Narsisti exällä uusi, yrittää tosissaan tehdä minua mustasukkaiseksi
Kehuu tätä uutta naista minulle ja jatkuvasti lisää heistä yhteiskuvia sosiaaliseen mediaan saateviestein: "Elämäni nainen" Kertoo myös minulle että vihdoin löysi elämäänsä oikean naisen, eikä ymmärrä mitä näki minussa. Kyseessä 30v. mies.. Olen vain tyytyväinen että pääsin rotasta eroon.
Kommentit (42)
Blokkaa pois näkyvistä mokoma mitättömyys.
Täh?!
Miksi ihmeessä edes vaivaudut lukemaan exän sos median höpinöitä?!
--saati vielä jauhamaan aiheesta jossain keskustelupalstalla??
Se on alkuhuumaa. Vuoden sisällä nainen on hullu, mustasukkainen, seko äm mä. Anna sirkukselle aikaa.
Jos se on kerran rotta, niin mitä välii? Estot on rottia varten.
Miksi oot sen kanssa ylipäänsä vielä yhteyksissä? Miksi et vaan blokkaa häntä kaikista viestintävälineistä. Uusi kohde on lahja, koska viimeistään silloin narsistista pääsee lopullisesti eroon.
Miksi pitää olla yhteydessä ex:ään? Ei tulisi mieleenkään. Pois elämästä vaan.
Joku kuitenkin vielä kaivaa kun pitää hyeenalauma usuttaa miehen kimppuun? Paha paha mies kun silkkaa pahuuttaan kiusaa kilttiä naista, hyi hyi
Eihän tämä enää vaadi kuin sen että käyttäydyt sanojesi mukaisesti. 🤣
Kannattaa varmaan lopettaa yhteydenpito häneen. Kiehukoon liemissään turhautuneena, kun ei ole kenelle kehua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot sen kanssa ylipäänsä vielä yhteyksissä? Miksi et vaan blokkaa häntä kaikista viestintävälineistä. Uusi kohde on lahja, koska viimeistään silloin narsistista pääsee lopullisesti eroon.
Keneen ap sitten tuntisi olevansa suhteessa se parempi ihminen, jos ei olisi miestä jota haukkua ja purkaa niitä omia paineitaan? Ap ego on riippuvainen tuosta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit pitävät itseään taivaan lahjana naisille.
Narskut on mielestään lahja koko ihmiskunnalle.
Ovat kuitenkin vain pelkkiä paskaläjiä, joihin joku aina liukastuu, valitettavasti.
En ymmärrä miksi olet eksään yhteydessä? Ja voihan se ihan oikeasti olla rakastunut ja hehkuttaa vain onneaan eikä sillä ole mitään sinun kanssa tekemistä, kunhan vaan kuvittelet että yrittää tehdä mustasukkaiseksi.
Ilmeisesti on rakastunut ja lisäksi on sinulle katkera jostain.
Ja kuitenkin asia sinua vaivaa, kun sitä mietit.
Hän on selvästi katkera menetetyistä vuosistaan, kun viimein ja vihdoin löysi sen oikean naisen.
Tajusi kuinka huonossa suhteessa oikeastaan on ollut.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi olet eksään yhteydessä? Ja voihan se ihan oikeasti olla rakastunut ja hehkuttaa vain onneaan eikä sillä ole mitään sinun kanssa tekemistä, kunhan vaan kuvittelet että yrittää tehdä mustasukkaiseksi.
Ap:han kirjoitti tuohon, että haukkuu häntä? Ei kuulosta ihan täysin vilpittömältä mies jos exää haukkuu samassa kun uutta esittelee.
Narsistit pitävät itseään taivaan lahjana naisille.