Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholikokeilut ja kännimokat

Vierailija
04.02.2014 |

Millon joitte ensimmäisen kerran kunnolla tuota ihmejuoma alkoholia? Jäittekö kiinni ja miten kokeilu meni? Menikö överiksi?

Voi myös kertoa hauskimpia kännimokia :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 kun kaverin kotibileissä join leijonaviinaa. Meni todella överiksi , kiinni jäin kun oksentelin vain koko seuraavan päivän

Vierailija
2/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v ja ihan hauska ensi kokemus, ei pahaa oloa hauskaa vain..kaljaa juotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pihalla olin. Oksensin. Ei paljon muistikuvia...14v

Vierailija
4/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v ja urheiluseurani pikkujouluihin olin saanut vanhemmiltani luvan mennä. Jostain kumman kautta kaverini oli hommannut meille kummallekin pullon Cherryvodkaa (en tiedä onko sellaista enää olemassakaan). Itse en edes tiennyt ennen iltaa, että sellaista on hommattu. Muistaakseni 0,75 litrainen pullo jotain 21 volttista. Ensimmäinen kerta kun alkoholia join. Ja kun se loppujen lopuksi aika hyvänmakuinen juoma vedettiin parissa tunnissa, niin tietää miten kävi. Pikkujouluihin päästiin jokainen katuoja koluten. Sieltä soittivat vanhempamme hakemaan kotiin. Onneksi. Ei kiva kokemus.

Vierailija
5/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana alottelin, ei tullut sillon viellä mokailtua, enkä edes 16 vuotiaana tullut käniin. Saan juoda aika paljonkin ennekun kilahtaa, edes 6 siideriä ei tunnu missään, vaikka olenkin pienikokoinen ja nainen. Pitää kietasta useampaa sorttia naamaan.

Nolointa on se, että joutuu vahtimaan niitä örveltäviä huonoa vitsiä heittäviä kavereita. Kun ruohon vihreys on jotenkin hyvä vitsi ja aletaan puhua, että onko vanhemmissa jopoissa kello vai torvi. on ihan hyvä käskeä itsensä kotiin.

Vierailija
6/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla uusivuosi89 kun kavereiden kotibileissä sain idean tarttua pulloon. Kaikki muutkin joivat niin miksen minäkin. Olin 14. Illan aikana tuli juotua 0.75 litranen likööripullo en nyt muista mitä likööriä se oli. Pohjat hörpin muiden juomista. Loppuillasta en muista mitään, mutta kavereiden kertomuksien mukaan olin harrastanut seksiä 5 vuotta vanhemman pojan kanssa. Kyllä seuraavana aamuna kadutti. Olo oli kamala, en jäänyt kiinni

Vierailija
7/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu -97. Muistan,et sillon oli yöllä lämmintä ja puut oli ihan vihreitä. Tuli sitä kaaduttukin ja polvi aukes. Äiti kiros kuka mulle viinaa ostanu ja isosisko oli syystä posket punaisena vieressä, mutta ei jäänyt kiinni.

Vierailija
8/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti kauan ennen kuin uskalsin juoda "paljon", niin oli hyvin mennyt perille varoittelut humalan yllättävästä hirveydestä. Eli ensimmäisistä kerroista en juuri huomannut minkäänlaista vaikutusta kun piti olla niin varovainen, ettei VAAN mitään tapahdu. No ei tapahtunut. Myöhemmin opiskelijana sitten tuli oksennettua solukämppä täyteen, kuukausia myöhemminkin löytyi kuivaa yrjöä milloin mistäkin. Kitarakotelo vähän harmitti.

Vierailija
9/33 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kännit join 15-kesäisenä koulun päättöjuhlissa. En tosin örveltänyt, 3 siideripullon jälkeen makoilin vain lattialla ja ihastelin kun tuntui mukavalta. Ekat kunnon naamat sitten 16v vappuna kun lervasin pitkin torin tyhjiä kojuja ja pilasin kaverin kengät kun sitä lensi niiden päälle. Tutustuin tuona iltana myös läheisimpiin kavereihini joihin vielä tänä päivänä pidän tiukasti yhteyttä että ei mikään turha reissu kuitenkaan!

Vierailija
10/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ehkä 21, kun olin ekan kerran pöhnässä. en ees juonu ku jotain 5 annosta, mut tuli kauhea horkka ja vatsa ihan sekaisin yöllä. oli kiva lähteä aamulla aikaisin 7 tunnin junamatkalle tossa kunnossa...

Vierailija
11/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v, ei pahaa oloa seuraavana päivänä. Ainoa kännimoka, mikä tulee mieleen, on se, kun yritin nojata takana olevaani autoon, arvion matkan huonosti ja kaaduin maahan.

Vierailija
12/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join 15v ekaa kertaa ja heti liikaa. Kerroin kaikki teinin mielessä olleet seksiunelmat , henkilö henkilöltä. Housut kintuissa olin ollut alapäätäni räpläämässä kun joku oli kiusallaan jotain konkretiaa puheisiini halunnut. Ja tokihan siellä oli joku vanhempien videokameralla kaiken kuvannut. Niitä videoita pääsi lopulta aika moni näkemään. Tuskaista ajatella edelleen, vaikka siitä 15 vuotta jo on kulunut.

Vierailija
13/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa :)

Vierailija
14/33 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana jellona pullolla lähettiin liikkeeseen...oon aina välttyny jotenkin suuremmilta mokilta, yleensä ollut aina kaveri joka on mokaillut mutta viime viikolla tein niin suuren mokan etten todellakaan ole morkkiksesta yli päässyt vieläkään.

olin siis kyseisen kaverini kanssa juomassa, olemme tunteneet 17-vuotta ja hän on todella läheinen minulle, mutten todellakaan koe mitään vetoa häntä kohtaa ja kumpikin seurustelemme. kännissä sain kuitenkin mitä loistavimman idean ja menin sitten ottamaan kyseiseltä herralta suihin kun hän oli sammunut ja siihen se kaveri sitten heräsi...loppujen lopuksi sammuin itse kesken kaiken siihen sängylle hänen jalkopäähänsä.

kaveri vain on nauranut mulle tuosta asiasta, mutta toivon ettei tuo hirveän monesti tule jutun aiheeksi. olin muutenkin niin kännissä että jo se hävettää ja sitten menin tekemään jotain tollasta voi hyvä luoja!! onneksi joimme vain kahden ja juttu jäi meidän väliseksi niin ettei kukaan muu tiedä tästä...

sori muuten kun ei ole isoja kirjaimia, mutta näppäimistön caps lock nappula hajalla!

Vierailija
15/33 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa 14v keskustassa pyörittiin. Lähdettiin joidenkin pari vuotta vanhempien kundien matkaan ne pyyteli niin kovasti. Mentiin jonkun kämpille ja kaverin kanssa saatiin leijonapullo. tuli tehtyä kaikenlaisia typeryyksiä ja aamulla oli kamala olo. kiinni ei jääty

Vierailija
16/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana, ei ollu överit

Vierailija
17/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana kaverin kotibileissä tuli juotua ja polteltua kaikenlaista. En muista mitään illasta. Kuvia ja videoita sen sijaan on paljonkin. Kaduttaa varsinkin kuvatut sylitanssit kaverin poikkiksen kanssa.

Vierailija
18/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v olin ja oli törkeän kivaa.. siiitä saakka menikin sitten joka vkonloppu dokaillessa aina yli parikymppiseksi. 15 vuotiaana aloitettiin ravintolajuominen. Ikinä en ole oksentanut tai joutunut vaikeuksiin. Hauskaa hulluttelua ollut ja kaikenlaista koomista sattui.

Vierailija
19/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana sain isoveljen tyttöystävältä muutaman siiderin, siinä kaverin kanssa ne juotiin ja kivaa oli. Harmi vain että äiti tuli kotiin ja tajusi heti..:)

Vierailija
20/33 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,5-vuotiaana join ensimmäisen kerran lasillisen viiniä siskon kihlautumisen kunniaksi. Muistan kuinka mummu ja äiti kinasivat, saanko juoda vai en - mummu voitti. =D Pieni hassu hiprakka siitä tuli. Seuraavan kerran join varmaan 16-vuotiaana puolen tunnin matkalla bileisiin ehkä kahden viinilasillisen verran, en sen enempää, hauska tunne jälleen. Pitkään meni hyvin pienillä määrillä, meillä tytöillä oli esim. yksissä bileissä kaikilla omat siksärit, juotiin ensin kolme ja tuntiin hiprakkaan eikä juotu enempää. Äkkiähän se laski, jolloin juotiin loput kolme ja kikatettiin kuinka ollaan oltu jo kahdesti kännissä tänään... =p Ehkä 18-vuotiaana aloin ördäämään enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä