Hammas lohkesi, suositelkaa hammaslääkäriä Hki
Tarvitsisi pikaista ajanvarausta hampaan lohjdttua. Hammaslääkäripelko. Suositelkaa Helsingistä hammaslääkäriä. Yksityiselle puolelle etenkin katselen aikoja
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire, jos ei särje? Käytä kaupungin terveyspalveluja, säästät rahaa.
Irtosi lähes koko poskihammas
-ap
Vierailija kirjoitti:
Etsi itse hammaslääkäris vai pitääkö sulle kauppaankin tulla käymään? Tai soita äiskälle ja kysy.
Kysyn hammaslääkäripelkoisena suosituksia eri hammaslääkäripaikoista. Jos se on sinulle ongelma poistu keskustelusta
-ap
Osallistun keskusteluun, itseä kiinnostaa tietääkö kukaan suositella herttoniemi-roihuvuori-alueilta hammaslääkäriä?
Itä-helsingissä halpoja yksityisiä? 843
Itiksessä Joken Lohko ja Piikkaus. Hyvä palvelu
Nurmeksessa on hyvä lääkäri Pirjon Amalgaami ja Poika Oy.
Vierailija kirjoitti:
Etsi itse hammaslääkäris vai pitääkö sulle kauppaankin tulla käymään? Tai soita äiskälle ja kysy.
Hammaslääkäri ja gynekologi on kaksi sellaista ammattikuntaa, että mikään ei ole niin arvokasta kuin puskaradion kautta saatu tieto. Huonot ja hyvät kokemukset tulee heti kertoa eteenpäin, että tietää edes vähän mistä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Itiksessä Joken Lohko ja Piikkaus. Hyvä palvelu
Joken lohko ja piikkaus-niminen hammaslääkäriasema?
Vierailija kirjoitti:
Tempodent
Missä ja minkä hintaista? Joku tietty hammaslääkäri suositella?
Jos hammas on lohjennut lähes kokonaan, kannattaisiko kruunuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos hammas on lohjennut lähes kokonaan, kannattaisiko kruunuttaa?
Paljonko sellainen maksaa? Millainen toimenpiteenä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
mie_ kirjoitti:
Kunnallinen hammashoito. Suosittelen.
Välttelen kunnallista hammashoitoa, sieltä hammaslääkäripelkoni tullutkin. Kerran hammaslääkärikäynnin myötä suuni vuoti verta niin että valkoinen talvitakkini meni kauttaaltaan vereen ja toisella kerralla poistivat vahingossa väärän hampaan
-ap
Vantaalla olen saanut kunnallisessa aina hyvää hoitoa. Ei mitään valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mie_ kirjoitti:
Kunnallinen hammashoito. Suosittelen.
Välttelen kunnallista hammashoitoa, sieltä hammaslääkäripelkoni tullutkin. Kerran hammaslääkärikäynnin myötä suuni vuoti verta niin että valkoinen talvitakkini meni kauttaaltaan vereen ja toisella kerralla poistivat vahingossa väärän hampaan
-apVantaalla olen saanut kunnallisessa aina hyvää hoitoa. Ei mitään valittamista.
Samoin Espoossa.
Noora Kalkas Hakaniemen Oralilta! Oikein mukava ja taitava hammaslääkäri. Erikoisalaa juurikin pelkopotilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin palvelevat vain laskutuksen osaavat valohoitolat kannattaa kiertää. Hoitovirheitä tekeviä itäblokin kansalaisia. On näistä ollut joitakin lehtijuttuja aiempina vuosina. Mannerheimintiellä oli ainakin yksi. Kampissa yksi.
Edeltävä paikkaus tehtiin Hämeentiellä mutta osuu kuvaukseesi
-ap
Millä kirjaimella hämeentien paikan nimi alkaa?
ohis