Jäin miehelleni eilen kiinni masturboinnista
Noloa. Se tuliki yllättäen aiemmin kotiin ja mä olin ilman housuja peiton alla. Selitäppä siinä miks oon ilman housuja, kun ei oo yhtään mun tapaista.
Kommentit (8)
Mun mies olisi kiihottunut 0-100 samantien:) Hänestä on ihanaa seurata mun masturbointia ja tuo yllätysmomentti olisi ollut vielä kiihottavampaa:D
Miten miehesi reagoi? Uskon että tykkäsi kuitenkin ;)
Kyllähän se vähä naureskeli kun yritin selittää jotain muuta. Ei sitä silti haitannu. Tuokin masturbointi tapahtuu ehkä kerran kuussa. Vähän omaa pientä kiva, vaikka seksi miehen kanssa on loistavaa ja harrastamme seksiä muutaman keran viikossa ja saan sekä klitorisorgasmeja että emätinorgasmejakin.
-ap
Miksi ihmeessä sä olit peiton alla?
No olisit pyytänyt miestä ottamaan housut pois ja tulemaan seuraksi peiton alle.Vaikka saatoithan niin tehdäkin:D
No olisit pyytänyt miestä ottamaan housut pois ja tulemaan seuraksi peiton alle.Vaikka saatoithan niin tehdäkin:D
Olisko sitten aika jo aikuistua ja päästä noista "estoista" ja ottaa masturbointi osaksi teidän parisuhteen esileikeikkiä. Pian olette jo niin vanhapari, että esileikki on sitä että sitä räpläät itsesi märäksi sinä aikana kun mies käy paskalla, jos meinaat seksiä saada.