Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolinvaate?

Vierailija
26.10.2020 |

Onko sinulla viimeistä vaatetoivetta mihin sinut puetaan, kun laitetaan arkkuun? Tuli mieleen kun luin miehestä joka toivoi lämmintä päälle. Tyttäret olivat pukeneet isän lämpimään kokovillaiseen takkiin, lapasiin, villasukkiin ja villapipoon.

Itse toivoisin päälleni syvän ja kirkkaan oranssisen viitan tai lakanan joka kiedotaan ympärilleni tai sitten turkoosin kankaan johon olen kietoutunut. Molemmat näyttävät minulta, mutta en pukeudu niihin eläessäni. Tosin, mitä väliä toiveellani kun on sitten kuollut kuori?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Iris van Herpenin luomus olisi kiva

Vierailija
2/8 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanellipyjama päällä ja villasukat jalkaan ainakin. Siitä onkin sitten mukava lähteä matkalle kohti polttouunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajanliivi ja satanen joka taskuun.

Vierailija
4/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa toivettani en ole miettinyt. Isäni joka oli aina tarkka pukeutumisestaan puettiin tummaan pukuun joka oli hänellä ollut käytössä lapsenlapsensa häissä vain kuukautta ennen kuolemaansa. Taskuliina ja solmio tietysti ja kankainen nenäliina housuntaskussa kuten hänellä aina oli ja paita huolella silitetty.

Vierailija
5/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole minulle väliä sitten enää.

Vierailija
6/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa näyttää buddhalaiselta munkilta? Minulle on ihan sama mitä siinä tilanteessa on päällä. Oli se sitten nunnan kaapu tai lateksinen seksihirviöasu (tosin lateksia tuskin hyväksytään polttohautaukseen, mutta se ei ollut se pointti).

Vierailija
7/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloasu ja sukat. Mä en tykkää olla paljain jaloin. Rintsikoita ei saa laittaa, ne ahdistaa mua.

Vierailija
8/8 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa toivettani en ole miettinyt. Isäni joka oli aina tarkka pukeutumisestaan puettiin tummaan pukuun joka oli hänellä ollut käytössä lapsenlapsensa häissä vain kuukautta ennen kuolemaansa. Taskuliina ja solmio tietysti ja kankainen nenäliina housuntaskussa kuten hänellä aina oli ja paita huolella silitetty.

Kaunista. Oliko isäsi toive tulla puetuksi noin, vai teidän oma päätös?