Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti

Vierailija
26.10.2020 |

Onko täällä muita kolmikymppisiä joilla on paljon selluliittia? Tuntuu, ettei kellään ole sitä niin paljon kuin minulla... Se on estänyt minua tekemästä asioita joista tykkään eniten, esim. uinti, kuntosalilla käyminen... Vihaan muhkuraisia reisiäni, roikkuvia alleja jotka ovat täynnä sitä... En painoindeksin mukaan ole edes lievän ylipainon puolella vaan normaalipainossa! Häpeän kamalasti itseäni, vihaan itseäni. Olen jo 35, milloin tämä loppuu?! En ole kertaakaan käynyt mieheni kanssa edes saunassa, olemme olleet yhdessä 7v. Minua pelottaa, että muhkurani nähtyään hän jättää minut. Kuka tahansa jättäisi, karmean näköinen kroppa! Olin sairaalassa vähän aikaa sitten ja jouduin suihkussa turvautumaan hoitajan apuun, minua hävetti jopa siellä! Ajattelin koko ajan ettei hän varmaan koskaan ennen ole nähnyt yhtä muhkuraista akkaa. Pääseekö siitä ikinä eroon??! Olisi ihanaa elää edes yksi päivä ettei häpeäisi itseään..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia naisia: niitä, joilla on selluliittia ja niitä, jotka valehtelevat, ettei heillä ole.

Lohduttaudu sillä.

Ja jos joku haluaa väittää vastaan: todisteita, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan