Olisiko popkorn kone kiva tuparilahja 25v
Kommentit (38)
Pieneen asuntoon ei todellakaan pidä viedä tuollaista roskaa tilaa viemään. Jos tuparit on jossain isossa asunnossa, niin sitten voi harkita. Muista kuitenkin, että jos isossa asunnossa asuva on rikas, niin sille on turha viedä mitään halpaa roskaa. Pitää olla paras malli.
Ja ajatus ei ole todellakaan tärkeintä, jos aiot viedä hyödytöntä roskaa jollekin pölyyntymään ja tilaa viemään.
No myönnetään nyt sitten, että jos kohde on joku epäsiisti hamsteri, niin voi sille viedä yhden rojun lisään muun kaaoksen keskelle.
Olen todella surkea pakkaamaan. Herkkukori sta tulisi ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs niitä herkkukoreja saa?
Osta tarjotin ja sellofaania. Kerää siihen tarjottimelle herkkuja, joista tiedät kaverisi pitävän, käärit koko hoidon sellofaaniin ja lahjanauhalla sellofaani kiinni. Isoista marketeista saa kyllä myös koreja tai muita laatikoita.
Back to eighties. Tarjolla on varmaan voileipäkakkua.
Ei sun mielestä bact to nineties popconrn-kone on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Osta vaikka käytetty kori ja siihen sellaista mistä luulet saajan ilahtuvan. Voihan sellaisen so,istaa jos viitsii.
Popparikonetta kivempi voi olla pöytägrilli jolla saa tehtyä toastit, hampurilaiset, täytetyt panniinit, patongit ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö ole siinä tärkein!Osta joku kori, iso kinkkupussi johon kori mahtuu ja narua. Kori pussiin, kamat koriin ja sido pussin suu narulla kiinni. Jos osaat voit "kähertää" lahjanarun saksilla kiharaksi.
Vierailija kirjoitti:
Isompien tavaroiden väliin hedelmiä tai pienemmät, vaikka karkkia jos saaja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta vaikka käytetty kori ja siihen sellaista mistä luulet saajan ilahtuvan. Voihan sellaisen so,istaa jos viitsii.
Popparikonetta kivempi voi olla pöytägrilli jolla saa tehtyä toastit, hampurilaiset, täytetyt panniinit, patongit ym.
Miksi sen korin pitää olla käytetty:(
Tuoksukynttilöitä, sauna tai kylpytarvikkeita, kahvia, keksejä, suklaata.
Montako tarviketta ois teidän mielestä ok siihen herkkukori in, 5-6kpl?
Omakotitaloon ihan jees, en millekään opiskelijalle ostaisi ylimääräistä romua, jonka voi hoitaa tosiaan kattilassa /mikrossa.
Sinc
Itse tunnet kaverisi parhaiten ja tiedät myös budjettisi. Niiden perusteella keksit juuri hänelle sopivan tuotekokoelman. Se voi siis olla herkkuja, keittiötarvikkeita, tms järkevää ettei tarvitse mitään turhakkeita viedä. Ensimmäiseen omaan kotiin voisi vaikka vähän vitsillä viedä siivoustarvikkeita: ämpäriin pesu-ja puhdistusaineita, mikrokuituliinoja ja moppi. Tietty sinne ämpäriin voi siivouspalkkioksi laittaa vaikka skumppapullonkin.
Meillä on sellainen lekuen silikoninen mikroon laitettava popcorn-astia, niitä on eri kokoisia. Menee pieneen tilaan ja on meillä käytössä viikottain. Edellyttää tietysti mikron omistamista. Isompaa laitetta en ostaisi lahjaksi
Turhakkeiden turhake. Ottaisin v!ttuiluna, jos joku hankkisi mulle sellaisen.
Leipää ja suolaa on viety perinteisesti tupaantuliaisiin. Osta valikoima sormi- ja maustesuoloja ja artesaanileipää tai vaikka ruissipsejä, hapankorppuja ym. Tai sitten käytännöllinen vieminen, jättipaali vessapaperia.
Ehkä vähän turhake. Mulla ei niin iso kone mahtuisi edes kaappiin. Jos haluan popcornia niin valmistan mikrossa. Yleensäkin mun mielestä pitäisi olla vähän varovainen noiden keittiötavaroiden kanssa. Minä ainakin sain aterimet, lasit, lautaset, kulhot, kattilat yms. jo kun muutin lapsuudenkodista omaan kämppään.
joss pitää jonkinlainen kone hankkia, niin mieluummin riisinkeitin. tuollaisia laitteita olen nähnyt piirretyissä ja sarjakuvissa.
Vierailija kirjoitti:
No itse en ilahtuisi moisesta romusta kaappiin, mutta sinä ap meistä parhaiten tunnet sen lahjan vastaanottajan. Onko ensimmäinen oma koti? Keittiötarvikkeita: patalappuja, kauhoja, vispilöitä, siivilä, muovikulhoja, purkinavaaja, perunankuorija jne. Noita tarvii aina ja ei ehkä tule tuota ajatelleeksi kun muuttaa.
Lopputulos on 15 vispilää eikä yhtään juustohöylää. Älkää täyttäkö toisten (nuoren pientä yksiötä) kotia tarpeettomalla tavaralla.
Ei missään tapauksessa. Se vie liikaa tilaa keittiöstä. Popcornit tulee parissa minuutissa mikrossa tai hellalla, joten aika turhaa ostaa mitään isoa konetta. Tuollaisia koneita käytetään pari kertaa innoissaan ja sen jälkeen ne pyörivät kaapissa viemässä tilaa.
Paljon parempi idea on täälläkin jo monta kertaa mainittu herkkukori.
Helpommin niitä kattilassa tekee. Inhottava härpäke pölyä keräämään. Ja miten usein ihminen syö poppareita?