Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholikokeilut ja kännimokat

Vierailija
04.02.2014 |

Millon joitte ensimmäisen kerran kunnolla tuota ihmejuoma alkoholia? Jäittekö kiinni ja miten kokeilu meni? Menikö överiksi?

Voi myös kertoa hauskimpia kännimokia :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias olin kun ekan kerran maistelin olutta. 15 kun koulun päättäreissä riipasin isommin. Kännimokista muistuu parhaiten mieleen kun 17 kesäisenä yritin kesälomalla vokotella "viileenä kundina" ammattikoulun äikän maikkaa. Siitä sitten saikin kuulla pariin otteeseen syksyllä. Ei muuten natsannu.

Vierailija
22/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kokeiluni oli 9-luokan luokkaretkellä laivalla. Ja oli kyllä aika traumaattinenkin kokemus, joka hävettää vieläkin. Joku vieras tyyppi haki meille tax freestä juomat, jota sitten kilvan kiskottiin hytissä. Olin aika ujo ja hiljainen, mutta ah kun viinaa sain niin johan muuttui persoonallisuus ihan toiseksi! Ja lisää vaan piti vetää, kunnes kiipeilin hytin seinillä eikä mua päästetty ulos hytistä ettei jäätäis kiinni. Tukholmassa eksyttiin kaverin kanssa muista, ja ekaa kertaa kun siellä oltiin niin eksyttiin kaupungissa muutenkin. Kartan avulla ja ihmisiltä kyselemällä ehdittiin sitten nipin napin laivaan. Oltiin ihan paniikissa siellä kaupungilla! Toisesta illasta en oikein muista mitään, menin varmaan nukkumaan hyvissä ajoin, vaikka mieli ois tehnyt taas juhlia. Kotona oli pakko kertoa kaikki äidille, ja kyllä hävetti ja nolotti. En vähän aikaan koskenut alkoholiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kotibileissä 14-vuotiaana. Kaks isoa pulloa Leijonaa, joista lotrattiin Spriten ja Cokiksen kanssa "boolia". Aluks oli ihan kivaa, taisi olla vähän säpinää söpön pojankin kanssa, mutta lopulta sammuin. Aivan hirveä krapula seuraavana päivänä. Vanhemmat eivät marmattaneet, vaikka varmasti tiesivät mistä kyse. Olen oikeestaan ihan kiitollinen siitä, etteivät vanhemmat ole hirveästi pelotelleet alkoholin vaikutuksista yms. Olen itse saanut rakentaa käsitykseni siitä. Tuon ekan juomiskerran jälkeen olen ollut tietoisempi, mikä alkoholimäärä on minulle riittävästi. Okei, toleranssi kasvanut varmasti jonkin verran tässä vuosien varrella, mutta tiedän, ettei kannata juoda viinaa paria annosta enempää. Pysyttelen miedommissa. :)

Vierailija
24/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana hallitusti. Ei ollut överikännit eikä mikään pikkuhiprakka. Ton jälkeen tuli juotua melkeen joka viikonloppu ja kiinni en jäänyt kertaakaan. Uskon kuitenkin että äiti tiesi.

Vierailija
25/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkaretkellä laivalla n13 vuotiaana. Opettajille sanottiin että on huono olo niin päästiin hyttiin. Joku oli saanut jostain viinapullon hommattua ja se sitten juotiin kaverin kanssa puoliks. Nousi kyllä päähän ja lujaa. Onnistuttiin piileskelemään hytissä ja seuraavan päivänä Tukholmassa oksenneltiin kaduille. Selitimme että pienikin merenkäynti saa mahan sekaisin. Seuraavana iltana jtehtiin sama juttu mutta juotiin vain lonkeroa ja mentiin tanssimaan. Opet puheli vaan että johan on tytöillä hauskaa mutta eivät kuitenkaan tajunneet. Seuraavana päivänä ei ollut krapulaa. Joimme sitten kaverin kanssa melkeen joka viikonloppu tuon jälkeen, kunnes veti sellaiset överit, että lähti ambulanssilla sairaalaan. Sen jälkeen oli melkein vuoden tipaton ennen kuin uskalsi ottaa vähän.

Vierailija
26/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias olin, kun kotibileissä olikin mukana vanhempia poikia/miehiä. Ja niillä mukana jotain viinoja. Muuta en muista kuin että maistui aluksi ihan hirveältä ja sitten sen kun makasin kylpyhuoneen lattialla kaikki paikat ihan veressä. Mulla oli menkat pahimmassa vuotovaiheessa mutta ei se ilmeisesti ollut tyyppejä hidastanut. Mitään en muista ja kaveritkin olivat suunnilleen samassa kunnossa, joten ei tietoa mitä siellä on tapahtunut. Ilmeisesti neitsyys oli mennyt. Limaa (=varmaan spermaa) valui sisältä kuukautisten mukana vielä pari päivää. Onneksi en raskaaksi tullut, sillä mitään ehkäisyä ei ollut. Ei ollut kun en ollut vielä koskaan seksiä edes harrastanut.

Vierailija
27/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto krapula on aika syvältä ton ikäisenä kato kirkas vinkku ei Oo hyväksi sun elimistö ei kestä mut pitää kokeilla

Vierailija
28/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö raukka sattuuhan sitä mut kerran sen kirpasee
Mut yleensä ei sammuneelta sais ottaa poskeliin lekkeriä mut voin uskoo Et mitä se tyyppi on aatellu seuraavana päivänä

Vierailija
29/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännis ja läpällä kantsii varoo tollasia toilauksia
Mut aika perus settiä

Vierailija
30/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono homma

Vierailija
31/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut annan vinkin kantsii koklaa ilman mitään sekoituksia viinaa
Mitä parempi känni kannattaa kokeilla

Vierailija
32/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotona useampi avattu pullo (isäpuolella alkoholiongelmaa) ja otin jokaisesta pikkuhörpyn. Taisin olla 13-14-vuotias ja ekoja kertoja yötä yksin kotona. Loppujen lopuksi konttasin lattialla, söin nälkääni raakaa spagettia, soittelin pilasoittoja ihastukseni kohteelle ja lopuksi kusin housuun.. En edes tajunnut olevani humalassa, ihmettelin vain kun oli niin outo ja leijuva olo.. En jäänyt kiinni.

Vierailija
33/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 09:18"]13-vuotias olin kun ekan kerran maistelin olutta. 15 kun koulun päättäreissä riipasin isommin. Kännimokista muistuu parhaiten mieleen kun 17 kesäisenä yritin kesälomalla vokotella "viileenä kundina" ammattikoulun äikän maikkaa. Siitä sitten saikin kuulla pariin otteeseen syksyllä. Ei muuten natsannu.

[/quote]

Ou toi on jo noloa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan