Mies ehdottaa treffejä mäkkäriin. Lähtisitkö?
Mies ehdotti tarjoavansa mäkkärissä jos syömme molemmat lasten ateriat. Pysäytti tällainen ehdotus ku luulin että mies on tasokas on kuitenkin valmistunut korkkeakoulusta ja on hyvä työ. En ole aiemmin käyny treffeillä mäkissä.
Kommentit (2)
Ehkä hän kokeilee huumorintajuasi. - Mutta kyllä minä voisin treffien yhteydessä mennä vaikka mäkkiin. Voisi olla vaikka lenkkitreffit. Ensin tehtäisiin pidempi kävelylenkki ja sitten mentäisiin isommille ta pienemmille purilaisille mäkkiin (tms).
Sen sijaan minusta oli vähän creepyä kun mies ei halunnut liikkua minun kanssan, eikä edes "vain" olla ja viettää aikaa yleisellä paikalla ("julkisesti") kanssani.
Ensimmäisillä treffeillä hän halusi vain ajella autolla ympäriinsä ja puhua. Tai paremmin hän ajoi autolla, niin että minä olen vieressä istumassa ja puhuin, sikäli kykenin löytämään jotain sanottavaa. - puhuminen oli vähän haastavaa kun vastaukseksi sain usein vain hyvin lyhyitä vastauksia. Ja koko illan aikana hän taisi kysyä vain muutaman kysymyksen minulta.
Suostuin toisilliksen treffeille hänen kanssaan kun hän ehdotti, että voisi olla kiva mennä syömään. Mutta en arvannut, että se tarkoittaa sitä, että haetaan autolla ruuat (grilliltä) ja ajetaan sivummalle ja syödään autossa, eikä purilasipaikassa. oli kaunis kesäpäivä ja grillin edustalla ja rannassa moni nautti syövän griilin antimia. Tai sitten läheisessä puistossa; jonne minusta olisi ollut kiva mennä syömään ja tai vaikka vain yhdessä kävelemään ja nauttimaan kauniista ympäristötä ja auringosta....
Todella väsynyttä.