Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti exällä uusi, yrittää tosissaan tehdä minua mustasukkaiseksi

Vierailija
27.10.2020 |

Kehuu tätä uutta naista minulle ja jatkuvasti lisää heistä yhteiskuvia sosiaaliseen mediaan saateviestein: "Elämäni nainen" Kertoo myös minulle että vihdoin löysi elämäänsä oikean naisen, eikä ymmärrä mitä näki minussa. Kyseessä 30v. mies.. Olen vain tyytyväinen että pääsin rotasta eroon.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ajat, kun mies viestittelee sinulle noita katkeransävyisiä viestejään on hänen uusi "elämänsä rakkaus" ilmeisesti jossain muualla ja saa miehelle epätietoisen olon ja on yksinäinen. Saattoi juuri saada raivarin, kun sen uuden naisen kuvaan kommentoi joku hänelle tuntematon mies kivasti ja näin ollen pyrkii purkamaan pahaa oloaan exäänsä.

Ei vaan on tajunnut mitä paskaa se suhde todella oli ja raivoaa niistä menetetyistä vuosista. Tosin pitäisi vain itselle raivota ja jättää eksä rauhaan. 

Vai menetettyjä vuosia 😂 oletko sinä tuollainen hullu exässä roikkuja?

En ole eksän kanssa missään tekemisissä. 

Mutta kuitenkin ymmärrät ihmisiä, jotka tuhlaavat aikaansa exälle viestittelyyn ja kiukutteluun? Ei tuollaiselle ole mitään muuta syytä, kuin syvä katkeruus ja jotenkin taitaa mennä huonosti sen uuden kanssa, kun ex palaa mieleen ja tälle täytyy vihoitella ihan muuten vaan.

Olen eri, mutta mulle tuli ihan hirveä raivo eksää kohtaan, kun lopulta tajusin kuinka huonossa suhteessa olin ollut. Se oli sellainen lopullinen raivo suhteen lopettamisen jälkeen. Lopulta kuitenkin olin itselleni kaikkein vihaisin, että olin jäänyt siihen suhteeseen enkä lähtenyt siitä aiemmin pois. 

Vierailija
42/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin ex tuli selittää uuden naisensa ihanuutta. Tuli lapsia tapaamaan ja siinä selitti sitten minulle, että heti oli niin oikean tuntuinen ja tuoksuu hyvältä ym. Aivan ihmeissäni kuuntelin. Missään tekemisissä en haluaisi olla.

Haukkui minua suhteen aikana riidoissa narsistiksi. En tiedä mitkä oli perusteet väitteeseen. Taitaa hänessä olla jotain narsistisia piirteitä. Hyvin itsekäs ainakin on. Ei koskaan aseta muita etusijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla