Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein vaihdat alushousut ja rintsikat?

Vierailija
04.02.2014 |

Entä muu perhe? Onko alkkareissasi pissa, kakka tai valkovuoto tahroja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te usein vaihdatte rintsikoita! Minä käytän varmaan 20 kertaa, ennen kuin pesen niitä (paitsi urheilurintsikat noin joka kolmannen lenkin jälkeen). Ne kupillisethan menee ihan muodottomiksi pesukoneessa ja aina joku reuna alkaa repsottamaan typerästi? Tietysti jotain litteitä voisi pestä useamminkin, mutta mulla on paljon noita muotoiltuja. Joitakin hienoimpia rintsikoitani en ole pessyt koskaan, koska käytän niitä vain pari kertaa vuodessa. Alushousut ja sukat tietysti vaihdetaan joka päivä ja useamminkin tarpeen mukaan. Minua kammottaa, kun mies ei muista vaihtaa sukkia kuin 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
22/22 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdan rintsikat n. joka toinen päivä ja alkkarit ainakin 2 kertaa päivässä. On valkovuototahroja! Oon raskaana ja valkovuoto on mulle iso ongelma. Mies vaihtaa alkkarinsa aina suihkussa käydessään, rintsikoita hän ei käytä. Lapsi on osittain vaipoissa ja osittain kalsareissa, kalsarit vaihdetaan, kun tulee pissavahinko.

2 kertaa päivässä ihan turhaa ei pimppi mikää oljytankkin likainen oo mä vaihda ekä ällöä joillekin mutta vaihdan joka 3:as 4:ness päivä jos eo haise pissä niin aika puhtaat on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän