Siskoni käytös lapsia kohtaan inhottaa..
Siskoni löysi miehen netistä ja alkoi heti seukkaan tiiviisti tämän kanssa, Lapset eivät oikein hyväksyneet uutta tilannett joka tuli yllättäen, yhtäkkiä kaikki perheessä meni uusiksi.
lapset ovat iältään 14 ja 15. Nyt asiat ovat kärjistyneet siten että sisko ei puhu lapsille enää mitään, on kuulema pitänyt viikon mykkäkoulua ja pusuttelee vaan tämä uuden ihastuksen kanssa sohvalla, näkemättä ja kuulematta.
Minusta tälläinen käytös on epänormaalia. Lasten oikeudet ja tarpeet tulisi mennä kaikkien edelle.
Mitä minä voisin tässä asiassa tehdä? lapsia käy niin sääliksi. Ne ovat todella kunnollisia ja tolkkuja lapsia muuten.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 09:12"]
Et tietenkään mitään ls-ilmoja ala tehdä ennen kuin olet edes yrittänyt itse vaikuttaa tilanteeseen! Ihme kakkahousuja taas kommentoimassa tässä ketjussa (esim. nelonen) - itse ei kehdata tai tohdita puuttua siskon asioihin, mutta viranomaista ollaan kyllä usuttamassa kimppuun!
[/quote]
Ei siitä keskustelemisesta tule mitään, sen vuoksi sinne pitää lähettää sosiaalityöntekijä. Ei tuollaisen ihmisen kanssa voi keskustella, se pitää mykkäkoulua omille lapsilleenkin, mahtaakohan keskustelu onnistua siskon kanssa? Tuskinpa vaan, onhan se kova tapa mutta tässä tilanteessa ainoa.
[/quote]
Sitä ei kyllä tiedä, ennen kuin yrittää. Ap voi ottaa äitinsä mukaan tässä, jos sisko pitää äitiin paremmin yhteyttä. Ap lienee saanut tietonsa siskon perheen tilanteesta äidiltään?
No en täyttänyt 18, vaan olin 14. Kaiken kruunu oli se, että äiti valehteli, että minä en saa orvon eläkettä, vaikka ne meni hänen tililleen. Minulle tuli sitten uuteen asuntoon niistä määrätyt mätkyt verottajalta!
Minä laitoin lapsille viestiä että voitaisiko tavata ja jutella asioista ja yrittää yhdessä keksiä ratkaisua. Odotan nyt heiltä vastausta.
ap