morkkis - kostin yhdelle pihan lapselle ja puhuin siitä rumasti.
Kauhea kakara, mutta haukuin sitä niin tehokkaasti pihan äideille ja lapsille, että se menetti kaikki ystävänsä. Vähän surullista... Ajattelinnauttivani kostostani, mutta ei tämäkään ole kiva.
Kommentit (23)
Haukkui, simputti, pomotti, tukisti, puri, itketti, huusi ja juorusi selän takana. Tyttö. Tokalla luokalla. Kaikki lapset lopulta totteli ja alistui, kunnes jäi kiinni ja heitettiin ulos porukoista.
voi vitja sun kaa...
taisit tuhota kasvavan lapsen elämän. Millä oikeudella?
OT, mitä se lapsi oli sulle tehnyt, että kostit?
No nyt sen tytön on pyydettävä kaikilta kiusatuilta anteeksi, muutettava toimintatapojaan ja toivottava vaan parasta. Tuskin lapset kovin kauaa jaksaa vihanpitoa.
Voi olla ihan hyvä opetus tälle lapselle, mutta en jättäisi asiaa näin.
Olen itsekin haukkunut pystyyn erään pojan, joka aiheutti omalleni aina vaarallisia tilanteita ja sitten juoksi äitinsä helmoihin piiloon. Haukuin hänet siis kovaan ääneen päin naamaa, vanhempansa kuullen.
Aivan pikein teit. Jospa se oppisi jotain.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:13"]
voi vitja sun kaa...
[/quote]
Olen niin kyllästynyt teihin kiusaajien puolustajiin. Hyvä vaan, että joku joskus pistää ne kuriin ja puolustaa niitä kiusattuja vaihteeksi.
Heh, kuulostaa kyllä enemmänkin, että ap on juorunnut selän takana eikä edes haukkunut lasta päin naamaa. Mielestäni lapsen käytökseen pitäisi puuttua niin että lapsi on paikalla, koska eihän se mitään opi jos kaverit vaan jättää. Ja vielä seläntakana panettelun takia.
Laiska provo tämä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:13"]
voi vitja sun kaa...
[/quote]
Olen niin kyllästynyt teihin kiusaajien puolustajiin. Hyvä vaan, että joku joskus pistää ne kuriin ja puolustaa niitä kiusattuja vaihteeksi.
[/quote]
Sä et kyllä ymmärrä, nyt on kiusattu aikuisen toimesta nuorta lasta ja rankalla kädellä... Minä olen puolustanut kiusattuja aina, omatkin ovat olleet kiusattuja, itsekin aikanaan, mutta en missään nimessä puolusta AIKUISTA lasten kiusaajaa... Alle 10v lapsi on kyllä raakile, voi opettaa, opastaa, neuvoa, kieltää yms yms, mutta että haukkuu lapsen niin, että nyt sitä kiusataan??? Hyvät aikuiset kasvattajat, vähän selkärankaa kaksinaismoralismiin, kiitos.
Yksikään 8v ei normaalisti käyttäydy noin ja varmasti tiedät sen itsekin. Olisi ollut järkevämpää mennä haukkumaan sen vanhemmat ja uhkailla lastensuojelulla, jos eivät ala hoitamaan lastaan asiallisesti.
Kerroin lapsen äidille yksityiskohtaisesti kaikki lapsen tekoset, kerroin tutuille äideille ja lapsille miksi minun lapseni eivät saa leikkiä lapsen kanssa ja selitin, että normaali tokaluokkalainen tyttö ei käy silloin tällöin käsiksi. Nyt ilmeisesti muillekin avautui tytön sadismi, kun vähän raotin mistä kaikesta on jääty kiinni. AP
No mun mielestä puolet tuosta on ihan normaalia tokaluokkalaisen tytön käytöstä.
Tämä tyttö nyt sattui ärsyttämään ap:ta ja jäi muutenkin käytöksestään kiinni.
Seuratkaapas niitä pikku prinsessojanne, tuollaisia selkäänpuukottajia ne ovat , iso osa.
Muutama tervehenkisempi tapaus välissä.
Lopulta näistä prinsessoista kasvaa kelpo av:laisia...
Tokaluokkalainen tyttö joka puree ja tukistaa, voitaneen toimittaa kasvatuslaitokseen. Ei normaalia.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:36"]
Kerroin lapsen äidille yksityiskohtaisesti kaikki lapsen tekoset, kerroin tutuille äideille ja lapsille miksi minun lapseni eivät saa leikkiä lapsen kanssa ja selitin, että normaali tokaluokkalainen tyttö ei käy silloin tällöin käsiksi. Nyt ilmeisesti muillekin avautui tytön sadismi, kun vähän raotin mistä kaikesta on jääty kiinni. AP
[/quote]
Aloitusviestissäsi kirjoitit haukkuneesi tyttöä pihan äideille ja muille lapsille.
Nyt se sitten muuttuikin niin, että olet kertonut lapsen äidille, sekä muille ihmisille lapsen tekosista. Eikö näillä ole mielestäsi suuri ero, haukkumisella ja sillä, että kertoo mitä oikeasti on tapahtunut?
Provolta kuulostaa.
Asiat olivat totta, mutta olin aika hemmetin tuohtunut. Klassinen reppu vessanpöntössä katkaisi hermoni ja sanoin äideille aika rumasti, että tuollaisen pikku sadistin kanssa, jonka äiti on pihalla ja yliempaattinen, ei kukaan minun lapsistani saa enää ikinä leikkiä. Olen selvittänyt useampia vastaavia temppuja ja nyt napsahti kunnolla. ap
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:51"]
Asiat olivat totta, mutta olin aika hemmetin tuohtunut. Klassinen reppu vessanpöntössä katkaisi hermoni ja sanoin äideille aika rumasti, että tuollaisen pikku sadistin kanssa, jonka äiti on pihalla ja yliempaattinen, ei kukaan minun lapsistani saa enää ikinä leikkiä. Olen selvittänyt useampia vastaavia temppuja ja nyt napsahti kunnolla. ap
[/quote]
Jos tämä on totta ja sulla on todisteet lapsesi jakiusaamisesta, niin ilman muuta teet rikosilmoituksen. Se taas johtaa siihen, että tuon lapsen perheestä tehdään ihan automaattisesti ls- ilmoitus ja siinähän niillä on sitten selvittelemistä.
Onnea!
Sun hermot meni just oikeassa paikassa...
No meitä kaikkia tottakai kiinnostaa se että mitä se kauhea kakara sitten teki ensin?