Masturboivatko aikuiset?
Kommentit (30)
No mitäköhän se seksin harrastaminen muuta on? Masturbointia toisen ihmisen kropalla. Voihan sitä kutsua millä nimellä tahansa.
Ja taas kirjoittaa joku joka haluaa luoda palstalle uuden paljon puhuttavan aiheen. Vastaus varmaan on, että lähes jokainen tätä palstaa lukeva masturboi. Juu, juuri laittaa ne sormet sinne alapäähän ja vemputtaa... tai jopa on hankkinut sauvan joka värisee!!! ja YLLÄTYS, naiset eivät aina lyki sitä värisevää pötköä sinne sisäänsä. Paljon paremmalta tuntuu usein se ulkoinen toiminta sen kanssa...
Ihan yhtä tyhmä kysymys kuin "Piereskelevätkö naiset?" ;-)
Juuri näin. En ainakaan itse juuri koskaan mitään sisääni tunge sitä paria kolmea senttiä enempää. Käyrä värisevä sauva tekee juuri parhaimmillaan hyvää kun sen käyrä kärki on ehkä juuri pari senttiä reiästä sisällä ja värisevä varsiosa on klittalla...
Mies olen. N. 11-12 -vuotiaana tajusin, että munan esinahkaa edestaas vemputtamalla saa hyvän olon. Sen jälkeen olen tehnyt sitä 30 vuotta joka päivä 2-10 kertaa, riippumatta siitä olenko parisuhteessa vai en. Nykyisin, väsähtäneen naisen kanssa naimisissa ollessani töissä runkkaan n. 4xpäivässä. Kotona saan pillua 1xkuussa.
Juu, masturboivat aikuiset. Nimenomaan. Itse n. 3xpäivässä. Eikä ole merkitystä sillä olenko sinkkuna vai parisuhteessa.
Tänään olen jo kahdesti purkanut siemeniä omin avuin.
M34
Eivät aikuiset masturboi tietenkään. He eivät myöskään käy vessassa tarpeilla eivätkä parturissa, koska heidän hiuksensa eivät kasva.