Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsi varoitti, älkää tehkö kuten me teimme

Vierailija
27.10.2020 |

Ja niin Suomessa aiotaankin lopettaa koko turvapaikanhakusysteemi ja myöntää se vapaamatkustajapaikka kaikille, jotka tänne tulevat. Ei sillä ole merkitystä, mitä pahaa teit lähtömaassa tai matkalla, me haluamme antaa mahdollisuuden ja taikaseinän täyden käyttöoikeuden.Lainsäädäntökin rukataan sellaiseksi, että kulttuurisia törmäyksiä ei synny.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei mennyt kommentti läpi, joten uusi yritys.

Mun mielestä pitäsi olla sellainen käytäntö, että jos m a a han mu u ttaja/ tp.hakija tekee rikoksen, niin hänet karkoitetaan maasta. Mun mielestä siinä ei ole mitään rstista, ja ilmeisesti esim. Australia toimii näin. Jos et elä maan lakien mukaisesti, niin heippa vaan.

Vierailija
22/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet auki ja räppänät selälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pitäsi olla sellainen käytäntö, että jos m a a han mu u ttaja/ tp.hakija tekee rikoksen, niin hänet karkoitetaan maasta. Mun mielestä siinä ei ole mitään rstista, ja ilmeisesti esim. Australia toimii näin. Jos et elä maan lakien mukaisesti, niin heippa vaan.

Mutta vasta sen jälkeen kun on istunut 10 vuotta kylmässä ja märässä maakuopassa. Näille ei tarvitse vankilan olla hotelli.

Vierailija
24/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle sairaudelle ei ole enää sopivia määreitä. Hallitus vaihtoon ja äkkiä!

Vierailija
25/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää alta pois tästä maasta kaikki, jotka pystyvät. Oma nuoreni valmistuu ammattiin, jossa voi toimia missä vaan. Kannattaa muuttaa esim.Viroon tai Norjaan. Ovat lähellä myös kulttuurisesti.

Vierailija
26/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo, Suomen vaarallisin hlö nyt.

Vierailija
27/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkaan samantyyppinen kommentti ei koskaan tullut tarkastuksen jälkeen läpi. Jännä juttu, miten ihan faktoilla ei saa keskustella.

Vierailija
28/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-m-mutta persut!

Vierailija
29/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit tuhoaa Suomea maahanmuuttopolitiikalla, vihervassarit sotii Suomen kansaa vastaan

Vierailija
30/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit tuhoaa Suomea maahanmuuttopolitiikalla, vihervassarit sotii Suomen kansaa vastaan

Ei se kyllä reilua ole, että tänne saa tulla rötöstelemään ilman mitään rangaistusta ja asiasta ei saa puhua. Mitäköhän tapahtuisi, jos minä menisin vaikka johonkin Lähi-Idän maahan varastelemaan? Saisinko samaa kohtelua kuin täällä saa? Tuskinpa, ja ei tämä näin voi jatkua. Mun puoluekanta on muuttunut täysin viime vuosien aikana juurikin tämän takia.

Vierailija
31/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissahan nämä kieltäytyivät nousemasta bussista, kun näkivät majapaikkaansa.

*

*

Luulivat, että joka perheelle on oma okt odottamassa.

*

*

Kapinoivat, koska heitä oli petetty, petkutettu, rikottu lupaukset...

Huutista... 🤭😅

Vierailija
32/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bersu kirjoitti:

Ruotsissahan nämä kieltäytyivät nousemasta bussista, kun näkivät majapaikkaansa.

*

*

Luulivat, että joka perheelle on oma okt odottamassa.

*

*

Kapinoivat, koska heitä oli petetty, petkutettu, rikottu lupaukset...

Huutista... 🤭😅

Kunniakansalaisille vain parasta...

Vierailija
33/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo on mielisairas ja pitäisi saada vaihtoon.

Vaikeata tuota on pakkohoitoonkaan lähettää. Ei noin sairaita oteta edes sinne.

Vierailija
34/34 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voisi huumata ja lähettää irakiin yöllisellä lentokoneella. Siellä se saisi kyllä hoitoa.