Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tutkinut tässä astrologiaa... ja VAAKA-MIEHISTÄ!

Vierailija
03.02.2014 |

Olen itse rapu nainen ja rakastun usein jostain syystä vaaka miehiin. Ehkä siksi että he vaikuttavat kilteiltä, herkiltä ja ystävällisiltä mutta silti heissä on myös se jämäkämpi puoli. Eli vähän niin kun minä itse. Paita ja perse.

Tiiän sen, ettei horoskooppeihin oo pahemmin uskominen, ne on vähän sellasia höpöhöpö juttuja. Jos rupeaa ihmistä enemmän tulkihtemaan jonkun tämmösen perusteella niin rupeaa kyllä pää menemään sekasin. Kyllä ihmiseen täytyy tutustua IHMISENÄ, PERSOONANA, ei minään helvetin oinaana tai vaakana... Oon pistäny merkille et jotkut asiat horoskoopeissa on pitäny omalla kohdalla paikkansa, mut sit on niitäkin jotka ei yhtään. Tai ainakaan enää. Synnyin aika lailla perus ravuks, mutta elämä ja siinä tapahtuneet asiat on muokanneet musta sitten aika toisenlaisen.

Mut niin, oon ymmärtäny et vaakojen huonoihin puoliin kuuluu et on vaikee päättää asioita, ois pettäjä ja flirttailija parisuhteessakin??, vapaudenkaipuisempi kuin rapu, raha-asioissa ei niin hyvä?, väkivaltainen?.

No tiedän kyllä vaaka miehiä joilla ei oo tosiaan vaikee päättää asioita, ovat johtotyössä.

Sit vapauttakin osaan antaa sopivasti, kunhan saa takaspäin yhtä paljon myös rakkautta! emmä itekkään tykkäis siitä et toinen on kiinni 24/7. Oma aika on myös kivaa ja kuuluu normaalilla tavalla yleiseen hyvinvointiin, parisuhteessakin. Eiköhän jokainen kaipaa sitä?

Sit sotkekoot omat raha-asiansa, mut kunhan ei mua vedä siinä mukana tai meidän perhettä niin on ok koska me ei todellakaan ruveta sen takii kärsimään siitä ettei osaa hoitaa asioitaan niin kun aikuisen ihmisen kuuluu jos siihen kuitenkin mahdollisuus on. Tähänkin mun mielestä mulla on ihan normaali suhtautuminen. Ite kyllä pyrin hoitaa nää asiat aina ajallaan ja oman talouden pitämään kunnossa, koska se on olennaisesti yks avain hyvään elämään.

Mut eniten mua kiinostas tää et voiko vaakaan luottaa _parisuhteessa_? ettei se flirttaile muille tai petä?

Kun mä oon itekkin sinkkuna sellanen et elän suht vapaasti ja noin mun mielestä sen homman kuuluu ollakin, mut varattuna se heti loppuu!

Ja kun en oo kovin mustasukkasta tyyppiä niin toivon et mun kumppani osaa kans arvostaa sitä mun luottamusta häntä kohtaan sit yhtä paljon, ettei mee satuttamaan minua ja sähläilemään mitään paskaa. Koska sit rupee tulee ongelmia.

Ja tuota väkivaltasuutta ihmettelin kans tai aggressiivisuutena siitä puhuttiin. Koskaan oo aggressiivista vaakaa nähny! yleensä ne on ollu just noita ystävällisiä, lempeitä ja kilttejä.

Ja kertokaa toki myös miten vaaka mies hoitaa raha asiansa, kokemuksia nyt kehiin!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kerrot, "ettei horoskooppeihin oo pahemmin uskominen, ne on vähän sellasia höpöhöpö juttuja". Sitten tykität pitkät tarinat eri horoskooppimerkkisten ihmisten ominaisuuksista. Yrittäisit jo päättää, oletko merkiltäsi huuhaa vai järkiolento.

Vierailija
2/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vaaka miehen kanssa 3 vuotta, kyllä oli väkivaltainen ja usein agressiivinen. Loppuaikoina sain usein kuulla kirjaimellisesti että jos en tanssi hänen pillin mukaan, en tanssi ollenkaan. Noh, pihalle pistin kun en jaksanut kuunnella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on niin että olen jousimies ja mies vaaka.

Hyvin "vaakamainen" eli ulkoisesti vaikuttaa aina tyyneltä mutta olen oppinut lukemaan jos on huolia. Raha-asiat osaa hoitaa. 

On semmoinen "kotihiiri" ja pitää ihan patistaa menemään jos vaikka kaveri soittaa kahville niin alkaa jahkailu.

Ujo mutta osaa olla todella viehättävä. Moni nainen tykkää kovasti vaikkei flirttaile. Ehdottoman luotettava. 

Olen itse tempperamenttinen ja annan näkyä (ja kuulua) kaikkien tunteiden. Vaaka hämmentyy välillä siitä. Toisaalta omassa lapsuuden kodissani kaikki tunteet olivat sallittuja. Miehellä oli hiljennetty kaikki negatiiviset tunteet.

Ei agressiivinen tai väkivaltainen. Semmoinen esteetikko ja perheihminen. Minulla oli aluksi vaikeuksia tottua siihen hössötyksen ja lellimisen määrään mitä vaaka minulle osoittaa :)

Toki jokaisessa ihmisessä on eroa ja niinkuin itsekin sanoit niin ei ne horoskoopit ihan justiinsa mene.

Vierailija
4/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:27"]

No, meillä on niin että olen jousimies ja mies vaaka.

Hyvin "vaakamainen" eli ulkoisesti vaikuttaa aina tyyneltä mutta olen oppinut lukemaan jos on huolia. Raha-asiat osaa hoitaa. 

On semmoinen "kotihiiri" ja pitää ihan patistaa menemään jos vaikka kaveri soittaa kahville niin alkaa jahkailu.

Ujo mutta osaa olla todella viehättävä. Moni nainen tykkää kovasti vaikkei flirttaile. Ehdottoman luotettava. 

Olen itse tempperamenttinen ja annan näkyä (ja kuulua) kaikkien tunteiden. Vaaka hämmentyy välillä siitä. Toisaalta omassa lapsuuden kodissani kaikki tunteet olivat sallittuja. Miehellä oli hiljennetty kaikki negatiiviset tunteet.

Ei agressiivinen tai väkivaltainen. Semmoinen esteetikko ja perheihminen. Minulla oli aluksi vaikeuksia tottua siihen hössötyksen ja lellimisen määrään mitä vaaka minulle osoittaa :)

Toki jokaisessa ihmisessä on eroa ja niinkuin itsekin sanoit niin ei ne horoskoopit ihan justiinsa mene.

[/quote]

Ihanaa kuulla! :)

Vierailija
5/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vaaka, ja kaikki muut esimerkit piti kyllä aika hyvin paikkansa, paitsi se että ei osais päättää asioista. Todella sosiaalinen ja ulospäinsuuntaunut, kaipaa naisten huomiota ja oman egonsa pönkittämistä, ei kestä vastalauseita ollenkaan, tuhlaa rahaa enemmän kun on vara, tekee melkein kaiken oman päänsä mukaan koska oikeuttaa ittensä toimimaan miten haluaa. Muilta vaatii nöyryyttä ja kunnioitusta. Epäluuloinen.

Vierailija
6/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakatuttavani ovat kaikki kovin tarkkoja ulkonäköasioista. Päättämättömiä jahkuloijia, joiden on aina pakko olla erimieltä kaikesta (jotta tulee se toinen puolikin asioista esolle ja vaaka tasapainoon). Rahat pistetään heti haisemaan ja loppukuusta vippaillaan.

Vierailija
7/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vaaka. Se on vilkas, sosiaalinen, kova puhumaan. Raha-asioistaan tarkka, mutta ei missään nimessä pihi. Osaa tehdä tärkeitäkin päätöksiä ilman turhaa jahkailua. Ottaa riskejä, mutta ei tyhmiä sellaisia. Tykkää olla huomion keskipisteenä. Huonoina puolina sanoisin kontrollifriikkeyden ja tietynlaisen itseriittoisuuden, saattaa pitää itseään parempana kuin muut. Taipuvainen mustasukkaisuuteen, on joskus mustasukkainen saamastani huomiosta.

Vierailija
8/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota niin vakavasti horoskooppiasioita. Ei mikään horoskooppi voi kertoa sinulle onko joku ihminen uskollinen vai ei.

Itse olen vaaka-nainen ja hyvin uskollinen olen ollut aina. En silti menisi vannomaan, että kaikki muutkin vaa´at ovat ;) Tai ravut tai oinaat tai vesimiehet. Tai mitkä vaan.

Vierailija
9/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mun tuntema vaaka mies on nyt tällänen:

- Johto-asemassa

- Viehättävä ja erittäin karismaattinen mies

- Varmasti moni nainen häneen ihastunut ja rakastunut

- Ei oo vaikee tehdä päätöksiä, tuskin muuten pystyis olemaan johtotyössä

- Menee paljon tupakkaa

- Raha-asiat ehkä vähän niin ja näin

- Ystävällinen, kiltti, herkkä, hyvä huumorintaju

- Impulsiivinen

- On ehdottomasti väkivaltaa vastaan, kun ajatellaan miestä ja naista parisuhteessa

- Kova tupakkimies

- Kova bilettämään ja olemaan menossa, vaikka ikää jo tarpeeksi

- Voi olla aika flirtti...

t. ap

Vierailija
10/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ite en nää siis mitään ongelmaa tossa flirttailussa ja säätämisessä sillon kun on sinkku, niin sen kuuluukin olla! ja ite teen samaa.

Mut sit siitä tulee ongelma, jos se sama jatkuu parisuhteessa.

Tää mies ois muuten halunnu et mä muutan hänen luokseen suoraan asumaan... aika jännää :)

Vierailija
11/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:31"]

Mun mies on vaaka, ja kaikki muut esimerkit piti kyllä aika hyvin paikkansa, paitsi se että ei osais päättää asioista. Todella sosiaalinen ja ulospäinsuuntaunut, kaipaa naisten huomiota ja oman egonsa pönkittämistä, ei kestä vastalauseita ollenkaan, tuhlaa rahaa enemmän kun on vara, tekee melkein kaiken oman päänsä mukaan koska oikeuttaa ittensä toimimaan miten haluaa. Muilta vaatii nöyryyttä ja kunnioitusta. Epäluuloinen.

[/quote]

Mitä meinaa tää et kaipaa sit naisten huomiota? mitenkä? ja oman egonsa pönkittämistä parisuhteessa?

Vierailija
12/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:32"]

Vaakatuttavani ovat kaikki kovin tarkkoja ulkonäköasioista. Päättämättömiä jahkuloijia, joiden on aina pakko olla erimieltä kaikesta (jotta tulee se toinen puolikin asioista esolle ja vaaka tasapainoon). Rahat pistetään heti haisemaan ja loppukuusta vippaillaan.

[/quote]

Joo no tää vaaka kans huolehtii hyvin ulkonäöstään. :)

Vierailija
13/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaakamies on sellainen peruspositiivinen, tulee hyvin ihmisten kanssa juttuun, mutta ei minun mielestäni kyllä flirttaile. Mies on rauhallinen ja harkitsevainen, ja tarvitsee paljon omaa aikaa harrastuksilleen - tästä meillä on tullut eniten sanomista varsinkin lasten ollessa pieniä. Raha-asiat mies hoitaa hyvin, ei ole pihi, mutta tarkka rahoistaan. Ei itseensä tuhlaa muuten kuin harrastuksiinsa. Lapsia kohtaan on antelias ja vie minutkin mielellään ulos syömään, mutta tässä meillä ollaan vastavuoroisia.

Mies on kyllä ehdottoman luotettava, ei tarvitse pelätä, että hän jättää toisen pulaan vaikeuksien hetkellä. Olen sairastanut vakavasti enkä siitä olisi selvinnyt ilman miehen tukea.

Mutta se päätöksenteko, se on ihan yhtä tuskaa. Pientäkin asiaa vatvotaan ikuisuuksiin. Tuosta ei tosin tule riitaa, kun itsekin olen vaaka. Ainoastaan asunto ja auto on meillä ostettu rivakasti, mutta jotain uutta sohvaa on mietitty viisikin vuotta ennen kuin mieleinen löytyi.

Vierailija
14/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi uskoa näihin yhä. Ihan sama kuin puhuisi maahisista ja tontuista.

Vierailija
15/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on helposti flirttaileva ja uskoton silloin jos ei saa omasta suhteestaan seuraavia asioita: Tasa-arvo, kunnioitus, me-henki, oikeudenmukaisuus, toisen huomioiminen, seksi sekä keskustelutaito. Jos nämä puuttuvat liian kauan, vaaka nainen sekä mies ajattelee ettei suhde ole häntä varten ja alkaa katsella muualle.

Usein ovat uskollisia seksuaalisessa mielessä edellisen suhteensa loppuun saakka mutta henkinen pettäminen on alkanut jo. Ja siirtyminen muualle. Ovat todella sitoutuneita suhteessa ja usein valmiita tekemään nopeita päätöksiä parisuhteessa koska kun ovat tosissaan niin todella ovat sitä. Muuten ei tule kutsua yhteenmuuttoon tai muuhunkaan yhteiseen. 

Ovat anteeksi antavia mutta jos teet sen viimeisen virheen jossa pinna palaa niin tämän merkin päätä on ihan turha enää kääntää. Vaaka jahkaa ja jahkaa mutta lopuliseen päätökseen kun hän on päässyt ei sitä päätä enää käännetä.

Tästä merkistä saat ikuisen kumppanin jos osaat arvostaa lojaalisuutta, yhteishenkeä, seksiä , pidät kumppanisi puolia aina tilanteesta riippumatta koska se merkitsee tälle merkille hyvin paljon. Etkä ole luihu, lusmu, laiska tai toisia hyväksi käyttävä. Sitä hän inhoaa.. ym.

T. Yks vaaka vaan

Vierailija
16/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemani vaakamies on komea, intuitiivinen, luova sanataiteilija. Vaaka kun on, laskee ja punnitsee asioita loputtomiin ja haluaa määrittää toisen tasapainoisuutta. Tiedäthän, tulee mieleen sellainen vanhan ajan puotivaaka, jolla mitattiin jauhot, voit ja sokerit. Samalla tavalla hänellä on tarve mittailla grammalleen, mistä materiaaleista toinen ihminen koostuu. Voi että se välillä häiritsee, vaikka toisaalta on söpöäkin.

Vierailija
17/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:49"]

Miten ihmiset voi uskoa näihin yhä. Ihan sama kuin puhuisi maahisista ja tontuista.

[/quote]

En minä näihin uskokaan vaikka omasta vaakamiehestä ylempänä kirjoitin. Onhan täällä muitakin samanlaisia kyselyitä, kuten millaisia ovat lääkärit puolisoina, entä punatukkaiset miehet, bodarit ym.

Vierailija
18/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän lääkärinä tai bodarina oleminen voi vaikuttaa siihen minkälainen on. Tai pikemminkin ympäristö ja omat kiinnostukset vaikuttavat siihen mitä päätyy tekemään työkseen tai harrastuksena.

Kukaan ei valitse missä kuussa syntyy, eikä sillä juuri ole henkilön kehitykseen vaikutusta, joten horoskoopit ovat turhaakin turhempaa.

Vierailija
19/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä itse vaakana ja muutaman tunteneena voin sanoa että olen ja he ovat kyllä sellaisia kun horoskoopissa on luonnehdittu.

Vierailija
20/33 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka saattaa olla agressiivinen silloin jos hän kokee että kaikki hänen antama panoksensa suhteessa valuu kuin vesi hanhen selästä. Eli hän antaa ja antaa mutta ei saa takaisin edes puolta siitä toiselta. Eli kun tuntee olonsa lähinnä hyväksi- käytetyksi, koska vaaka on itse hyvin kiltti ja jopa sinisilmäinen ja jotkut käyttävät tätä väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme