Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paku kympillä - moraalitonta touhua

Vierailija
27.10.2020 |

Jos olette vuokraamassa pakettiautoa, niin välttäkää pakukympillä -nimistä kusetuslafkaa.

Netti pullollaan kammokokemuksia romuautoista ja rahakusetuksista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain hyviä kokemuksia. Edullisesti uudehko transit alla usean kerran. 5/5

Vierailija
2/13 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kokeillut. Autot ovat romuja, mutta hoitivat asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä palaa toi moottorin vikavalo.

Se on anturivika, sanoi vuokraaja naama levynä.

Harmi, ettei se romu hajonnut muuttokeikalla, olisi saanut kerrankin paremman jutun.

Vierailija
4/13 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella edullista ja hyvää palvelua. Vähän ajettu hiace ja vielä uudelke autolle tuoksuvana alla viimeksi eilen. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Vierailija
5/13 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella edullista ja hyvää palvelua. Vähän ajettu hiace ja vielä uudelke autolle tuoksuvana alla viimeksi eilen. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Paskapuhetta.

Vierailija
6/13 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolhu kyljessä mutta hoiti hommansa, palautuksen/ tankkauksen kanssa oli joku pieni ongelma mutta hoitu nopsalla puhelulla. Ei valittamista

Vierailija
7/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heisän järjestelmissään oli virhe, eikä avainkoodi toiminut automaatilla. Soitimme palvelunumeroon ja he avasivat luukun etänä. Palvelunumeron maksuksi tulikin 3€. Pieni raha, mutta mitähän olisi kuulunut tehdä lisämaksun välttämiseen..?

Vierailija
8/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras lafka. Menenkin heti vuokraamaan pakun edullisesta valittajista välittämättä!

Vierailija
9/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

firmalla niin monta oikeus asiaa kesken että nyt yrittää itse mainostaa ennen loppua. lommot yrittivät maksattaa moneen kertaan.

Vierailija
10/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuokrasin. Joka puolelta täynnä kolhuja. Moottorin vikavalotä ja JARRUJÄRJESTELMÄN vikavalotpalaa. Soitto toimarille " joo ei niistä vika valoista tarvi välittää" noh hengissä päästiin takas.

Vierailija
11/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuokrasin. Joka puolelta täynnä kolhuja. Moottorin vikavalotä ja JARRUJÄRJESTELMÄN vikavalotpalaa. Soitto toimarille " joo ei niistä vika valoista tarvi välittää" noh hengissä päästiin takas.

Jos olsi itsellä tuollainen pulju, ruuvaisin turhista valoista polttimot pois niin asiakkaat eivät häiriinny turhasta.

Vierailija
12/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso rivi ruosteensyömiä ja kolhittuja pakettiautoja seisoo Itäkeskuksen cittarin takana olevassa ulkoparkissa. Mitäs autoja nämä ovatkaan, jaa, pakukympillä. Joo.

Kerran olen halpapakun ottanut toisesta firmasta, mutta se tuli lopulta yhtä kalliiksi kuin pakuovelle, jossa on sentään kunnon autot. Tankkaus oli hoidettu edellisen toimesta niin, että mittari kyllä osoitti täyttä, mutta tankkiin olisi vielä mahtunut. Itse tankkasin täysin täyteen. Pakuovelle on muistaakseni joku parempi systeemi, että ei tankata täyteen vaan 3/4 lukemaan, joten kusetusriski pienempi.

Vierailija
13/13 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi