Miten olet päässyt eroon selluliitista?
Löytyykö palstalta joku, jonka selluliittikertymät ovat vähentyneet osin tai jopa kokonaan poistuneet? Kuinka selluliitille on käynyt laihtuessa? Nyt on loistava tilaisuus tehdä päivän hyvä työ ja jakaa toimivat vinkit meille muillekin! Naistenlehtien selluliittivinkit on luettu, mutta olisi mukava tietää, mikä oikeasti toimii.
Kommentit (33)
En ymmärrä miksei multa lähde selluliittii millään keinoilla, ei aktiivisella liikunnalla, ruokavaliolla eikä millään rasvoilla tai kuorintajutuilla....
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:00"]
Nimimerkki: Onneksi olen aina rakastanut kaalia!
[/quote]
Okei, ymmärrän yskän, minusta ei ole apua. - Neljä alaspäin osoittavaa peukkua?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 20:16"]Löytyykö palstalta joku, jonka selluliittikertymät ovat vähentyneet osin tai jopa kokonaan poistuneet? Kuinka selluliitille on käynyt laihtuessa? Nyt on loistava tilaisuus tehdä päivän hyvä työ ja jakaa toimivat vinkit meille muillekin! Naistenlehtien selluliittivinkit on luettu, mutta olisi mukava tietää, mikä oikeasti toimii.
[/quote]
Olen kokeillut kaikkea!:) Ainoastaan puhdas ruokavalio, vedenjuonti ja salitreeni auttoivat. Itselläni eivät auttaneet seerumit, kosmetologit, kahvi, ihmepillerit, kuorinta... You named it, I have tryed it!
Mun entinen työkaveri tiesi varman keiton päästä eroon selluliitistä. Laitetaan akka pihalle.
Voin suositella hyvä tuote, joka auttoi minua:
tuottaja sivusto: cellinea.cu.cc
Tähän on olemassa yksi vastaus: MIKRONEULAUS! http://sannaetna.blogspot.fi/p/selluliitti-pois.html
Karpoksi-terapia. Toimii.
Itse kokeiltu tuo, olen hoikka mutta tietyillä alueilla se sellu vaa pahenee iän myötä.
5 sessiota teki jo ison eron ja tästä aikaa yli vuosi. Ei ole pahemmin palannut.
Tämän luettuani, onko selluliitin vähentämiselle oikeasti kaikki tämä sen arvoista??
Tempaisin kolmen viikon kossurännin. Kun palasin kotiin, selluliitti olikin häipynyt ja vienyt tavaransa mennessään.
"Kuivakuppaus" auttoi mulle! Löysin kuppaukseen ihan verkkokurssinkin: https://jumissa.fi/tuote-osasto/verkkokurssit/
Tilasin tuolta myös nuo kuppaukseen kupit. Lisäksi tietenkin join paljon vettä.
Luulisin, että genetiikalla on aika suuri vaikutus, joillekin vain tulee selluliittia helpommin. Itse olen erittäin hoikka, syön terveellistä kasvisruokaa, juon paljon vettä, juoksen ja teen lihaskuntotreeniä. Nämä ovat siis osa elämäntapaani, ei yritys poistaa selluliiittia. Mutta selluliittiin niillä ei myöskään ole ollut minkäänlaista vaikutusta. Olen aina ollut hoikka ja selluliittia on ollut teinistä saakka. Enpä lähde mitään etanageelejä testaamaan, kun asialla ei ole mitään terveydellistä merkitystä.
Minulla auttoi ihan vaan runsas veden juonti. Ei oo ikinä ollut pahaa selluliittia, mutta yhdessä vaiheessa huomasin että reisiä ei paljoa tarvi puristaa kun tulee kamalat muhkurat esiin. Sitten vaan rupesin juomaan n 3l vettä päivässä, niin jonkin ajan kuluttua oli vähentynyt sellut.