Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ei ymmärrä vauvan parhasta

Vierailija
04.02.2014 |

Ex-avokilla ja mulla on liki 2 kk ikäinen poika. Ex on halunnut viime aikona viedä pojan kahden kesken vanhemmilleen, jossa olen itsekin ollut pojan. Nyt pojan sitten haluavat nähdä myös exän isovanhemmat. En ole kovin innokas päästämään tuon ikäistä mhinkään ilman mua. Voisin harkita vasta lähemmäs vuoden ikää tai kun poika on jo täyttänyt vuoden. Tätä eivät ymmärrä exän sisko eikä hänen äitinsä.

Onko mun oikeus kieltäytyä ja selittää edellä mainitut syyt vai pitääkö antaa periksi? Miten itse olette toimineet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 23:14"]

Tämä kyseinen "sossutantta" oli mies!!!!

[/quote]

No sitä suuremmalla syyllä. Eikö se tiennyt, että maitoa voi pumpata pulloon? Ei sitä tarvitse tissistä aina imeä.

[/quote]

Ainakin se sossutantta oli fiksumpi kuin sinä.

Vierailija
22/23 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmälle: vauva ei ole ollut isällään yötä, joten en ole se tyyppi. Exällä on työ, joten hän ei pysty aikaisten herätysten vuoksi ottamaan sinne vauvaa. Muuten ehkä ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi väkisin viedä tuon ikäinen pois äitinsä luota?

Tässä ei nyt kukaan ole rajoittamassa isän oikeuksia tai hänen sukunsa oikeutta nähdä vauva, sisiihen on ihan turha vedota tässä ketjussa. He voivat vierailla äidin luona tai äiti voi vierailla lapsen ja isän kanssa heidän luonaan. Isä voi käyttää tuon ikäistä vaikka vaunulenkillä, jos tahtoo viettää vauvan kanssa kaksin aikaa, tai äiti voi puuhailla omiaan toisessa huoneessa tms. kunhan kuitenkin on lyhyt matka äidin luo, kun nälkä yllättää, ja tuon ikäisellä ruokailu ei välttämättä ole mitenkään säännöllistä, vaan vauva saattaa käydä rinnalla tunnin välein. Miksi ihmeessä tällainen yhteydenpito sukuun ei käy? Miksi vauva täytyy raahata pitkäksi aikaa vieraaseen paikkaan ja erottaa äidistään?

Toki isäkin voi olla se ensisijainen vanhempi, jos vauvaa on ruokittu pullosta ja isä on alusta asti kantanut enemmän vastuuta vauvasta sekä viettänyt enemmän aikaa hänen kanssaan kuin äiti. Ap. n miehen kohdalla kuitenkin epäilen tätä, jos nytkin kaverit vievät voiton vauvan kanssa olemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi