Mihin miehenne pyyntöön et suostuisi sängyssä?
Itse en suostunut parinvaihtoon tai kimppakivaan, vaikka mieheni antoi ymmärtää, että hän olisi siihen valmis. Peppuseksit ja muut perusjutut on kokeiltu. Mihin miehesi pyyntöön sinä et ole suostunut tai et suostuisi?
Kommentit (15)
Oikeastaan ainoa, josta voin suoralta kädeltä sanoa kieltäytyväni on julkiset paikat. Olen itse joutunut näkemään lenkkipolun varressa paneskelevia ihmisiä useampia kertoja, ja vaikka seksistä tosi paljon tykkäänkin ja olen kaikkea muuta kuin tiukkapipoinen ja takakireä sen suhteen, niin en halua törmätä seksiä harrastaviin ihmisiin kauppareissulla tai lenkillä käydessäni. Siksi en siis itsekään suostuisi harrastamaan seksiä paikassa, jossa on todennäköistä, että joku ohikulkija voi sen nähdä. Eri asia on sitten tietetenkin paikat, joissa on todella epätodennäköistä tulla nähdyksi tai kuulluksi (sieniretki metsän syvyyksiin), mutta tuollaiset oikeasti julkiset paikat on ehdoton ei. Ihan ok on myös julkiset paikat, joissa siellä olevat tietää, mitä tulee näkymään (kinkybileet ja vastaavat lähinnä tulee mieleen), tai vaikka webcamin edessä touhuilu.
Kimpat ei ihan hurjan paljoa kiinnosta, mutta jos mies sitä tahtoisi, niin suostuisin toki.
N29
sinä webcamissa touhuamassa, hmm, sen kun näkisikin ;)
Herra40+
Mun mies ei koskaan pyydä mitään uutta. Tylsä tapaus. Mutta peppuseksiin en kyllä lähde, toistaiseksi ei kiinnosta. Ryhmäseksiä en harrastaisi ikinä oman mieheni kanssa. Se aiheuttaisi vaan hirveää mustasukkaisuutta molemmin päin. Jos kokeilisin ryhmäseksiä, tekisin sen salaa mieheltäni.
Mikään julkinen/paljasteleva seksi ei minua innosta yhtään, vaikka muuten varmaan pervon viittaa saankin kantaa. En ymmärrä mitä kiksejä ihmiset saavat siitä, että on joku paljastumisen pelko? Minua sellainen vaan häiritsee.
Herra40+, mika oksennus. Voin kuvitella tyypin hiplailemassa virtsaista nakkiaan samalla kun vastailee naisille. Nappis on limainen kuten naytto ja "herra" kyttyraselkainen miehen korvike jolle elama ei ole antanut rikkauksiaan missaan muodossa.
Aina kun nainen on edes jotain vastannut on aika kiihdyttaa nakinvetoa niin etta paakin keikkuu.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:42"]
Herra40+, mika oksennus. Voin kuvitella tyypin hiplailemassa virtsaista nakkiaan samalla kun vastailee naisille. Nappis on limainen kuten naytto ja "herra" kyttyraselkainen miehen korvike jolle elama ei ole antanut rikkauksiaan missaan muodossa.
Aina kun nainen on edes jotain vastannut on aika kiihdyttaa nakinvetoa niin etta paakin keikkuu.
[/quote]
Taidat osua aika oikeaan.
Herra 40+ lla on sanottavaa IHAN joka asiaan. Oikea perskärpänen. Hankkisi ihan oman elämän.
En antaisi ukon videoida touhujamme. En voisi täysin luottaa siihen, etteikö hän jolloinkin näyttäisi videoita jollekulle, varsinkin jos jäisin kiinni vieraissa käynnistä, kuten on muutaman kerran käynyt. Olen korkeassa asemassa ja urani olisi mennyttä, jos tuollainen video putkahtaisi jossakkin ihmisten ilmoille.
Mun juttuja ei oo mikään sadistitouhuilu jossa voin saada mustelmia tai toinen, pissa ja kakkaleikit, parinvaihtoo ja kimppaa en myöskään halua, ja noi liian julkiset paikat on myös sellasia mihin en lähtis jotenkin inhottaa ajatuksena että joku lapsikin voi siihen eksyä ihmettelemään mielummin kunnioitan kanssaeläjiäni tässä maailmassa enkä pakota kenekään vahingossa törmäämään johonkin jota ei siellä lenkkipolulla vaikka tahdo nähdä.
Kaikkee varmaan vois kokeilla kerran. Sen jälkeen sitten katsottais oliko kivaa. No pissa ja kakkaleikit ei innosta ajatuksena. Yhdessä oltu yli 20v ja mies ei varmaan uskalla ehdottaa mitään "erikoisempaa" - niinkun en minäkään, sääli.
En haluaisi nuolla kermavaahtoa naisen pillusta tai persvaosta.
Mis on tylsä ei ehdottele mitään, meidän seksiimme kuuluu perusasennot,suuseksi,elokuvat ja naisella joskus eroottisemmat alusvaatteet mutta ei muu. Itse haluaisin roolileikkejä, haluaisin kokeilla 3kimppaa m+n+n ja tykkäisin myös peppujutuista, siitäkän mies ei tykkää.
En alkaisi lapsi-,eläin-, kakka-,raiskaus-, tukehduttamis tai muihin ihan reilusti kipua tuottaviin- juttuihin.
Hienoa naiset. Oli todella mukava lukea mihin pyyntöön ette alkaisi sängyssä. Todella valaisevaa meille miehille. Naisillehan tämä kysymys oli osoitettu, mutta oli pakko laittaa kommentti. M50+.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:36"]
Hienoa naiset. Oli todella mukava lukea mihin pyyntöön ette alkaisi sängyssä. Todella valaisevaa meille miehille. Naisillehan tämä kysymys oli osoitettu, mutta oli pakko laittaa kommentti. M50+.
[/quote]
Taitaa olla kotona köyhä seksielämä sulla...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:36"]
[/quote]
Taitaa olla kotona köyhä seksielämä sulla...
[/quote]
Jaa että köyhä :-). Meillä ei harrasteta ulostusleikkejä,eläimiin sekaantumista eikä naruilla sitomis leikkejä. Käsiraudat on. Meillä on erittäin rikas seksielämä, käykö kateeksi.
Sellaista pyyntöä ei ole vielä ainakaan tullut. Mutta en varmaankaan suostuisi pissa-kakka-leikkeihin hänen kanssaan eli jos mies ehdottaisi, että saisiko pissata suuhuni, niin luultavasti kieltäytyisin. Ja ehdottomasti kieltäytyisin mistään eläinseksijutuista! Luulen, että ei hän tuollaisia kyllä ehdottelekaan.