Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salkkarit Paula on lyhyt!!

Vierailija
05.02.2014 |

Siis miten en ole aiemmin huomannut. Siis silloin kun se oli aikoinaan koko ajan sarjassa, ennen kuin lähti aaroa karkuun. se on varmaan jotai 150 cm, Severiki on kohta sen mittanen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneltä näyttää, joo. Mun huomio kiinnittyy aina hänen upeisiin hiuksiinsa. Nätit silmätkin näyttää olevan. Masennuksesta  (vai uupumusko oli?) toipuu, olisko tullut pari kiloa lisää? Nassu on jotenkin leveempi.

Vierailija
2/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat yök. Ei kiinnosta tippaakaan jos nainen on yli 162-165 cm. Itse olen 185 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans katsonut nyt että ihan kuin se ois jotenkin kutistunut. Ei se ennen ollut noin pieni, kun vertasi vaikka Helenaan kun käveli sen rinnalla niin ei niillä ennen noin isoa pituuseroa kyllä ollut, ennen oli korkeintaan 3 senttiä tai jotain sinnepäin. Mutta Paula on kyllä ikäisekseen kaunis.

Vierailija
4/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis nainen, upeat silmät, iho ja hiukset! Sopusuhtainen vartaloltaan myös vaikka lyhyt.

Vierailija
5/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:50"]

Pieneltä näyttää, joo. Mun huomio kiinnittyy aina hänen upeisiin hiuksiinsa. Nätit silmätkin näyttää olevan. Masennuksesta  (vai uupumusko oli?) toipuu, olisko tullut pari kiloa lisää? Nassu on jotenkin leveempi.

[/quote]

Joo burnoutista kertoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi