikissa muissakin pienehköissä lahkoissa/yhteisöissä/genreissä jne. Esim. Sisäsiittoisuus, ahdasmielisyys, henkilöpalvonta, hierarkisuus jne.

Näen, että ainakin tietyissä hippipiireissä naisten tehtävänä on komppailla itseään älykkäämpiä miehiä ilman omaa tahtoa ja mielipiteitä, toimia miehille assistentteina ja palvelijoina aina tyytyväisenä maanläheisenä ja huolehtivana emona- eikä suinkaan tasavertaisena.

Jos tarkoitit hippinaisella hippityylistä ja/tai itsenäistä toimijaa niin ei mielipidettä.

Vierailija
10/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ole mikään rakkaudellista lempeyttä hehkuva hippinainen, mutta kyllä kieltämättä joskus joutuu kokemaan muiden naisten (siis ihan mulle tuntemattomien ihmisten) taholta ihan ihmeellistä hapanta ja katkeraa kyräilyä ja kiusaamista. Kaipa heillä on jokin jäänyt hiertämään sinne kun ovat niin kiukkuisia. Ei ole hyvä olla heillä.

Vierailija
11/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaista vihaa esiintyy?

En ole itse huomannut.

Vierailija
12/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tarkoitat hippinaisella?

En yleisesti vihaa mitään ryhmää, mutta tietämissäni hippiyhteisöissä on samat ärsyttävät piirteet kuin kaikissa muissakin pienehköissä lahkoissa/yhteisöissä/genreissä jne. Esim. Sisäsiittoisuus, ahdasmielisyys, henkilöpalvonta, hierarkisuus jne.

Näen, että ainakin tietyissä hippipiireissä naisten tehtävänä on komppailla itseään älykkäämpiä miehiä ilman omaa tahtoa ja mielipiteitä, toimia miehille assistentteina ja palvelijoina aina tyytyväisenä maanläheisenä ja huolehtivana emona- eikä suinkaan tasavertaisena.

Jos tarkoitit hippinaisella hippityylistä ja/tai itsenäistä toimijaa niin ei mielipidettä.

Se on juuri noin, varsinkin new age-piirien natural-osastolla.

Psykehipit on ihan tasa-arvoisia.

Vierailija
13/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes ole mikään rakkaudellista lempeyttä hehkuva hippinainen, mutta kyllä kieltämättä joskus joutuu kokemaan muiden naisten (siis ihan mulle tuntemattomien ihmisten) taholta ihan ihmeellistä hapanta ja katkeraa kyräilyä ja kiusaamista. Kaipa heillä on jokin jäänyt hiertämään sinne kun ovat niin kiukkuisia. Ei ole hyvä olla heillä.

Kateellisia ovat..

Vierailija
14/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan muut hyväksyvä mutta erakkomainen käsityöläisyyteen ja retkeilyyn keskittyvä erä-pirjoilu hippielämäksi? Vai pitääkö olla meditoivaa kommuunielämää viettävää keijukansaa?

Vierailija
15/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippipiirit on keskimäärin äärimmäisen patriarkaalisia ja sovinistisia.

Sen vuoksi hippinaisilla on juuri tuo aloittajankin kuvailema maailmankäsitys, jossa naiset ovat toisiaan vastaan...

Onko sellaiset asenteet rakkautta?

Mielestäni ei, ei missään nimessä.

Vierailija
16/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku väittää itseään rehelliseksi, epäilen aina. Jos joku väittää itseään kiltiksi, epäilen aina. Jos joku väittää itseään rakkaudelliseksi, epäilen vahvasti.

Vierailija
17/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni ilmoittautuu otsikon mukaan pahansuovaksi?

Vierailija
18/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia ovat..

Olisi kiva tietää, mistä nämä ilkeät kiusaajat ovat kateellisia? Itse en kiusaa ketään, mutta en myöskään usko, että kiusaajat ovat kateellisia. Niillä on vaan veemäinen luonne.

Vierailija
19/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni ilmoittautuu otsikon mukaan pahansuovaksi?

Täällä yksi. Olen tasa-arvoinen ihmisvihaaja. Siten en vihaa hippejä yhtään enempää kuin muitakaan.

Vierailija
20/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimerkiksi ammalaiset (Suomessa) lasketaan ”hipeiksi”, en ole eläessäni tavannut julmempia ja egoistisempia kiusaajia kuin heidän porukoissaan. Huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä