Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Thaimaan lomakohteissa tekemistä?

Vierailija
05.02.2014 |

Ollaan oltu lastenkin kanssa aina enemmän tai vähemmän kaupunkilomilla, mutta nyt on mietitty Thaimaata. Bangkok ei kiehdo k uitenkaan, mutta miten nekaikki muut kohteet? Mitä niissä voi tehdä, paitsi maata rannalla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Entä jos lapset ovat 4- ja 6-vuotiaat pojat?

[/quote]

Ekalla reissulla poikani olivat 5 ja 7. Jalkahieronta, thaihieronta ym oli niiden mielestä tosi kivoja. Tosin nuorempi rentoutui usein niin, että nukahti kesken hoidon ja kuorsasi huristen loppuajan muiden vieressä ;)

Vierailija
22/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä oikein tajua, mitä kicksejä noista Thaikkulomista saa. Ensin lennetään monta tuntia peffa puuduksissa ja sitten siellä vaan syödään, maataan rannalla ja shopataan piraattikamaa. So?

Mitään spesiaalia en oikein näe snorklailussa tai mönkijäajeluissa. Vaikuttaa enemmänkin väkisin keksityiltä - länsimaisille turisteille paikalliset koittaa kovasti kehittää jotain tekemistä, että viihtyisivät ja rahat pois vaikka akvaarion tuijottelulla. Länkkärit saa leikkiä ökyrikkaita sen 10 päivää ja lentää taas takaisin.

Saman saa kun lentää Euroopan eteläisille alueille. Sielläkin on samat rannat ja hotellit, piraattikamaa toreilla. Hierontaa ja hoitoja, ostelua ja mönkijäajelua voi harrastaa Suomessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:09"]

Minä en kyllä oikein tajua, mitä kicksejä noista Thaikkulomista saa. Ensin lennetään monta tuntia peffa puuduksissa ja sitten siellä vaan syödään, maataan rannalla ja shopataan piraattikamaa. So?

Mitään spesiaalia en oikein näe snorklailussa tai mönkijäajeluissa. Vaikuttaa enemmänkin väkisin keksityiltä - länsimaisille turisteille paikalliset koittaa kovasti kehittää jotain tekemistä, että viihtyisivät ja rahat pois vaikka akvaarion tuijottelulla. Länkkärit saa leikkiä ökyrikkaita sen 10 päivää ja lentää taas takaisin.

Saman saa kun lentää Euroopan eteläisille alueille. Sielläkin on samat rannat ja hotellit, piraattikamaa toreilla. Hierontaa ja hoitoja, ostelua ja mönkijäajelua voi harrastaa Suomessakin.

[/quote]

Ilmeisesti et ole käynyt kyseisessä maassa tai sitten ainoastaan Pattayalla (sielläkin hyviä kohteita) paneskelemassa. Meidän perheelle Thaimaasta löytyy paratiisi ja aina jotain uutta.

Vierailija
24/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:09"

[/quote]

Eipä saa samaa!

Vierailija
25/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat hierottaa varmaan koiransakin, jos fifi on mukana. Onko ihme, että thaimaalaiset itse keskenään naureskelee länsimaalaispossuille.

Vierailija
26/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:14"]

[/quote]

Ilmeisesti et ole käynyt kyseisessä maassa tai sitten ainoastaan Pattayalla (sielläkin hyviä kohteita) paneskelemassa. Meidän perheelle Thaimaasta löytyy paratiisi ja aina jotain uutta.

[/quote]

No tässä yks kicksi: Minä haluan rantalomaltani, että lämmintä on 30+ astetta. Käymme noilla lomilla mieluusti marras-joulu-tammikuussa, pitkää talvea katkaisemaan. Kerro mulle se eteläisen Euroopan rantakohde, jossa tuo lämpötila + lämmin merivesi toteutuu.

Toinen kickis: rakastan sukeltamista ja snorklaamista, trooppiset kalat ja korallit ovat upeita. Rentouttavaa lillua vedessä ja katsella värikkäitä otuksia.

Vierailija
27/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:18"]

Mammat hierottaa varmaan koiransakin, jos fifi on mukana. Onko ihme, että thaimaalaiset itse keskenään naureskelee länsimaalaispossuille.

[/quote]

juupa juu! ei meitä sun mielipiteet haittaa!

Vierailija
28/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 pahoittelee kökköä lainausta. Piti lainata vaan ton jankkaavan 23:n teksti. :)

Vierailija
29/29 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hm, vuodenvaihteessa ei ihan rannalla lepäillä eteläeuroopassa:D

Piraattikamaa ei ostella, joku rantariepu korkeintaan tai flipparit tarpeeseen