Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet päässyt eroon selluliitista?

Vierailija
03.02.2014 |

Löytyykö palstalta joku, jonka selluliittikertymät ovat vähentyneet osin tai jopa kokonaan poistuneet? Kuinka selluliitille on käynyt laihtuessa? Nyt on loistava tilaisuus tehdä päivän hyvä työ ja jakaa toimivat vinkit meille muillekin! Naistenlehtien selluliittivinkit on luettu, mutta olisi mukava tietää, mikä oikeasti toimii.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selluliittia ei ole kovin paljoa niin kannattaa kokeilla ruokavalion ja liikunnan lisäksi Lumenen selluliittiseerumia! Itse ihan lievään selluliittiin reisissä olen huomannut tehoavan :)

Vierailija
2/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, seerumi päätyy ostoslistalle! Ruokavaliosta täytyy lueskella enemmänkin, riittääkö pelkkä "terveellinen" vai kannattaako suosia tiettyjä ruoka-aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus auttoi minulla, siihen yhdistettynä kuntosalitreenaus.

Vierailija
4/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 20:51"]

karppaus auttoi minulla, siihen yhdistettynä kuntosalitreenaus.

[/quote]

Komppi tälle, karppaus on vähentänyt selluliittiä myös mulla.

Vierailija
5/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kaljalle, olin viikon sillä reisulla. Niin oli selluliitti lähtenyt, nyt kotona oikein mukavaa.

Vierailija
6/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta häipyy selluliitti aina kesäisin! En tajua miksi, sillä olen laihtunut korkeintaan muutaman kilon. Käytän paljon shortseja ja hameita ilman sukkiksia, johtuisikohan ilmasta ja siitä, ettei housut purista :)

Vierailija
7/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineeton ruoka. Simppeliä, samalla jää pois karkit, limsat, einekset, kevytruoka ja roskaruoka. Mulla ei tällä reseptillä oo enää selluliittia. Lisäksi uintia 1km viikossa.

Vierailija
8/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa liikunta.

Vierailija
9/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeniä jaloille

Vierailija
10/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:02"]Minulta häipyy selluliitti aina kesäisin! En tajua miksi, sillä olen laihtunut korkeintaan muutaman kilon. Käytän paljon shortseja ja hameita ilman sukkiksia, johtuisikohan ilmasta ja siitä, ettei housut purista :)

[/quote]

Rusketus saa selluliitin näyttämään paljon vähemmän kamalalta!

Vierailija
11/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:02"]Minulta häipyy selluliitti aina kesäisin! En tajua miksi, sillä olen laihtunut korkeintaan muutaman kilon. Käytän paljon shortseja ja hameita ilman sukkiksia, johtuisikohan ilmasta ja siitä, ettei housut purista :)

[/quote]

Rusketus saa selluliitin näyttämään paljon vähemmän kamalalta!

[/quote]

tiedän joo, mutta kun minä en rusketu. Silti jalat näyttää silkosemmilta ja kehtaan tosiaan käyttää niitä minishortseja.

Vierailija
12/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalli auttaa, varsinkin poreallas, mutta varokaa niitä jossa kova vesisuihke virtaa kovasti vatsaa vasten, olen saanut vatsakipuja ja lievää verenvuotoa niistä! käytin jotain garnierin selluliittigeeliä, ja aloin huomata että yksi reiteni on hieman pienempi kuin toinen, eli olkaa varovaisia vaikka voide myydään reseptittömänä, ohjeet että levitä sama määrä ja hiero samalla voimakkuudella saman ajan, on ihan hyvä neuvo.

Vierailija
13/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi voiteita, liikunta on paljon parempaa, paras liikunta tulee tehtyä kotona lattialla, kukaan ei katso, oma tahti, painoiksi voi täyttää erikokoiset muovipullot vedellä, mikään liikunta ei korvaa punnerruksia kotona.

Vierailija
14/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, liikun kohtuullisesti, enkä käytä hormonaalista ehkäisyä --> ei selluliittia

Vierailija
15/33 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittisotaan on lähdettävä kolmelta eri rintamalta:

1. SISÄLTÄ: ruuasta pois turha sokeri, rasva ja valkoiset jauhot, tilalle paljon kasviksia ja kalaa, pähkinöitä, lisäravinteita jotka auttavat polttamaan rasvaa ja parantavat pintaverenkiertoa, huiput ovat esim vihreä tee-kapselit ja inkivääri-kapselit.
Vettä pari litraa joka päivä, lisätä voi molkosania, joka puhdistaa elimistöä
+ Lopeta dokaaminen ja rööki niin pitkälle kuin pystyt.

2. ULKOA: kuivaharjaus päivittäin, mieluiten aamuin illoin, päälle kylmä-kuuma-kylmä-suihku ja lopuksi ihon rasvaus selluliittivoiteella.
Pidä kotona löysiä ja hengittäviä vaatteita.

3. LIIKUNTA: vähintään 4xviikossa tapahtuva raskas väh tunnin kestävä lihasharjoittelu, esim uinti tai pyöräily ja väh 3xviikossa rauhallinen kävelylenkki siihen päälle

NÄILLÄ LÄHTI

Vierailija
16/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kanssa kaikkea viimeisen 10 vuoden aikana ja tässä henkilökohtaiset tulokset! Olen 30-vuotias, painoindeksi 20.

Kuivaharjaus 3 kuukauden ajan joka aamu ja ilta: ei mitään vaikutusta!

Vedenjuonti, kokeilin n.2kk juoda 1,5 litraa enemmän kuin ennen: ei mitään vaikutusta!

Nivean selluliittigeeli, kokeilua n.1kk: ei mitään vaikutusta!

Yves Rocherin selluliittigeeli, kokeilua n.1kk: ei mitään vaikutusta!

Kuntosalikortti kolmeksi kuukaudeksi, salilla n.4-5 xviikossa 1h ajan kerrallaan: hyvin PIENI vaikutus siihen hirveään hikoilutuskaan ja lihassärkyyn nähden (sain tosin sixpäkin, se oli mukavaa ja laihduin 5kg)

Ruokavalion radikaali muutos n.2kk(söin lähestulkoon kuin munkki): hyvin PIENI vaikutus

Selluliittilaite n.2kk käyttö päivittäin: AUTTOI huomattavasti mutta sattui niin hemmetisti joka kerta, sitten laite meni rikki enkä ole ostanut uutta

Yrttipillerit ja rasvanpolttopillerit, käyttö n.3kk: ei mitään vaikutusta!

Etanageeli: AUTTAA jonkun verran ahkerasti käytettynä! Se kallis naturamedian versio, jossa on etanaseerumia eniten.

Näistä voisi siis vetää sen johtopäätöksen, että hullu kuntoilu tai raaka dieetti eivät paljoakaan auta, eivät ainakaan itsellä. Ainoat jotka mulla ovat ihan tosissaan tehneet muutosta, olivat se kivulias kallis laite ja etanageeli. Etanageeliä käytänkin uskollisesti kaiken aikaa!

Vierailija
17/33 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kun ostin koiran. Siitä lähtien on tullut harrastettua kävelyä pari tuntia päivässä. Lisäksi juon vettä tai vihreää teetä 4 litraa päivässä tai enemmänkin. Ruokavalioni saattaa vaikuttaa tai olla vaikuttamatta, mutta en syö valkoista viljaa, sokeria enkä lihaa muutenkaan.

Vierailija
18/33 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, ruokavalio ja kuivaharjaus tepsi hyvin, mutta suolasaippua teki sen viimeisen silauksen :)

Vierailija
19/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosikymmeniä 99-prosenttisesti kasvisruokavalio, muutaman vuoden jakso (ennen tule-romahdusta) liikuntaa kolmesti viikossa, ei eineksiä eikä sokeria, hormoninappeja/-geeliä vain vaihdevuosivaivoihin ja yhteensä kenties puolen vuoden jakso, alkoholia max pari kertaa vuodessa, ahkera vedenjuoja kaiken elämää; vartalo hoikka, BMI normaalin alarajalla - ja silti selkeät sellureidet. Liikkumattomina elämänjaksoina hieman enemmän kupruilevat.

Nyt olen siirtynyt terveyssyistä myös viljattomaan, hermesetaksettomaan, päivittäin itse puristettuja hevimehuja sisältävään ruokavalioon. Eri ravintogurujen lausumia yhdistellen taistelen appelsiini-ihoa vastaan pitämällä huolen, että mehumenullani on joka päivä punajuurta ja ristikukkaisia vihreitä ksenoestrogeenien poistamiseen ja sitruunankuorta selluliitin sulattamiseen. Marraskuussa vaihdoin dödöt, hammastahnat, shampoot sekä tiskiaineen luomuun, luovuin hiustenhoitoaineesta - lakkojen ja vahojen kanssa en koskaan kovin pelannutkaan. Myös hyllyllä pölyttyvät meikit saivat lähteä.

Rypsiöljyä en enää käytä (koska en paista mitään ja salaattinikin nautin juotavassa muodossa). Toisin kuin ennen, pyrin nyt huolehtimaan riittävästä proteiinin saannista. Koska sitä ei tähän testiin ole tarpeeksi hampunsiemenissäkään, enkä oikein osaa syödä lihaa, syön kananmunia todella paljon, munavoina. - Ei kiitos, ei kolesteroli-infoa minulle. :) - Kun joskus tekee mieli pureskella jotain leipää muistuttavaa, turvaan riisikakkuihin. Voi olla, että valaistun ja tajuan, että niitäkään ei pidä syödä?

Syön päivittäin ravintolisiä eli vitamiineja ja mineraaleja purkeista, toisinaan Wheat Factoryn proteiinijauheita (en osaa tottua makuun, enkä ajatukseen pulveriruoasta). Omegaa päivittäin, spirulinaa toisinaan. Muokkaan ruokavaliotani lennossa, olotilan mukaan. Eilen esim. palautin kauran sallittujen listalle, koska rakastan kaurapuuroa.

Saa nähdä kuinka käy. Tilittelen kuulumisia myöhemmin, josko täällä kukaan niitä kaipailee. Olisipa harvinaisen mukava kevät, jos se toisi kivuttomuuden ja sileät reidet. ;)

Nimimerkki: Onneksi olen aina rakastanut kaalia!

Vierailija
20/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimulla.Hyvin lähti