Netistä tilaamisen ongelma
Tilailen sujuvasti netistä mutta sitten en jaksakaan hakea niitä postista. Käykö kenellekään muulle samoin?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:05"]
Asun Englannissa ja meillä joka ikinen paletti toimitetaan suoraan kotiin ilman lisämaksua. Jos en ole kotona toimitushetkenä, jättävät joko naapuriin tai sitten voin netissä valita uuden toimituspäivän, joka sopii minulle.
[/quote]Jotakin hyvää sitten sielläkin.
[/quote]
Aika paljon muutakin hyvää!
Mulle on isompi ongelma nettikaupat, jotka lähettää ei postin kautta, niin, että pakettia pitäisi olla vastaanottamassa arkisin 8-16. Töihin en voi paketteja tilailla, joten nämä on oikeasti iso onglema. Usein ei edes tajua toimitustavan olevan tällainen joustamaton, ennenkuin paketti on jo lähtenyt liikenteeseen.
Mä tilaa kotiin, mitä järkeä maksaa kuljetus postiin kun ne voidaan tuoda kotiin?
Mullakin oli joskus noin, kun "lähi"posti oli määritelty jollain oudolla tavalla kauas ja kulkureitteihin nähden ihan outoon paikkaan. Ei kyllä tullut tilattua kuin sitä, mitä tarvitsi, tai sitten kerralla tilasi paljon ja haki kaikki paketit yhtä aikaa.
Nykyään tosiaan isompi ongelma ovat minullekin ne yritykset, jotka käyttävät kuriirifirmaa. Unelmoin palvelusta, että vaikka parin euron lisämaksusta se kuriiri kävisi viemässä paketin postiin ja sen saisi sitten hakea sieltä. Nykyään jos on ihan pakko tilata sellaisesta paikasta, niin joudun tilaamaan paketin kaverini kotiin (heillä on talossa suojaisa kuisti, jonne paketin voi keskellä päivää jättää) ja hakemaan sen sieltä. Ja vähän noloa tuon takia kaveriakin vaivata:)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:06"]
Asun Englannissa ja meillä joka ikinen paletti toimitetaan suoraan kotiin ilman lisämaksua. Jos en ole kotona toimitushetkenä, jättävät joko naapuriin tai sitten voin netissä valita uuden toimituspäivän, joka sopii minulle.
[/quote] Jopas oli asiaankuulumaton ja hapan kommentti. Mina asun USAssa ja meillakin tuodaan paketit kotiovelle jopa lauantaina.
Et vissiin sitten oikeasti tarvi niitä tavaroita? Minä tilaan vain mitä tarvin. Ja monestihan ne pitää maksaakin etukäteen. Pöljää olis olla hakematta.
Miten kukaan voi olla noin laiska??
Mä jaksan kyllä hakea, mutta sitten jos vaatteiden koot on kauhean vääriä, niin palauttaminen tuntuu työläältä. Ilmeisesti toiset tilaa vaikka kaksikin kokoa kerralla ja sovittaa kotona, kumpi on sopiva. Mä en tällaista jaksa ja siksi aina harkitsen vaateostoksia netistä pitkään.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:50"]
Et vissiin sitten oikeasti tarvi niitä tavaroita? Minä tilaan vain mitä tarvin. Ja monestihan ne pitää maksaakin etukäteen. Pöljää olis olla hakematta.
[/quote]Kyllä mä tarviin mutta en vaan jaksa erikseen lähteä sinne postiin kun se ei ole minkään matkan varrella vaan aika kaukana. Ja se innostus sitten hiipuu jos tilaus viipuu ja viipyy, kuten välillä käy.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:05"]Asun Englannissa ja meillä joka ikinen paletti toimitetaan suoraan kotiin ilman lisämaksua. Jos en ole kotona toimitushetkenä, jättävät joko naapuriin tai sitten voin netissä valita uuden toimituspäivän, joka sopii minulle.
[/quote]
Olisipa noin täälläkin :o