Pisin sairaslomasi?
Kommentit (57)
Minä sain vajaa viisi viikkoa, niskan välilevytyräleikkauksen jälkeen.
4 kk kokopäiväisesti ja siihen päälle 3 kk osapäiväisesti (puolipäivätöissä). En hakenut sairauslomaa vaan sain sitä leikkauksen jälkeen.
6 kk. En hakenut vaan lääkäri määräsi yllättäen vuodelepoon rv 12, jatkui koko loppuraskauden. Oli monenlaista vakavaa raskauteen liittyvää ongelmaa, mm. kohdunkaulan rakenteellinen heikkous, istukan takainen hematooma yhdistettynä verenohennuslääkitykseen ja vaarana istukan irtoaminen jne.
Viikko, pienen leikkauksen jälkeen lähinnä varotoimena (työ oli jonkun verran fyysistä).
3vk tapaturman ja leikkauksen jälkeen lapsena.
1,5kk jalan murtuman vuoksi. Saman verran viimeisestä raskaudesta liitos- ja selkäkipujen vuoksi. 3viikkoa pahan tulehduksen vuoksi, jonka syytä ei löytynyt. Siinä pisimmät.
3 kk. Ristisidevamma + murtuma jalassa.
7 päivää, keskenmeno. Mieli oli todella matalalla..
Nyt 4v 3kk työtapaturman vuoksi.
4 leikkausta eivätkä ole auttaneet....
Yhtäjaksoisesti 3 viikkoa työuupumuksen takia. Ennen sitä jaksoa 1 viikko. Välillä olin pari kuukautta töissä. Edellisestä kolmen viikon jaksosta 6kk päästä taas kolme viikkoa saman syyn takia.
Kolme viikkoa raskauden aikana supistusten vuoksi. Ei-raskaana 2 päivää flunssan takia.
2 viikkoa. Ekan viikon olkapäätulehduksen takia ja heti seuraavan makasin kotona kauhean flunssan kourissa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:27"]
Eikö kenelläkään ole 0 päivää kuin mulla? :o
[/quote]
Tällä pääseekin korkealle avauksessa jossa kysytään pisin sairaslomasi, mutta päteähän voi näinkin...
2,5 kuukautta veritulppa jalassa.
2 kuukautta sappileikkaukset (2 kpl) raskausaikana
5 viikkoa iskiaksen ollessa pahana.
Paljln olen ehtinyt 41-vuotiaaksi. Terkut vaan niille jotka tunnistaa :-)
10 kuukausi menossa, selkä. En ole hakenut vaan joutunut. Ei tietoa milloin pääsen töihin.
Polvileikkauksen jälkeen 1,5kk (tuli takapakkia ja piti tehdä lisäleikkaus, muutoin olisi ollut 3vko). Nielurisojen poiston jälkeen 2vko. Keuhkokuume 2vko. Muut on olleet tavallisia flunssia tms. lyhyitä sairasteluita.
Itse en hakenut sairauslomaa, mutta lääkäri määräsi kuukauden kohdunpoistoleikkauksen jälkeen. Ihan niin pitkään en olisi tarvinnut, olisin mielestäni ollut ei-fyysiseen työhöni työkykyinen jo kolmen viikon päästä.