Narsisti exällä uusi, yrittää tosissaan tehdä minua mustasukkaiseksi
Kehuu tätä uutta naista minulle ja jatkuvasti lisää heistä yhteiskuvia sosiaaliseen mediaan saateviestein: "Elämäni nainen" Kertoo myös minulle että vihdoin löysi elämäänsä oikean naisen, eikä ymmärrä mitä näki minussa. Kyseessä 30v. mies.. Olen vain tyytyväinen että pääsin rotasta eroon.
Kommentit (42)
Minullekin ex tuli selittää uuden naisensa ihanuutta. Tuli lapsia tapaamaan ja siinä selitti sitten minulle, että heti oli niin oikean tuntuinen ja tuoksuu hyvältä ym. Aivan ihmeissäni kuuntelin. Missään tekemisissä en haluaisi olla.
Haukkui minua suhteen aikana riidoissa narsistiksi. En tiedä mitkä oli perusteet väitteeseen. Taitaa hänessä olla jotain narsistisia piirteitä. Hyvin itsekäs ainakin on. Ei koskaan aseta muita etusijalle.
Olen eri, mutta mulle tuli ihan hirveä raivo eksää kohtaan, kun lopulta tajusin kuinka huonossa suhteessa olin ollut. Se oli sellainen lopullinen raivo suhteen lopettamisen jälkeen. Lopulta kuitenkin olin itselleni kaikkein vihaisin, että olin jäänyt siihen suhteeseen enkä lähtenyt siitä aiemmin pois.