Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei pienten poikavauvojen äidit! Pidättekö pojillanne punaisia vaatteita esim punavalkoraidallista paitaa

Vierailija
27.10.2020 |

tai alaosaa? Itse pidän kun vauvallani isosisko jolla paljon pojalle sopivia vaatteita. Mm. vaaleanpunainen kauluspaita.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poikavauvan äiti, mutta kävin läpi veljeni lapsuuden vaatteita 70-luvulta, ja hänellä oli m.m. punavalkoisia Marimekon raitakuoseja paljon. Minulle tulee siis vähän retrohenkiset vibat punavalkoisista raidoista pikkupojilla. Ei mitenkään paha juttu se.

Vierailija
2/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi pitää?

Vierailija
4/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikavauva on niin varma omasta maskuliinisuudestaan, että voi surutta käyttää isosiskoltaan jääneitä vaatteita.

Vierailija
5/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 9- vuotias kulkee paljon urheiluvaatteissa. Tykkää kovasti oranssista ja punaisesta väristä. Mutta vaaleanpunaista ei halua laittaa.

Vierailija
6/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpunainen, oranssinpunainen ja ruska punainen ihania sävyjä joilla olen omiakin poikia vaatettanut

Vierailija
7/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meidän vauvat ovat pitäneet kaikkia värejä. Ei meillä ole mitään poikavärejä tai tyttövärejä erikseen.

Vierailija
8/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 9- vuotias kulkee paljon urheiluvaatteissa. Tykkää kovasti oranssista ja punaisesta väristä. Mutta vaaleanpunaista ei halua laittaa.

Aika vanha vauvaksi.

Vierailija
9/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojilla on ollut kyllä pinkkiäkin. Fuksia on ollut yhden poikani lempiväri taaperona. Historiallisesti katsoen pinkki on pikkupoikien väri ja vaaleansininen pikkutyttöjen.

Vierailija
10/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavalkoisissa raidoissa on kyllä sellainen mahdollinen haittavaikutus, että poika saattaa huudella "sacre bleu!" ja vaatia patonkia.

Vierailija
11/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa, joista tosin nuorinkaan ei enää ihan vauva. Mutta tietoisesti ostan heille värikkäitä vaatteita. Mielellään saa olla punaista tai oranssia.

Perinteiset 'poikien värit' on melko ankeita. Tykkään, et on väriä, ja ei pojatkaan ole vastaan laittaneet.

Vierailija
12/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän molemmilla pojilla 2v ja 2kk punaista ja vaaleanpunaistakin. Mielestäni kauniit värit ja sopii hyvin lapsilleni. Kummallisilta näyttävät sinisissä traktoripaidoissa mitä lahjaksi saatu.

Vierailija
13/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli punaista ja jopa vaaleanpunaistakin kun poikani olivat vauvoja.

Vierailija
14/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ja yksi poikani lempiväri on kirkkaanpunainen.